We forgot to give a shout-out to the lovely and very polite MyLittleThingx. She's Nia Hall, aka Wild Card. Enjoy reading this Black Divas. See ya!
~Roxy Shall;)
...
"𝑾𝒉𝒂𝒕'𝒔 𝒂 𝒘𝒊𝒍𝒅 𝒄𝒂𝒓𝒅 𝒕𝒐 𝒚𝒂𝒍𝒍?", 𝑰 𝒂𝒔𝒌𝒆𝒅. "𝑪𝒂𝒏'𝒕 𝒕𝒆𝒍𝒍 𝒚𝒐𝒖 𝒕𝒉𝒂𝒕. 𝒀𝒐𝒖'𝒍𝒍 𝒉𝒂𝒗𝒆 𝒕𝒐 𝒇𝒊𝒈𝒖𝒓𝒆 𝒊𝒕 𝒐𝒖𝒕 𝒐𝒏𝒄𝒆 𝒘𝒆 𝒈𝒆𝒕 𝒕𝒉𝒆𝒓𝒆.", 𝑪𝒐𝒖𝒓𝒕𝒏𝒆𝒚 𝒔𝒂𝒊𝒅. "𝑶𝒉 𝒎𝒚 𝑮𝒐𝒅. 𝑰 𝒅𝒐𝒏'𝒕 𝒍𝒊𝒌𝒆 𝒔𝒖𝒓𝒑𝒓𝒊𝒔𝒆𝒔.", 𝑰 𝒔𝒂𝒊𝒅. "𝑨𝒏𝒅 𝑰 𝒅𝒐𝒏'𝒕 𝒍𝒊𝒌𝒆 𝒏𝒆𝒈𝒂𝒕𝒊𝒗𝒆 𝒏𝒂𝒏𝒄𝒊𝒆𝒔.", 𝑪𝒐𝒖𝒓𝒕𝒏𝒆𝒚 𝒔𝒂𝒊𝒅. 𝑾𝒆𝒍𝒍...𝒅𝒂𝒎𝒏.
"𝑰 𝒋𝒖𝒔𝒕 𝒉𝒐𝒑𝒆 𝒕𝒉𝒊𝒔 𝒆𝒊𝒈𝒉𝒕𝒉 𝒇𝒍𝒐𝒐𝒓 𝒊𝒔 𝒓𝒆𝒂𝒍𝒍𝒚 𝒘𝒉𝒂𝒕 𝒚𝒐𝒖 𝒎𝒂𝒌𝒆 𝒊𝒕 𝒔𝒆𝒆𝒎.", 𝑰 𝒔𝒂𝒊𝒅. "𝑮𝒊𝒓𝒍, 𝒊𝒕'𝒔 𝒂𝒍𝒍 𝒕𝒉𝒂𝒕 𝒂𝒏𝒅 𝒂 𝒃𝒂𝒈 𝒐𝒇 𝒄𝒉𝒊𝒑𝒔.", 𝑪𝒐𝒖𝒓𝒕𝒏𝒆𝒚 𝒔𝒂𝒊𝒅. 𝑾𝒊𝒕𝒉 𝒕𝒉𝒂𝒕, 𝑰 𝒔𝒊𝒈𝒉𝒆𝒅 𝒂𝒏𝒅 𝒓𝒆𝒎𝒂𝒊𝒏𝒆𝒅 𝒒𝒖𝒊𝒆𝒕. 𝑪𝒐𝒖𝒓𝒕𝒏𝒆𝒚 𝒂𝒏𝒅 𝑯𝒆𝒏𝒓𝒚 𝒄𝒐𝒏𝒕𝒊𝒏𝒖𝒆𝒅 𝒕𝒂𝒍𝒌𝒊𝒏𝒈 𝒕𝒐 𝒆𝒂𝒄𝒉 𝒘𝒉𝒊𝒍𝒆 𝑻𝒉𝒆 𝒕𝒉𝒓𝒆𝒆 𝒓𝒆𝒎𝒂𝒊𝒏𝒊𝒏𝒈 𝒗𝒊𝒓𝒈𝒊𝒏 𝑫𝒊𝒗𝒂𝒔 𝒒𝒖𝒊𝒆𝒕𝒍𝒚 𝒕𝒉𝒐𝒖𝒈𝒉𝒕 𝒕𝒐 𝒕𝒉𝒆𝒎𝒔𝒆𝒍𝒗𝒆𝒔.
