18.BÖLÜM

5 0 0
                                    

   Ablama hala kızgındım bana sormadan ona herşeyi anlaması çok saçmaydı. Demirin böyle bişey yapıcağını düşünmesi lazımdı az çok o da tanıyordu onu ama artık yapacak bişey yoktu ablama ne kadar kızsam da küs kalsam da o burdaydı lanet olsun ki. Ama asıl sorun o değildi,  Meriç... ona nasıl açıklıcaktım çünkü bizi konuşurken duyduysa, soruşturmaya başlamıştır Demiri elimi çabuk tutmalıydım bi başkasından değil benden öğrenmeli......
.
.
.
.

  "Ben çıkıyorum."
" Kahvaltı yapmadan nereye gidiyorsun Açelya ?"
"Canım istemiyor, okulda yerim bişeyler." Deyip anlamın cevap vermesine fırsat vermeden  evden çıktım. Apartman giriş kapısına çıktığım an karşımda arabasına yaslanmış Meriçi gördüm. O an içimde bir kıpırtı oluşmuştu.

"Meriç ne işin var burda?"
"Seni almaya geldim Küçük fare okula beraber gideriz hemde senle konuşmam gereken konu var 5 dakika sahilde otur ordan okula geçeriz ."
"Tamam olur ama bana KÜÇÜK FARE demesen mı acaba biliyorsun sebebini!."
"Atla bakalım arabaya o zaman." Arabaya bindik ve Meriç konuşmaya devam etti.
"Unuturmuyum sence Açelya demem bi daha merak etme:)"
"Teşekkür ederim Meriç."
Benim hakkımda en ufak şeyi bile hatırlaması hoşuma gitmişti,o an istemsizce gülünce ister istemez utandım saçlarımla yüzümü kapamaya çalıştım.
"Güldüğünü gizleme çok güzel oluyorsun gülünce ," Aman Allahım her dediği iltifata içim eriyordu ilk defa böyle olurdu ve benim içimi yiyip bitiriyordu ....

   Sahile gelmiştik bile ben açan ne konuşacak benimle diye düşünürken Meriç konuya girdi.
" Geçen akşam olanlar.. Yani benim sana dediğim .. Yani nasıl desem bilmiyorum böyle işleri pek beceremem de Ama..."

O an dudaklarımdan iki kelime çıktı benim de duyduğumda şok olduğum o iki kelime.
"Bende SENİ SEVİYORUM Meriç.." deyip hemen arabaya doğru yürümeye başladığım sırda Meriç kolumdan tutp beni kendine çekti.
"N...Ne dedin sen az önce?"
"N.. Ne dedim ben az önce ?" Şok olmuştum gerçekten de onu tekrar edip duruyordum bu durumu fark etmiş olucaki alttan alttan sırıtıyordu. Tam bi Pislikti ama seviyordum ya ....
Konuyu kapatmak için saate baktım hemen (08:20)
"Dersin başlamasına 10 dakika kalmış okula gitmemiz gerek Meriç."deyip hemen ön koltuğa oturdum.
"Kaç bakalım kaç sen .." dediği şeyi duymamış gibi yaparak yolu seyrettim.

Okula gelmiştik. Yine derse 5 dk geç kalmıştık ve Sınıfa ikimiz aynı anda gerince tüm gözler üzerimize çekildi. O an sınıftan bi "Oooo" sesi duyuldu, o sesi susturan edebiyatçı Nuran hocaydı.
" Şş Tamam sensizlik, sizde geçin yerlerinize " Selinin yanına geçince Selin "n'oluyo lann?" Der gibi bakıyordu bana.
"Şimdi sırası değil Selin " deyip önüne dönmesini sağladım. Ve ardından arkama dönüp Meriçe baktım. Sırıtıyordu .., Allahım şuna bak yaa.. İstmesizce sırıttığımı fark ettim sırada kendimi toparlayıp önüme donduğum sırada bişey fark ettim Demirin bizi izlediğini... Bi de bu vardı ya Offff ...


Son teneffüse girmiştik.
"Açelya kantine iniyorum istediğin bişey var mı?"
" Bi çikolata alsan çok makbule geçesin aşkom:)"
"Alırız aşkom hangisinden ?"
"Albeni olur varsa yoksa da Dido alıver "
"Tamamdır geliyom birazdan."
Selin yanımdan kalktıktan sonra yanıma birisi oturdu Meriçtir diye düşünürken Demir olduğunu fark ettim.(oturan kişinin Demir olması hayal kırıklığına uğratmadı değil yani) Demirin yanıma oturmasından da rahatsız olmuştum. Kalkmadı için içimden dua ederken o konuşmaya başladı.
" Kimdi o ?"
"Ne ??"
" Aynı anda geldiğin insani soruyum Açi, kimdi o ?"
" Sana ne bundan Demir?"
"...."
" Ayrıca en son hatırladığımda biz ayrılmıştık. Hatta sen beni aldatmıştın hatırlatırsam."
"Açıklamamı dinlemedin ama Açi."
" Ne açıklaması lan... Onu hatırlıyon mu benim hastaneye kaldırıldığım gün, o günde bunu dedin sonra noldu kuzenim dedin ama arkadan bi kız sesi "Konuşman bittiyse telefonumu alabilir miyim SEVGİLİM "diye bi ses geldi hatırla ve yanımdan kalk git."
" Ama Açi bak dinle beni bi ha vericek...."
" Bak hala konuşuyor ya anlasana ya İSTEMİYORUM SENİ İS-TE-Mİ-YO-RUMM daha ne kadar bunu demem la..." derken arkadan Meriç konuya girdi.
" Anlamıyon mu lan kızı istemiyor seni ne zorluyon?"
"Sanane kardeşim Açiyle benim aramda kimsin de karışıyon sen ha?"
" Açi falan neyden geliyo bu samimiyet pardon da . Ayrıca kendisi sevgilim olur uzak dur hadi şimdi ikile haydeee." O an herkes çok şaşırmıştı. Neden mi ? Çünkü Meriç SEVGİLİM demişti Demir öyle bi bozulmuştuki Meriç'in öyle demesine sınıftan çıkıp gitmişti. O çökerken Selin içeriye giriyordu şaşkın şakın bize bakarken Berk olan biteni ona anlatmaya çalışıydı
"Bomba bi olay var kızım Açelya ve Meriç sevgiliymiş"
"N.. Neeee ". Selin yanına gelip aldığı çikolataları sırama atıp bakın koymadı attı neyse konuşmaya devam etti.
"Ciddi mi şuan Berk abi harbiden siz .."
" Evet Selin sevgilim olur kendisi ve siz bu kızın etrafın da eğer birinizi dahi görürsem canınıza okurum haberiniz ola Tamam mı?" Meriç benden önce konuşup konuyu kapatmıştı. Yada bana öyle geliyordu .

Benim Gökyüzüm Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin