Saat gecenin bilmem kaçı ve ben hala uyanığım. Ne kadar güzel.
Telefonuma bi bildirim gelmesiyle yatağımda doğruldum ve telefonumu elime aldım.
"HER ŞEY SAKLI 😈"grubuna eklendiniz.
Kuş'um kişisi sizi ekledi.
Kuş'um kişisi Berk kişisini ekledi.
Kuş'um kişisi Meriç kişisini ekledi.
Kuş'um kişisi Ateş kişisini ekledi.Allahım yaa bu Selin de habire bi grup kurup duruyordu.
KUŞ'UM: Piişşştt bakın bi🥨
ATEŞ: Selin saat kaç farkındamısın?
KUŞ'UM: Evet 03:55 .
SİZ: Allah aşkına yat zıbar.
MERİÇ: Bencede Selin.
KUŞ'UM: Yaa bi durun bu gün ay kaç?
ATEŞ: 27 MA.... AAA bugün Asenanın doğum günü.
SİZ: Aa ben bilmiyordum öğrendiğim iyi oldu ona bi hediye alayım. Neyse siz konuşmaya devam edin ben aytıyorum. BB
MERİÇ: Bende. Hadi size İYİ GECELER ❤
Sabah gözlerimi alarmımın sesiyle açtım.
Daha sonra elimi yüzümü yıkamak için lavaboya gittim.
" Abla ben bugün kahvaltı yapmadan çıkıcam"
"Neden "
"Ya bugün Asenanın doğum günüymüş. Hem ona hediye bakıcam"
"Tamam"Evden çıktıktan sonra okulun hemen arkasında bi aksesuarcı vardı. Oraya gidip bişeyler baktım.
Doğum gününü öğle arası Sandel Pastanesinde kutlucaktık.
Öğle arası Asenadan önce pastaneye gitmiştik.
SİZ: Asena nerdeysen çabuk SANDEL PASTANESİNE GEL. ACİL.
PANDA'M: Kötü bişey yok demi.
SİZ: Yok ama sen çabuk gel
PANDA'M: Tamam geliyorum.
"Mesaj attınmı Asena ya"
"Heee attım 5 dk burda. " Dedim.Asena görüş alanımıza girince hepimiz yerlerimizi aldık.
Asena içeriye girince hepimiz saklandığımız yerden çıkıp hep bir ağızdan "İYİKİ DOĞDUN ASENA" dedik.
"Asena bu sana benden hediye. " Dedim.
"Yaa ne gerek vardı. " Deyip bana sarıldı. Herkes bi hediye vermişti. Ama Berk vermişti sadece."Ee Berk senin hediyen nerde. " Dedim Asenanın duyamayacağı bir ses tonuyla.
"Bekle ve gör " Deyip Asenanın yanına gitti. Ve Asenanın elinden tutarak konuşmaya başladı.
"Bak Asena biz seninle 11 yıldır arkadaşız. Ama ben artık seninle arkadaş olmk istemiyorum."
"Nasıl yaa.? "
"Yani biz seninle bi başlangıç yapalım. "
"Nasıl bi başlangıç bu iyi mi kötü mü? "
"Yaaa öf ben direkt konuya giricem yoksa konuşamıcam. ASENA BENİMLE SEVGİLİ OLURMUSUN?? "
"Nee... "
"Evet duydun işte EVET Mİ HAYIR MI"
"Yaa aslında ne dicemi bilmiyorum ama ben yinede EVETTTTT. Dicem"DEDİ. Pastanede ki herkes şaşkın ve bi o kadarda mutluydu. Pastayı kestik ten sonra hepimize ikram ettiler.Okula gelmiştik. Asena Ve Berk en önde el ele yürüyordu. Ben, Meriç, Selin ve Ateş yanyana yürüyorduk.
Okula geldikten on dakika sonra ders zili çaldı ve biz derse girdik.
Okul çıkışı Selinle birlikte eve doğru yürüyorduk.
" Açelya Asena bize neden Berke aşık olduğunu daha önceden hiç bahsetmemişti. "
"Aaa gerçekten neden hiç bahsetmedi. Neyse biz buna hesabını sorarız yarın. " Dedim.
Eve geldiğimde ablamı mutfakta olduğunu fark ettim.
"Sen mi geldin ablam. "
"Evet abla. Ben geldim. "
Odama çıkıp üzerimi değiştirdim.Ve ablamın yanına indim.
"Oo abla desene bugün ziyafet var! "
"Aynen ablam. Ama sana değil? "
"Bana değilse kime o zaman? "
"Bugün Sinemle kardeşi akşam yemeğine gelecekler. " Dedi. Bi an şok olmuştum. Yani akşam yemeğine Meriç ve Ablsı gelecekmiş...Evet uzun bi aranın ardından yine ben... Hadi iyi okumalar. Beğenir misiniz.....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Benim Gökyüzüm
ChickLit"Şimdi ise doğup büyüdüğüm bu şehirden taşınıyorduk. Aslında benim İzmir'i bırakıpta İstanbul'a yaşınasım hiç yoktu..." Ama bilmiyordum ki İstanbul'da Hayatımın aşkını bulacağımı.. ❤ Meriç ❤ Açelya