9

601 18 9
                                    

Victoria

Podczas ostatniego meczu z Żelaznymi, Uber mnie sfaulował i doznałam kontuzji kolana. Tata przez ten incydent zawiesił mnie. Świat footballu dowiedział się o mojej kontuzji. Dzisiaj miałam znowu wrócić. Obudziłam się z krzykiem, ponieważ miałam koszmar jak Uber mnie fauluje.

- Aaaaaaaaa! - krzyknęłam i szybko podniosłam się do siadu.

W tedy budzik zaczął dzwonić i Shaker się obudził.

- Skarbie coś nie dzieje? - zapytał wyłączając budzik.

- [Oglądacie Futbol 360 oto informacje dnia, czołowy napastnik Supa Strikas, Victoria powraca po swojej okropnej...] - wyłączyłam w tej chwili telewizor.

- Hej, będzie dobrze. - powiedział całując mnie w czoło.

- Mam nadzieję. - powiedziałam, siadając na łóżku i lekko ruszając nogą. - Mogę wracać. - odparłam uśmiechając się.

- Chodzimy zjeść śniadanie i jedziemy do centrum treningowego. - powiedział chłopak.

- Dobrze. - Odparłam.

Byliśmy już w centrum treningowym i poszliśmy do szatni.

- Viki! - krzyknęli wszystcy.

- Viki! - krzyknął North.

- Mi Amiga! - powiedzial Matador.

- No nareście, wraca nasza najwieksza gwiazda, naszego zespołu. - powiedział North.

- Jak to, El Matador był tu przez cały czas. - odparł hiszpan.

- Dziękuję, już nie mogę się doczekać pierwszej bramki. - powiedziałam z uśmiechem.

- Ale wiesz z kim gramy następny mecz? - zapytał Joe.

- Wiesz nie musisz się martwić kolejnymi kontuzjami. powiedział Claus. - Mam specjalny wynalazek. To kto chce mnie kopnąć? - zapytał, a wszystcy się zgłosili, oprucz mnie i Shakera.

Później poszliśmy na boisko, a ja wyszłam na środek.

- Victoria, przesestujemy twoją gotowość do gry, zanim wejdziesz do podstawowego składu. - powiedział tata.

- [Test gotowości go gry uruchomiony]

- Nie przesadzamy z wymaganiami trenerze. - zapytał kapitan.

- Jeżeli w teście nie da rady, nie ma mowy żeby zagrała w meczu z Żelaznymi Czołgami. - powiedział trener.

Na boisku pojawili się Lquido, Scarra i Riano. Ominełam Lquido.

- [Gotowość do gry w 25 procentach]

Ominełam Riano

- [Gotowość do gry w 50 procentach]

Ominełam także Scarre

- [Gotowość do gry w 75 procentach]

- Oto chwila prawdy. - powiedział trener.

Przedemną pojawił się Uber, przewróciłam się na ziemię, a przed oczami znowu stanął mi mój koszmar.

- [Test gotowości go gry przerwany]

Tata i Rasta westchneli.

- Jej kontuzja jest już wyleczona, ale psychiczne blizny wciąż zostały.

Później tata wziął mnie do swojego gabinetu.

- Chyba żartujesz tato! Naprawdę mam przesiedzieć mecz i patrzeć jak chłopaki walczą z Żelaznymi!? - zapytałam.

- No coś ty, mam dla ciebie bardzo ważną misję do wykonania. - powiedział i podał mi jakąś teczkę.

To już koniec opublikowanych części.

⏰ Ostatnio Aktualizowane: May 28, 2022 ⏰

Dodaj to dzieło do Biblioteki, aby dostawać powiadomienia o nowych częściach!

Dziewczyna w drużynie | Supa Strikas | Shaker x OCOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz