𝙻𝚘𝚕 𝙸 𝚜𝚎𝚎 𝚢𝚘𝚞'𝚟𝚎 𝚖𝚊𝚍𝚎 𝚒𝚝 𝚝𝚘 𝚝𝚑𝚎 𝚗𝚎𝚡𝚝 𝚌𝚑𝚊𝚙𝚝𝚎𝚛. 𝚃𝚑𝚒𝚜 𝚌𝚑𝚊𝚙𝚝𝚎𝚛 𝚠𝚒𝚕𝚕 𝚋𝚎 𝚜𝚝𝚛𝚒𝚌𝚝𝚕𝚢 𝚊𝚋𝚘𝚞𝚝 𝚛𝚞𝚕𝚎𝚜 𝚊𝚗𝚍 𝚛𝚎𝚐𝚞𝚕𝚊𝚝𝚒𝚘𝚗𝚜 𝚘𝚏 𝚝𝚑𝚒𝚜 𝚋𝚘𝚘𝚔/𝚐𝚛𝚘𝚞𝚙 𝚌𝚑𝚊𝚝.
ᴏᴋᴀʏ, ʟᴇᴛ'ꜱ ʙᴇɢɪɴ.
1) ɴᴏ ᴅʀᴀᴍᴀ (ᴏꜰ ᴄᴏᴜʀꜱᴇ, ᴡᴇ'ʀᴇ ᴅɪᴠᴀꜱ ᴀɴᴅ ᴅɪᴠᴀꜱ ᴀʀᴇ ᴀʟᴡᴀʏꜱ ʙᴇʟɪᴇᴠᴇᴅ ᴛᴏ ᴄʀᴇᴀᴛᴇ ᴅʀᴀᴍᴀ ᴀɴᴅ ʙᴇ ᴍᴇꜱꜱʏ ʙᴜᴛ ɴᴏᴛ ɪɴ ᴛʜɪꜱ ʙᴏᴏᴋ. ᴡᴇ ᴄᴀɴ ʜᴀᴠᴇ ᴅɪꜱᴀɢʀᴇᴇᴍᴇɴᴛꜱ ᴀɴᴅ ᴅᴇʙᴀᴛᴇꜱ ʙᴜᴛ ᴡʜᴀᴛ ᴡᴇ ᴡᴏɴ'ᴛ ʜᴀᴠᴇ ɪꜱ ᴀ ʀᴜᴅᴇ ᴀᴛᴛɪᴛᴜᴅᴇ ᴡɪᴛʜ ᴜɴɴᴇᴄᴇꜱꜱᴀʀʏ ꜱᴛᴀᴛᴇᴍᴇɴᴛꜱ ᴀɴᴅ ᴀᴄᴛɪᴏɴꜱ. ᴛᴀᴋᴇ ᴛʜᴇ ꜱʜɪᴛ ᴏɴ ᴛʜᴇꜱᴇ ᴄʟɪᴄʜᴇ ᴡʜɪᴛᴇ ᴀᴜᴛʜᴏʀꜱ ʙᴏᴏᴋꜱ)
2) ɴᴏ ꜰᴀᴋᴇ ᴘᴇᴏᴘʟᴇ (ᴅɪᴠᴀꜱ ʟɪᴋᴇ ᴛᴏ ᴋᴇᴇᴘ ᴛʜɪɴɢꜱ ᴀᴛ 100% ᴡʜᴇᴛʜᴇʀ ɪᴛ'ꜱ ᴀ ᴄᴏᴍᴘʟɪᴍᴇɴᴛ, ɪɴꜱᴜʟᴛ, ᴏʀ ᴇᴠᴇɴ ᴊᴜꜱᴛ ᴀɴ ᴏᴘɪɴɪᴏɴ. ᴊᴜꜱᴛ ɢᴇᴛ ꜱᴛʀᴀɪɢʜᴛ ᴛᴏ ᴛʜᴇ ᴘᴏɪɴᴛ ᴀɴᴅ ʙᴇ ʜᴏɴᴇꜱᴛ. ɪꜰ ʏᴏᴜ ʀᴇᴄᴇɪᴠᴇ ʙᴀᴄᴋʟᴀꜱʜ, ᴅᴏɴ'ᴛ ᴘᴀʏ ɪᴛ ᴀɴʏ ᴀᴛᴛᴇɴᴛɪᴏɴ [ᴅᴇᴘᴇɴᴅɪɴɢ ᴏɴ ᴡʜᴀᴛ ʏᴏᴜ ᴘʀᴏʙᴀʙʟʏ ꜱᴀɪᴅ.])
𝚂𝚒𝚗𝚌𝚎 𝚠𝚎'𝚛𝚎 𝚍𝚘𝚗𝚎 𝚠𝚒𝚝𝚑 𝚝𝚑𝚎 𝚍𝚘𝚗'𝚝𝚜 𝚕𝚒𝚔𝚎 𝚝𝚊𝚕𝚔 𝚊𝚋𝚘𝚞𝚝 𝚝𝚑𝚎 𝚍𝚘'𝚜.
𝟷) 𝙳𝙾 𝚌𝚘𝚖𝚖𝚎𝚗𝚝, 𝚟𝚘𝚝𝚎 & 𝚜𝚑𝚊𝚛𝚎 𝚘𝚗 𝚝𝚑𝚒𝚜 𝚜𝚝𝚘𝚛𝚢 (𝚂𝚒𝚗𝚌𝚎 𝙱𝚕𝚊𝚌𝚔 𝙳𝚒𝚟𝚊𝚜 𝚒𝚜 𝚏𝚛𝚎𝚜𝚑𝚕𝚢 𝚗𝚎𝚠 𝚝𝚘 𝚝𝚑𝚎 𝚆𝚊𝚝𝚝𝚙𝚊𝚍 𝚐𝚊𝚖𝚎, 𝚠𝚎 𝚠𝚊𝚗𝚝 𝚝𝚘 𝚖𝚊𝚔𝚎 𝚝𝚑𝚒𝚜 𝚋𝚘𝚘𝚔 𝚝𝚘 𝚌𝚊𝚝𝚌𝚑 𝚜𝚘𝚖𝚎 𝚊𝚝𝚝𝚎𝚗𝚝𝚒𝚘𝚗 𝚏𝚛𝚘𝚖 𝚟𝚎𝚝𝚎𝚛𝚊𝚗𝚜 𝚝𝚘 𝚗𝚎𝚠𝚋𝚒𝚎𝚜 𝚘𝚗 𝚆𝚊𝚝𝚝𝚙𝚊𝚍. 𝙾𝚗𝚌𝚎 𝚢𝚘𝚞 𝚌𝚘𝚖𝚖𝚎𝚗𝚝, 𝚟𝚘𝚝𝚎 𝚘𝚛 𝚎𝚟𝚎𝚗 𝚙𝚘𝚜𝚝 𝚊𝚋𝚘𝚞𝚝 𝚝𝚑𝚒𝚜 𝚋𝚘𝚘𝚔 𝚠𝚎'𝚕𝚕 𝚐𝚕𝚊𝚍𝚕𝚢 𝚐𝚒𝚟𝚎 𝚢𝚘𝚞 𝚊 𝚜𝚑𝚘𝚞𝚝-𝚘𝚞𝚝 𝚊𝚗𝚍 𝚢𝚘𝚞𝚛 𝚘𝚠𝚗 𝚙𝚎𝚛𝚜𝚘𝚗𝚊𝚕 𝚌𝚑𝚊𝚙𝚝𝚎𝚛 𝚍𝚎𝚍𝚒𝚌𝚊𝚝𝚎𝚍 𝚝𝚘 𝚢𝚘𝚞!)
𝟸) 𝚂𝙿𝙰𝙼𝙼𝙸𝙽𝙶 𝙸𝚂 𝙰𝙻𝙻𝙾𝚆𝙴𝙳 (𝚆𝚎'𝚛𝚎 𝚏𝚊𝚗𝚜 𝚘𝚏 𝚜𝚙𝚊𝚖 𝚙𝚊𝚐𝚎𝚜. 𝚂𝚑𝚒𝚝, 𝙸 𝚏𝚘𝚕𝚕𝚘𝚠 𝚍𝚊𝚖𝚗 𝚗𝚎𝚊𝚛 𝚎𝚟𝚎𝚛𝚢 𝚜𝚒𝚗𝚐𝚕𝚎 𝚜𝚙𝚊𝚖 𝚙𝚊𝚐𝚎 𝚘𝚗 𝙸𝚗𝚜𝚝𝚊𝚐𝚛𝚊𝚖, 𝚜𝚘 𝚆𝚊𝚝𝚝𝚙𝚊𝚍 𝚜𝚑𝚘𝚞𝚕𝚍𝚗'𝚝 𝚋𝚎 𝚊𝚗𝚢 𝚍𝚒𝚏𝚏𝚎𝚛𝚎𝚗𝚝. 𝚆𝚎 𝚊𝚕𝚜𝚘 𝚍𝚘𝚗'𝚝 𝚖𝚒𝚗𝚍 𝚑𝚎𝚕𝚙 𝚢𝚘𝚞 𝚙𝚛𝚘𝚖𝚘𝚝𝚎 𝚢𝚊𝚕𝚕 𝚜𝚝𝚘𝚛𝚒𝚎𝚜 𝚏𝚘𝚛 𝚢𝚘𝚞 𝚜𝚘 𝚢𝚘𝚞 𝚠𝚘𝚗'𝚝 𝚑𝚊𝚟𝚎 𝚝𝚘 𝚏𝚎𝚎𝚕 𝚜𝚘 𝚎𝚡𝚑𝚊𝚞𝚜𝚝𝚎𝚍. 𝙰𝚜 𝚊 𝙱𝚕𝚊𝚌𝚔 𝙳𝚒𝚟𝚊, 𝚘𝚗𝚎 𝚝𝚛𝚊𝚒𝚝 𝚝𝚑𝚊𝚝 𝚛𝚎𝚎𝚕𝚜 𝚙𝚎𝚘𝚙𝚕𝚎 𝚒𝚗 𝚒𝚜 𝚝𝚑𝚎 𝚐𝚎𝚗𝚎𝚛𝚘𝚜𝚒𝚝𝚢 𝚝𝚑𝚊𝚝 𝚢𝚘𝚞 𝚑𝚊𝚟𝚎 𝚒𝚗 𝚢𝚘𝚞𝚛 𝚑𝚎𝚊𝚛𝚝 𝚊𝚗𝚍 𝚜𝚘𝚞𝚕.)
**𝚃𝚑𝚒𝚜 𝚖𝚎𝚜𝚜𝚊𝚐𝚎 𝚒𝚜 𝚏𝚘𝚛 𝙽𝙾𝙽-𝙱𝚕𝚊𝚌𝚔 𝚙𝚎𝚘𝚙𝚕𝚎 𝚠𝚑𝚘 𝚊𝚛𝚎 𝚒𝚗𝚝𝚎𝚛𝚎𝚜𝚝𝚎𝚍 𝚒𝚗 𝚓𝚘𝚒𝚗𝚒𝚗𝚐 𝚞𝚜.**
**𝙸𝚏 𝚢𝚘𝚞'𝚛𝚎 𝚊 𝚗𝚘𝚗-𝚋𝚕𝚊𝚌𝚔 𝚙𝚎𝚛𝚜𝚘𝚗, 𝙳𝙾 𝙽𝙾𝚃 𝚄𝚂𝙴 𝚃𝙷𝙴 𝙽-𝚆𝙾𝚁𝙳/ 𝚄𝚂𝙴 𝚁𝙰𝙲𝙸𝙰𝙻/𝙷𝙾𝙼𝙾𝙿𝙷𝙾𝙱𝙸𝙲/𝚃𝚁𝙰𝙽𝚂𝙿𝙷𝙾𝙱𝙸𝙲 𝚂𝙻𝚄𝚁𝚂𝚘𝚛 𝚃𝙷𝙴𝚁𝙴 𝚆𝙸𝙻𝙻 𝙱𝙴 𝙲𝙾𝙽𝚂𝙴𝚀𝚄𝙴𝙽𝙲𝙴𝚂 (𝚖𝚎𝚊𝚗𝚒𝚗𝚐 𝚝𝚑𝚊𝚝 𝚢𝚘𝚞'𝚕𝚕 𝚋𝚎 𝚛𝚎𝚙𝚘𝚛𝚝𝚎𝚍 𝚘𝚛 𝚑𝚊𝚟𝚎 𝚊 𝚏𝚊𝚝𝚎 𝚠𝚘𝚛𝚜𝚎 𝚝𝚑𝚊𝚗 𝚋𝚎𝚒𝚗𝚐 𝚛𝚎𝚙𝚘𝚛𝚝𝚎𝚍.** 𝚃𝚑𝚎 𝚗𝚎𝚡𝚝 𝚌𝚘𝚖𝚖𝚎𝚗𝚝 𝚠𝚒𝚕𝚕 𝚗𝚘𝚝 𝚋𝚎 𝚛𝚎𝚏𝚎𝚛𝚎𝚗𝚌𝚎𝚍 𝚝𝚘 𝙱𝚕𝚊𝚌𝚔 𝙳𝚒𝚟𝚊𝚜. **𝚆𝚎 𝚑𝚊𝚟𝚎 𝚙𝚎𝚘𝚙𝚕𝚎 𝚝𝚑𝚊𝚝 𝚊𝚛𝚎 𝚍𝚘𝚒𝚗𝚐 𝚒𝚕𝚕𝚎𝚐𝚊𝚕 𝚝𝚑𝚒𝚗𝚐𝚜 𝚏𝚘𝚛 𝚝𝚑𝚎 𝚛𝚒𝚐𝚑𝚝 𝚊𝚖𝚘𝚞𝚗𝚝 𝚘𝚏 𝚌𝚕𝚘𝚞𝚝 𝚊𝚗𝚍 𝚖𝚘𝚗𝚎𝚢. 𝚃𝚑𝚎 𝚌𝚛𝚎𝚊𝚝𝚘𝚛 𝚘𝚏 𝙱𝚕𝚊𝚌𝚔 𝙳𝚒𝚟𝚊𝚜 𝚊𝚗𝚍 𝙸 𝚑𝚊𝚟𝚎 𝚌𝚘𝚗𝚗𝚎𝚌𝚝𝚒𝚘𝚗𝚜 𝚝𝚑𝚊𝚝 𝚛𝚞𝚗 𝚍𝚎𝚎𝚙 𝚏𝚛𝚘𝚖 𝚝𝚑𝚎 𝚆𝚎𝚜𝚝, 𝙴𝚊𝚜𝚝, 𝙽𝚘𝚛𝚝𝚑, 𝚂𝚘𝚞𝚝𝚑, 𝙲𝚊𝚗𝚊𝚍𝚊, 𝙼𝚎𝚡𝚒𝚌𝚘 𝚊𝚗𝚍 𝚊𝚕𝚕 𝚘𝚝𝚑𝚎𝚛 𝚌𝚘𝚞𝚗𝚝𝚛𝚒𝚎𝚜 𝚊𝚗𝚍 𝚌𝚘𝚗𝚝𝚒𝚗𝚎𝚗𝚝𝚜. 𝚈𝚘𝚞 𝚆𝙸𝙻𝙻 𝙱𝙴 𝚝𝚑𝚛𝚎𝚊𝚝𝚎𝚗𝚎𝚍 𝚊𝚗𝚍 𝚝𝚊𝚛𝚐𝚎𝚝𝚎𝚍 𝚒𝚏 𝚢𝚘𝚞 𝚋𝚛𝚎𝚊𝚔 𝚝𝚑𝚒𝚜 𝚛𝚞𝚕𝚎. 𝚆𝚎 𝚍𝚘𝚗'𝚝 𝚝𝚘𝚕𝚎𝚛𝚊𝚝𝚎 𝚋𝚞𝚕𝚕𝚜𝚑𝚒𝚝 𝚏𝚛𝚘𝚖 𝚊𝚗𝚢𝚘𝚗𝚎 𝚛𝚎𝚐𝚊𝚛𝚍𝚕𝚎𝚜𝚜 𝚘𝚏 𝚌𝚛𝚎𝚎𝚍, 𝚛𝚎𝚕𝚒𝚐𝚒𝚘𝚗, 𝚊𝚐𝚎, 𝚍𝚒𝚜𝚊𝚋𝚒𝚕𝚒𝚝𝚢, 𝚎𝚝𝚑𝚗𝚒𝚌𝚒𝚝𝚢, 𝚛𝚊𝚌𝚎, 𝚎𝚝𝚌. 𝚂𝚘 𝚏𝚘𝚕𝚕𝚘𝚠 𝚝𝚑𝚎 𝚛𝚞𝚕𝚎𝚜 𝚊𝚗𝚍 𝙷𝙰𝚅𝙴 𝙰 𝙶𝚁𝙴𝙰𝚃 𝙳𝙰𝚈 𝙳𝙸𝚅𝙰𝚂! <𝟹
YOU ARE READING
𝓑𝓵𝓪𝓬𝓴 𝓓𝓲𝓿𝓪𝓼
Random𝑰𝒇 𝒚𝒐𝒖'𝒗𝒆 𝒂𝒍𝒘𝒂𝒚𝒔 𝒍𝒊𝒌𝒆𝒅 𝑩𝒓𝒂𝒕𝒛, 𝒚𝒐𝒖 𝒅𝒆𝒇𝒊𝒏𝒊𝒕𝒆𝒍𝒚 𝑳𝑶𝑽𝑬 𝒕𝒉𝒆𝒔𝒆 𝑩𝒍𝒂𝒄𝒌 𝑫𝒊𝒗𝒂𝒔 ;) 𝑩𝒍𝒂𝒄𝒌 𝑫𝒊𝒗𝒂𝒔 𝒂𝒓𝒆 𝒎𝒂𝒅𝒆 𝒐𝒇: ~𝑪𝒐𝒄𝒐𝒂 𝑩𝒖𝒕𝒕𝒆𝒓 ~ 𝑪𝒂�...