**The elevator stops**
"𝑾𝒉𝒂𝒕 𝒕𝒉𝒆 𝒇𝒖𝒄𝒌 𝒘𝒂𝒔 𝒕𝒉𝒂𝒕?", 𝑰 𝒔𝒂𝒊𝒅. "𝑻𝒉𝒊𝒔 𝒊𝒔 𝒐𝒖𝒓 𝒅𝒆𝒔𝒕𝒊𝒏𝒂𝒕𝒊𝒐𝒏 𝒈𝒊𝒓𝒍.", 𝑪𝒐𝒖𝒓𝒕𝒏𝒆𝒚 𝒔𝒂𝒊𝒅. 𝑰 𝒈𝒖𝒍𝒑𝒆𝒅. "𝑾𝒆'𝒓𝒆 𝒉𝒆𝒓𝒆 𝒂𝒍𝒓𝒆𝒂𝒅𝒚?", 𝑰 𝒂𝒔𝒌𝒆𝒅. "𝒀𝒖𝒑. 𝒀𝒂𝒍𝒍 𝒂𝒓𝒆 𝒂𝒍𝒍 𝒊𝒏 𝒂 𝒔𝒖𝒓𝒑𝒓𝒊𝒔𝒆.", 𝑪𝒐𝒖𝒓𝒕𝒏𝒆𝒚 𝒔𝒂𝒊𝒅. "𝑰𝒔 𝒊𝒕 𝒎𝒐𝒓𝒆 𝒇𝒐𝒐𝒅?", 𝑱𝒂𝒏𝒂𝒆 𝒂𝒔𝒌𝒆𝒅. "𝑵𝑰𝑮𝑮𝑨. 𝑺𝑻𝑶𝑷 𝑨𝑺𝑲𝑰𝑵𝑮. 𝑾𝑬 𝑨𝑳𝑹𝑬𝑨𝑫𝒀 𝑨𝑻𝑬. 𝑫𝑨𝑴𝑵.", 𝑺𝒖𝒈𝒂 𝒚𝒆𝒍𝒍𝒆𝒅. 𝑯𝒆𝒓 𝒚𝒆𝒍𝒍𝒊𝒏𝒈 𝒄𝒂𝒖𝒔𝒆𝒅 𝒆𝒗𝒆𝒓𝒚𝒐𝒏𝒆 𝒕𝒐 𝒍𝒐𝒐𝒌 𝒂𝒕 𝒉𝒆𝒓. "𝑰'𝒎 𝒔𝒐𝒓𝒓𝒚. 𝑰'𝒎 𝒋𝒖𝒔𝒕 𝒘𝒂𝒊𝒕𝒊𝒏𝒈 𝒐𝒏 𝒎𝒚 𝒕𝒖𝒓𝒏 𝒕𝒐 𝒈𝒆𝒕𝒕𝒊𝒏𝒈 𝒇𝒖𝒄𝒌𝒆𝒅. 𝑰 𝒅𝒐𝒏'𝒕 𝒆𝒗𝒆𝒏 𝒄𝒂𝒓𝒆.", 𝑺𝒖𝒈𝒂 𝒔𝒂𝒊𝒅. 𝑪𝒐𝒖𝒓𝒕𝒏𝒆𝒚 𝒔𝒉𝒐𝒐𝒌 𝒉𝒆𝒓 𝒉𝒆𝒂𝒅 𝒂𝒏𝒅 𝒔𝒂𝒊𝒅, "𝑫𝒐𝒏'𝒕 𝒘𝒐𝒓𝒓𝒚. 𝑾𝒆'𝒓𝒆 𝒏𝒐𝒕 𝒕𝒉𝒂𝒕 𝒇𝒂𝒓 𝒇𝒓𝒐𝒎 𝒈𝒆𝒕𝒕𝒊𝒏𝒈 𝒚𝒐𝒖𝒓 𝒘𝒊𝒕𝒉 𝒔𝒐𝒎𝒆𝒐𝒏𝒆, 𝑻𝒂𝒎𝒊𝒌𝒂."
