15.BÖLÜM

6 0 0
                                    


"Abla bence bunlar gelmeyi vazgeçti. "
"Yok ya gelirler şim... Aha bak işte iyi insan lafın üstüne gelirmiş. " dedi ablam.

Tam kapıyo doğru ilerlerken arkadan ablamın sesini duydum ve durdum.

"Böyle mi çıkmayı planlıuosun Meriç'in karşısına. "

Haklıydı. Pembe pijamalarımla çıkamazdım.

"Sen yukarı çıkıp üzerini değiştir kapıyı ben açarım. " deyip kapıya doğru ilerledi ablam.

Bende odama çıkıp üzerime krem rengi eşofman takımımı giydim ve aşağıya geri indim.

Ben aşağıya indiğimde Meriçler salona geçmişlerdi bile.

"Hoş geldin Sinem abla. Sende hoşgeldin Meriç"

"Hoşbulduk Açelya nasılsın bakalım, nasıl giyotine okul? "
"İyiyim Selin abla sen nasılsın, okulumda iyi gidiyo"
"İyi bende ablam :) "

Biraz sohbetten sonra ablamla Meriç'in ablası balkona çıktılar. Ve biz koskoca salonda baş başaydık Meriçle. Neden bilmiyorum ama Meriç'in gözleri üzerindeydi hissediyordum . Ona döndüğümde bi on saniyeliğine göz göze geldik. O an anlamıştım ki o kadar güzel gözleri vardıki beni benden alıyordu.
"Gözlerin... Gözlerin çok güzel Meriç. " bi an kendimi tutamayıp içimden söylemem gerekn şeyi Meriçe direkt söylemiştim .
"Ne söyledin sen az önce? " gerçekten beni anlamamışmıydı yoksa anlamamışmıydı gibi mi yapıyordu.
"Gözlerin dedim. Çok güzel. " ve o an fark ettim ki gözlerim hala gözlerindeydi.
"Açelya sana bişey dicem yani artık söylemem lazım. Yoksa içinde rahat etmicek.? "
"Dinliyorum seni Meriç" dedim bi an heyecanla.

Miraç yavaş yavaş bana yaklaşmaya başlamıştı.

"Aha bu seni kesin öpücek Açelya."
"Sen sus bi Aliye her şeye maydanoz olma hem öperse beni öpmek seni değil. "

Ve o an kulağıma bişey fısıldadı. Şoke olmuştum o duyduğum şeyle

"Seni seviyorum Açelya.."






Veee yeni bölüm sonunda geldi. İyi okumalar 😊

Benim Gökyüzüm Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin