Sabah ablamdan önce kalkmıştım. Uyku tutmamıştı.
Kahvaltı hazırlamak için mutfağa geçtim. Ne yapsam acaba? Buldum. Pankek yapacaktım. Dolaptan yumurta, şeker, un ve süt... Bi dakika ama evde süt yoktu.
Üzerime siyah hırkamı giyip evden çıktım. Marketle evimizin arası neredeyse 3 dakikaydı.
Markete vardığımda dolaptan sütü alıp içeri geçtim. Parasını ödeyip marketten çıktım.
Eve geldiğimde ablam hala uyuyordu. Vakit kaybetmeden mutfağa geçtim.
Her şey hazırdı. Ablamı uyandırmak için odasına gittim.
"Abla hadi kalk kahvaltı hazır. "
"Tamam " dedi ablam.Kahvaltı masasına geçtiğimizde ablam şaşırmış bi şekilde masaya bakıyorsu.
"Açi bunları sen mi yaptın? "Ablamın bana Açi demesi Demiri hatırlatmıştı.
"Pardon Açelya ben biran boş bulundum. "
"Önemli değil abla. "dedim.Kahvaltımızı yaptıktan ben mutfağı topladım. Ablam ise bugün iş yerine gitmesi gerektiği için duş almaya gitti.
" Açelya ben gidiyorum ablam bişi olursa ara. "
"Tamam abla görüşürüz. "dedim.Ablam evden çıktıktan sonra kapıyı kilitleyip odama gittim.
Yarım saat sonra kapı zili çalınca kapıya bakmak için odamdan çıktım. Gelen ablam olması lazımdı. Kapı deliğinden baktım ama ablam değildi. Benim yaşlarımda bir kızdı.
" Merhaba. Ben Selin. Karşı komşunuzum."
"Merhaba. Bende Açelya. "
"Sizden bi su bardağı kadar şeker alabilirmiyim.? "
"Tabi. Bekleyin hemen getireyim. " deyip mutfağa geçtim."Siz karşı dairede oturuyorsunuz demi?"
"Evet. Bana sen diye hitap edebilirsin. Pek sizli bizli konuşmalardan hoşlanmam da. "
"Tamam. O zaman sonra görüşürüz Selin. "
"Görüşürüz Açelya. " dedi kendi evine gitti.Saat 15:45 gibi ablam gelmişti. Ablama bugün gelen kızdan bahsetmiştim.
Akşam olmuştu. Akşam yemeğini bu sefer dışardan söylemiştik. Ben pizza ablam ise hamburger söylemişti.
Siparişleriniz tam yarım saat sonra gelmişti. Ben pizzamın ikinci dilimini yerken ablam konuşmaya bailadı.
"Açelya."
"Efendim abla "
"Şimdi sana bişi dicem."
"Tamam söyle. "
"Bugün beni Demir aradı. Ve seninle konuşmak istediğini söyledi. Ben de ona ben evde değilim dediğimde ise eve geçince ara Açelya'yla konuşmam lazım dedi. Şimdi.... "
Ablamın sözünü kesip konuşmaya başladım.
"Hayır abla aramanı istemiyorum. Ben onunla konuşmak istemiyorum. "
"Ama Açelya. İstersen bi dinle hem... "
"Abla sen bana Demiri savunma konuşmıcam dediysem konuşmam. Sanada afiyet olsun ben doymuş kadar oldum. Odama gidiyorum. "Deyip odama gittim.Ablama bağırdığım için şimdiden pişman olmuştum bile. Yatağıma uzanıp düşünmeye başladım.
Acaba ablamı dinleyip onunla konuşmalımıydım?
'Saçmalama be Açelya o seni aldattı.' Tanıştırayım bu benim iç sesim Aliye bazen böyle konuşmalarımız oluyor.Aradan neredeyse bir saat geçmişti. Odamın kapısı tıklatılmasıyla daldığım düşüncelerimden sıyrıldım.
" Açelya "
"Gel abla"Ablam odama gelip çalışma masamın sandalyesini yatağıma yaklaştırıp oturdu. Ve konuşmaya başladı.
"Açelya az önce Demir aradı. Bana resmen yalvardı beni Açelya yla konuştur diye. "
"Abla bak... "
Ben konuşmamı tamamlayamadan ablamın telefonu çaldı.
"Bak Açelya yine arıyor. "
"Tamam ver abla. Ama sen çıkarmısın. Yalnız konuşsam daha iyi olur. "
"Tamam "
Ablam odamdan çıkınca telefonu açıp kulağıma götürdüm. İstemsizce gözümden bir damla yaş düştü. Hemen elimin tersiyle düşen damlayı sildim.İşte o an bi ses duydum.
Evt en heyacanlı yerinde bıraktım. Biraz merak edin. Jsjsjs jsjsjsjs Yeni bölüm yarın yada diğer gün yazarım. Çünkü canlı derslerim var. Tabi şuanda herkesin canlı dersi var. Neyse beğenmeyi unutmayaın. ❤❤❤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Benim Gökyüzüm
ChickLit"Şimdi ise doğup büyüdüğüm bu şehirden taşınıyorduk. Aslında benim İzmir'i bırakıpta İstanbul'a yaşınasım hiç yoktu..." Ama bilmiyordum ki İstanbul'da Hayatımın aşkını bulacağımı.. ❤ Meriç ❤ Açelya