𝑻𝒉𝒆 𝒆𝒍𝒆𝒗𝒂𝒕𝒐𝒓 𝒅𝒐𝒐𝒓𝒔 𝒐𝒑𝒆𝒏𝒆𝒅 𝒂𝒏𝒅 𝒘𝒆 𝒇𝒊𝒏𝒂𝒍𝒍𝒚 𝒔𝒕𝒆𝒑𝒑𝒆𝒅 𝒂𝒏𝒅 𝒘𝒂𝒗𝒆𝒅 𝑯𝒆𝒏𝒓𝒚 𝒈𝒐𝒐𝒅𝒃𝒚𝒆. "𝑵𝒐𝒘 𝒍𝒂𝒅𝒊𝒆𝒔...𝑻𝒉𝒊𝒔 𝒊𝒔 𝒕𝒉𝒆 𝒆𝒊𝒈𝒉𝒕𝒉 𝒇𝒍𝒐𝒐𝒓 𝒐𝒓 𝒘𝒉𝒂𝒕 𝒊𝒕'𝒔 𝒃𝒆𝒕𝒕𝒆𝒓 𝒌𝒏𝒐𝒘𝒏 𝒂𝒔 𝒕𝒉𝒆 "𝑾𝒊𝒍𝒅 𝑪𝒂𝒓𝒅𝒔 𝑶𝒏𝒍𝒚" 𝒇𝒍𝒐𝒐𝒓!", 𝑪𝒐𝒖𝒓𝒕𝒏𝒆𝒚 𝒔𝒂𝒊𝒅. "𝑾𝒐𝒘" "𝑶𝒉 𝒔𝒉𝒊𝒕 𝒏𝒐𝒘" "𝑰 𝒘𝒊𝒔𝒉 𝑰 𝒄𝒐𝒖𝒍𝒅'𝒗𝒆 𝒈𝒐𝒏𝒆 𝒇𝒊𝒓𝒔𝒕"
t𝒐 𝒃𝒆 𝒄𝒐𝒏𝒕𝒊𝒏𝒖𝒆𝒅 𝒍𝒐𝒍...
Please don't be upset by how short this chapter. The next chapter is will be long and interested. And to remind other people of their characters, the characters list will be posted back up because new characters will be in the following chapters.
See ya on the next page Black Divas!
YOU ARE READING
𝓑𝓵𝓪𝓬𝓴 𝓓𝓲𝓿𝓪𝓼
Random𝑰𝒇 𝒚𝒐𝒖'𝒗𝒆 𝒂𝒍𝒘𝒂𝒚𝒔 𝒍𝒊𝒌𝒆𝒅 𝑩𝒓𝒂𝒕𝒛, 𝒚𝒐𝒖 𝒅𝒆𝒇𝒊𝒏𝒊𝒕𝒆𝒍𝒚 𝑳𝑶𝑽𝑬 𝒕𝒉𝒆𝒔𝒆 𝑩𝒍𝒂𝒄𝒌 𝑫𝒊𝒗𝒂𝒔 ;) 𝑩𝒍𝒂𝒄𝒌 𝑫𝒊𝒗𝒂𝒔 𝒂𝒓𝒆 𝒎𝒂𝒅𝒆 𝒐𝒇: ~𝑪𝒐𝒄𝒐𝒂 𝑩𝒖𝒕𝒕𝒆𝒓 ~ 𝑪𝒂�...