9.BÖLÜM

14 3 0
                                    

     Saat  18:40 gibi ablam gelmişti.

"Açelya ben yarın evden erken çıkıcam o yüzden yemeği yedikten hemen sonra yatıcam."
"Tamam abla"

    Saat on bir'e gelmek üzereydi. Bişeyler atıştırmak için mutfağa gittim. Aslında saat 10 dan sonra yemek yemek hiç hobim değildir. Ama akşam üzeri erken yediğim için açıkmıştım.

    Sabah ablam benden önce çıkmıştı evden.
    Bende kahvaltımı yaptıktan sonra evden çıktım.

     Okula vardığımda hiç tanıdık yüz yoktu. Yani okulda yeni olduğum için kimseyi tanımıyordum.

   Arkamdan birinin bana seslenmesiyle duraksadım.

"Açelya beklesene"
Bu ses bana tanıdık gelmişti sanki.
"Naber nasılsın. Günaydın bu arada?! "
"Sanada günaydın. Çimen"
"Çimen 🤔?!... "
"Adın Çimen değilmiydi.? "
"Hayır. Adım Çimen değil Meriç."
"Pardon Çim.... Meriç. " Dedim.
    Gerçekten de adını Çimen diye biliyordum. Şaka gibi yaa..

     İkinci dersin tenefüsündeydik. Herkes dışarıya hava almaya çıkarken ben sıraya kafamı gömüp sesiz sesiz diğer dersin başlamasını beklemeyi tercih etmiştim.

   Omzumda bi el hissetmemle kafamı gömdüğüm sıradan kaldırdım.
"Sende bize katılmak ister misin Açelya? "  dedi Adını bilmediğim bi çocuk.
"Gerek yok ya ben böyle iyiyim" deyip çocuğu başımdan kovdum.

    Öğle arası olmuştu. Yemek yemek için       kantine indim. Kantine aslında çok kalabalık değildi ama nedense için bi huzursuz olmuştu.

    Yemeğimi yemek için boş bi masaya geçip oturuyordum ki durdum. Çünkü arkamdan bi ses gelmişti..
"Heyyy orası dolu. "
"Ama ben boş görüyorum. "
"Sana dolu diyorsak doludur. "
"Öyle..... "
Tam bişey demek için ağızımı açmıştım ama arkadan bi ses beni susturdu.
"Hey noluyo burda.? "
Çimen.. Pardon Meriçin sesini duymamka şok oldum.
"SEVGİLİMİ RAHAT BIRAKIN! "
"Ne sev... "
"Tamam Sevgilim büyütme gel biz seninle bahçede konuşalım. " Deyip benim elimden tutup bahçeye çıkarttı.








EVET YENİ BÖLÜM GELDİ BEĞENMEYİ UNUTMAYIN. BU ARADA HİKAYE NASIL GİDİYO❤?

Benim Gökyüzüm Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin