İKİ HAFTA SONRA;
Günlerden Cumartesiydi. Ablama arkadaşlarımın bize geleceğini dediğim için bu gün arkadaşlarında kalıcaktı.
Ben ise şu anda mutfakta kahvaltı hazırlıyordum. (12:30)Çünkü bu gün Asena, Selin, Burak, Meriç ve Ateşi kahvaltıya çağırmıştım. 👇
On dakika sonra herkes gelmişti.
"Ooo Açelya ellerin baya HAMARATMIŞ."dedi Asena
"Öyledir." Dedim.Kahvaltı masasına geçtiğimiz de ben önce çayları doldurdum. Ardından benim hazırlamış olduğum lezzetli kahvaltılıklrı yemeye başladık.
Asena,ben ve Selin bulaşıkları makinaya dizidikten sonra tekrardan salona geçtik. Daha sonra ise Basketbol oynamak için bahçeye çıktık. Aslında ben hiç basketbolda iyi değilimdir. (14:30)
5 SAAT SONRA;
"Ee şimdi napcaz ben sıkılmaya başladım. " dedi Burak.
"Sen zaten hep sıkılıyorsun Burak. Ben senin bi gün olsun hiç sıkılmadığını görmedim ki. " dedi Selin.
"Benim aklımda bi fikir var "
"Ne fikri bizimle paylaşırmısın. "
"Film izleyelim. Yada dizi izleyelim."
"Bana uyar. "~Meriç
"Banda uyar. ~Ateş.
"Banda uyar. "~Asena
"Banda uyar"~Selin
" Burak sen nedersin. "
"Benim için hiç fark etmez." Dedi."Buldum KİRAZ MEVSİMİ izleyelim. "
"Yaaa evet çok güzel bi dizi. " Dedi Asena.
"Abi ya o ne öyle ben izlemem Aşk dizileri. "
"İnkar istemeyiz Meriç bey ilk başta onaylamıcaktın. "Dedi Selin.Sonunda ne izlicem ise karar karar vermiştik. KİRAZ MEVSİMİ.
Erkekleri ikna etmekte baya zorlanmıştık.
Ben televizyona interneti bağlayıp KİRAZ MEVSİMİNİN 1. Bölümünü açtıktan sonra yerimi aldım.
" Duruuunn"
"Noldu? "
"Eee mısır yok? Ben hemen patltıp geleyim bekleyin. " Deyip hemen mutfağa fırladım."Mısırlar hazır. Tamam başlatalım " Deyip diziyi başlatıım.
Tam 45 dakikadır pür dikkat diziyi izliyorduk. Burak koltukta sızıp kalmıştı. Asena desen bi izliyo bi izlemiyo arasında bişeydi. Ben, Meriç, Ateş ve Selin izliyorduk sadece.
Dizinin bitmesine son 31 dakika vardı. Ateş başını Asenanın omzuna dayanmış bi vaziyette uyuya kalmıştı. Asena da aynı şekildeydi. Sadece Selin, ben ve Meriç izliyorduk.
"Siz izleye durun ben bi lavaboya gidip gelicem. "
"Tamam. Sağdan ikinci kapı. "Dedim Seline yolu tarif ederken.Artık gözlerim ağır ağır kapanmaya başlamıştı. Kafam sol tarafıma düşeceken bi el kafamı tuttu ve kendine doğru çekti ve sol omzuna yasladı.
Aniden havalanınca içimde bi karıncalaşma olmuştu. Ardından koltuk kaltımın hemen altında bi el hissettim. Daha sonrada bacaklarımda.
Sırtım yumuşacık bir yere değdiğinde anlamıştım yatağıma yatırıldığımı.
Beni yatağıma getiren kişi Meriçti galiba. Çünkü kokusundan anlamıştım.
Ewwwweeett yeni bölüm nasıl gençler. Beğenmeyi unutmayın pls🧐❤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Benim Gökyüzüm
ChickLit"Şimdi ise doğup büyüdüğüm bu şehirden taşınıyorduk. Aslında benim İzmir'i bırakıpta İstanbul'a yaşınasım hiç yoktu..." Ama bilmiyordum ki İstanbul'da Hayatımın aşkını bulacağımı.. ❤ Meriç ❤ Açelya