19. BÖLÜM

1 0 0
                                    


Ne kadardır öyle duruyorduk bilmiyorum ama güneş batmıştı bunun farkındaydım. Yavaş yavaş üşümeye başlamıştım esmeye başlamıştı hava. Durumun farkına varmış olacakki Meriç yavaş yavaş dudaklarını dudakalrımdan ayrılıp hemen çeketini çıkartıp bana uzattı.
"Al güzelim giy üşüdün galiba sen ."
"Ama sen de üşüceksin."
"Ben önemli değilim güzelim al sen giy şunu."
Daha fazla ısrar etmesin diye ceketi alıp üzerime giydim. Hala olayın etkisindeydim onun beni öpüşü o narin davranan dudak hareketlerin güzel nefes kesici kokusu.......
Daldığım düşüncelerden Meriç'in sesiyle çıktım.
"Biz şimdi.... Yani tam olarak olduk mu?"
O an ona cevap vermek yerine onun yaptığı gibi yapıp hiç düşünmeden dudaklarımı dudaklarına bastırdım. O an içimdeki kelebekler yine horan tepmeye başlamıştı bile. Bana karşılık vermesiyle daha daha arttı içimdeki o horon tepmeler. Bu sefer çekilen ben oldum ve konuşmaya başladım.
"Evet sevgilim biz olduk hemde çok güzel olduk .:)"
"Seni çok seviyorum güzelim hep güzel olarak kalalım. Ama bence artık eve geçme vaktimiz geldi. Baksana havaya karardı bile."
"Bende seni çok seviyorum sevgilim aslında hiç gitmek istemiyorum burda böyle seninle Ama donarak da ölmek istemiyorum burda :)" diyerek yavaştan toparlanmaya başladık.
"Ben ısıtırım seni güzelim merak etme daha seninle taşıyacağımız çok anılar var unutma sakın."
Deyip elimi tuttu ve arabanın yolunu tuttuk. Kalbim yerinden fırlayacaktı resmen. O kadar heyecan yaratmıştık şu son olanlar nefes alış verişlerim hala düzelmemişti.

Arabaya geldiğimizde ikimizden de ses çıkmıyordu sadece nefes alış verişlerimiz duyuluyordu. Meriç arabayı çalıştırıp radyoyu açtı. Sıra sıra şarkıları değiştiriyordu sanki istediği bi şarkıyı arıyordu. Bi şarkıda durdu o an bana baktı ve sesi sona verdi.

Raviş~Seviyorum Desem
Mis kokulu çiçekler açacak kadar toprağım
umarsızca yelken açacak kadar denizim
ve her şeyden önemlisi yaşayacak kadar nefesim olur musun
seviyorum desem seni sevgilim

nefesim olur musun
seviyorum desem seni sevgilim
sen benim olur musun
seviyorum desem seni sevgilim
.
.
.
Şarkı da bi gönderme olduğunu düşünerek ona bakıp gülümsedim yani bi nevi EVET demiştim.

Apartmanın önüne geldiğimizde arabadan inmek için hazırlanırken Meriç kolumdan tutup beni durdurdu.
"Noldu ?"
"Öpmeden mi inicen güzelim.?"
"Burda mı ?"
"Evet nolmuş ki sahilde onca insan içinde öpünce bişey olmadı ama :)"
"Pisliksin varya sen ya ."deyip yanağına ufak bi öpücük bıraktım. Meriç şaşırmıştı yanağından öpmeme ama burda yanağından öpmem lazımdı komşular görmemesi için o yüzden bişey demeden arabadan indim ve apartmana doğru koştum.

Ablam daha gelmemişti eve. Ona kala tripli olduğum için aramadım bile. Odama çıkıp üzerime rahat bişeyler giyip salona geçtim. Meriçle yaşadığım o aşk dolu anı düşünmeden edemiyordum. Aklımdan çıkmıyordu ama çıksın da istemiyordum.

Hemen elime telefonu alıp Seline yazdım benimle hala tripliydi ve gönlünü almam lazımdı.

WhatsApp;

SİZ: Evdemisin kuşum?
(Görüldü)
SİZ: Tamam anladım evdesin 5 dakikaya ordayım:)
(Görüldü )

Mesajlarıma görüldü atmıştı. Allahım ya !! Apartmandan çıkıp köşedeki markete gidip çektirdik kola alıp hemen Seline geçtim. Kapıyı tıklattım, ama açmadı tekrar tekrar tıklattım ve tam tamına 5. Tıklatışım da açıldı kapı.
"Hiç açmadaydın Selin  kapıyı." Diyerek içeriye girdim. Salona geçip Selinin yanıma gelmesini bekledim.
"Aklına gelebildim galiba sonunda Açelya Hanım!"
"Ya kızım dur bi asıl bombayı şimdi anlayıcam sana ama şuan o yeminini bi kenara koy beni dinle."
"Ama atıcam o trbi Açelya merak etme sen hallettin olay ve ve senden değil bi başkasından öğreniyorum."
"Tamam kizim haklısın ama dur bi dinle beni anlatacaklarım var."
"Tamam bekle tabak bardak alıp geliyorum ," deyip Selin mutfağa bi koşu gidip geldi. Bende o sıra masayı hazırlıyordum.  Selin yanıma gelip oturdu ve ona olan biteni baştan anlatmaya başladım.
.
.
.
.
1,30 SAAT SONRA :

" Olaya bak ya Demir ve sen eski sevgilisisin yani!"
"Ya kızım ne anlattım ben sana bir buçuk saattir sen buna mı takıldın sadece:"
"Abi dur şok içinde şoka girdim sayende."
"Offf Selin offf." 
"Ee Meriç ne dedi bu konuya ?"
"Bak hala ya Demir konusunu kapalım Meriç ve bizim olaya bakalım şuan ya !!" Tam o sıra telefonum çaldı. Arayan ablamdı. Ayıpla açmamak arasında kararsız kalıp dayanmayıp açtım.
(....)
"Selimdeyim abla gelirim birazdan eve"
(....)
"Bekleme ye ben aç değilim eve gelince görüşürüz" deyip telefonu kapattım.
"Ee şimdi nolcak Açelya o zaman ?"
"Bilmiyorum işte Meriç ben özel ilgilenirim o konuyla dedi ama napcak bilmiyorum."
"Ben Ateşle konuşrum bi Meriç'in ağzını aratırım meal etme sen "
"Tamam kuzum saol ben şimdi geçeyim eve sabah okulda görüşürüz "
"Görüşürüz kuzum."deyip Selinlerden çıktım.

   Eve geldiğimde ablam koltukta sızmış kalmıştı çoktan. Pikesini üzerine örtüp ışıkları kapatarak kendi odama çıktım. O an bişey  fark  ettim. O olay üzerine Meriçe hiç bişey yazmamıştım. Tam tamına 2,30 saat olmuştu. Allah kahretsin Selinle konuşmaktan Meriçi  unuttum offf. Elime telefonu alıp hemen WhatsAppa girdim. Kahretsiz.... Onlarca mesaj ve onlarca arama. Hemen aramalara girip Meriçi aradım. 2. Çalışta hemen açıldı.
"Alo güzelim iyiymisın arıyorum açmıyorsun mesaj atıyorum dönmüyorsun çok korkuttun beni  ya nerdeydim sen bişey olmadı demi ??"
"Sevgilim sakin ol iyiyiyim öncelikle özür dilerim korkuttuğum için seni. Selinlere geçmiştim konu konu açınca unutmuşum gerçekten özür dilerim ."
"Ya özürü boş ver güzelim iyisin ya sen sorun yok  olur öyle şeyler dert etme. Eee anlat bakalım nasıldı günün:)?"
"Sen varya sen çok seviyorum yaa. ÇOOOKKK GÜZELDİ SEVGİLİM senin?"
"HARİKA VE HARİKA GÜZELİM hep böyle bi gün olsun isterim ."
"Hmmm bak sen şuna ya . Olur sevgilim olur ama benim şimdi kapatmam lazım ablam uyanmış bana sesleniyo yazarım birazdan tamam mi"?
"Tamaö güzelim çok öpüyorum ve çok seviyorum." Deyip telefonu kapattım ve ablamın yanına geçtim. Ve ona geldiğimi söyleyip tekrara odama çıktım. Uykum bardı ama Meriçle de konuşmak istiyordum.

    Yatağıma uzanıp Meriçe yazdım ama cevap gelmedi. Tekrar yazdım yine cevap gelmedi anladım ki uyuya kalmıştı yada uyu kalmıştı başka seçenek yoktu. Neyse zaten uykum bardı diye düşünerek bende kendimi uykunun kollarına bıraktım.




     Veeeee yeni bölüm geldi 🫶🏻🫶🏻🫶🏻
İyi okumalar aşkolarrrrr🤍🤍🤍

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Feb 10 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Benim Gökyüzüm Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin