Byliśmy w bazie treningowej i oglądaliśmy film w którym wystąpiliśmy.
- Hahahaaha nieźle chłopaki. Potwierdzone jesteśmy kapitalni! - powiedział North.
- [Supa Strikas zadebiutowali na dużym ekranie w filmie akcji "Striketime" krytycy twierdzą, że jest ciężki do przełknięcia, jak nie świeże ciasto, ale to i tak niepowstrzymało publiczności przed licznym przyjściem do kin. "Striketime" ma szansę stać się największym kinowym hitem od czasu " Burzy Pias...] - trener wyłączył telewizor.
- Ejjj! - krzyknął El Matador.
- Oglądamy to! - powiedział Shaker
- Tak! - przytakneli.
- Nie obejrzeliśmy najlepszego. - powiedział Hiszpan. - Mnie. - poruszał brwiami.
- Hahahah. - zaśmialiśmy się.
- Widzę, że humor wam dopisuje, ale pora wrócić do interesów. Mecz na wyjedzie z Sułtanami. Ale wiadomo na środkowym wschodzie jest bardzo upalnie. - powiedział trener.
- Ha! Czy słońce, czy deszcz, każdy Sułtan to leszcze. - powiedział Joe.
- Hahaha dokładnie Joe. - przybyli z Shakerem żłówika.
- Widzę, że jesteście pewni siebie. Obejrzyjcie to. - włączył nam mecz Sułtani VS Żelazne Czołgi.
- [Czołgi to najsilniejsza drużyna w super lidze, ale nawet najbardziej muskuralni faceci nie poradzili sobie z okropnym, wśrodkowo wschodnim upałem. Gdy grali dzisiaj z Sułtanom. Sułtani w tym sezonie wygrali już 15 meczy z rzędu. Gratulacje z kolejnego zwycięstwa] - powiedział Laura do kapitana Sułtanów.
- [Dzięki Laro, Czołgi to świetna drużyna, ale jeśli chodzi o grę w pełnym słońcu. Jesteśmy nie do pobicia. Udowodnimy to po raz kolejny, podczas meczu z Supa Strikas w przyszłym tygodniu] - powiedział Zoom Zahir.
- [Cuż za determinacją kapitanie. Sprawdźmy co Johann Uber ma do powiedzenia na temat...] - kamera pokazała śpiącego Ubera. - [Krótka drzemka w pracy]
- Do zobaczenia w taknej placówce treningowej 0999. - powiedział trener.
Na następny dzień byliśmy już na miejscu.
- Bez wątpienia jesteście lepsi od Sułtanów, ale to bez znaczenia jeśli nie wytrzymacie 90 min. - mówił trenet.
- Jasne trenerze. - powiedział Rasta.
- Na pewno damy radę! - przyznał Shaker.
- Tak. - powiedziałam.
- Ale dlaczego, aż 90 min? - zapytał Klaus.
- Czy ty mówisz powarznie stary? - zapytał zirytowany North.
- Jedynym sposobem na efektywną grę to być przy piłce, oszczędzać energię i czekać na odpowiedni moment do ataku. - kopnął piłkę.
Shaker podskoczył i podał do Joe.
- Odbierz to. - podał mu piłkę.
- Dobre, ale nie tak dobre jak to. - złapał piłkę w nogi i stanął na rękach podał do tygrysa.
Trener się wkurzył i zagwizdał.
- Co jest trenerze, nie podoba się panu ten styl? - zapytał tygrys.
- Mieliście trenować podania, a nie układać scenę walki. - powiedział.
Chłopaki się zaśmiali.
- Nasi fani bardzo lubią kiedy gramy stylowo. - powiedział Joe.
- Prawda Joe, ale to nie jest film musimy wziąść pod uwagę klimat. - powiedziałam.
CZYTASZ
Dziewczyna w drużynie | Supa Strikas | Shaker x OC
KurzgeschichtenVictoria Smith jest córką Trenera Supa Strikas. Od dzieciństwa przyjaźni się z Vusi Monkena, czyli inaczej znanego Shakera z Supa Strikas. Znają się od dziecka połączyła ich piłka nożna, jednak od pewnego czasu i on i ona się w sobie podkochują. Koc...