Meriç'ten;
3 hafta önce;
Sabah okula arabamla gittim. Okulun bahçesine girdiğimde ilk dikkatimi o çekmişti. Yeni kız..
Öğle arası yemek yemek için kantine indim ama bi sorun vardı. Açelya okulun en belalı çocuklarin masasının yanında ve o çocuklarla karşi karşıyaydı . Bişeyler konuştukları kesindi. Açelyanın her halimden belli olıyordu. Yanlarında giderek olaya bi el atmak istedim.
"Hey noluyo burda.? "
Açelya sesimi duyduğunda sanki ufakta olsa bi şok yaşadı.
"SEVGİLİMİ RAHAT BIRAKIN! "
"Ne sev... "
"Tamam Sevgilim büyütme gel biz seninle bahçede konuşalım. " Deyip Açelyanın elimden tutup bahçeye çıkarttım.Bahçeye cıktığımızda ilk banka oturduk.
"Neden öyle dedin? "
"Ne demişim ki? "
"Ya hani içerde SEVGİLİMİ RAHAT BIRAKIN dedinya neden öyle bişey dedin. Ben kendim hallederdim aslında. "
" Bak Açelya onları tanımıyorsun. Onlar 4 senedir bu okulda okuyorlar. Yani demem o ki onlara bulaşma."
"Tamam. Yine de Teşekkür ederim. " dedi.Akşam üzeri Asena, Ateş ve Berkle beraber okulun bahçesinde Selin ve Açelyayı bekliyobekliyorduk.
"Benim bildiğim çok güzel bi kafe var oraya gidelim isterseniz?" dedim.
Herkes beni onlaylayınca kafeye doğru yola çıktık. Kafeye gelince en kenar daki altı kişilik masaya geçip oturduk. İlk yarım saat Açelya nın buraya neden geldiği hakkında falan konuşuldu. Daha sonra Açelyanın telefonu çaldı ve Açelya masadan izin alıp kalkıp gitti.
Artık herkes dağılmıştı. Sadece ben ve Açelya kalmıştık. O an içimde bi his oluştu sanki kelebekler dans ediyomuş gibi.
" Ee artık kalsak mı Meriç geç oldu."(20:30) dedi Açelya
"Olur kalkalım"dedim.Açelya bi iki adım atmıştıki onu durdurdum. Genelde burası gece gece pek tekin olmadıpı için.
" İstersen ben bırakayım. Bazen bu sokaklar bi genç kıza göre fazla tehlikeli oluyor. Heleki böyle bi güzellikte kız için aşırı tehlikeli. "
"Aslında bi taksiyle gidicektim de. "
"Olsun gel seni ben bırakayım. " dedim. Çok fazla ısrar etmiştim. Birlikte yola koyulduk o yolu tarif etti ben arabayı sürdüm.
"Burdan sonra nereye sapıyoruz. "
"Burdan sağa sap ve şu köşede durabilirsin. "
"Tamamdır." dediğini yapıp dediği yerde durdum. Ve Açelya arabadan indi.
"Teşekkür ederim.!"
" Ne demek görevim Hanımefendi. " deyip arabayı tekrar çalıştırarak evimin yolunu tuttum.1 hafta sonra;
Akşam yemeğine Açelya gile gidicektik. Ablam öyle söylemişti.
"Meriç hadi hazırsan çıkalım. "
"Hazırım abla çıkabiliiz. "deyip evden çıktık.15 dk sonra tam Açelyaşarın evinin önündeydik. Ablam zile bastı ve kapıya Eylül abla çıktı bizi içeriye davet etti ve içeriye girdik.
On dakika, on beş dakika derken tam bir buçuk saat olmuştu. Ablamla Eylül abla balkona çıktı. O an fark etmeden Açelya ya bakmaya başlamışım, taki Açelya dönüp bana bakasıya kadar.
"Gözlerin... Gözlerin çok güzel Meriç. " o an Açelya istemsiz bi şekilde dışından konuşmuştu.
"Ne söyledin sen az önce? " dedim şok içinde.
"Gözlerin dedim. Çok güzel. " ve o an fark ettim ki gözleri hala gözlerimdeydi.
"Açelya sana bişey dicem yani artık söylemem lazım. Yoksa içinde rahat etmicek.? " dedim bi an cesaretle.
"Dinliyorum seni Meriç"
Yavaş yavaş Açelya'ya yaklaşmaya başladım.Ve cesaretimi toplayıp o içimdeki şeyi onun kulağına fısıldadım.
"Seni seviyorum Açelya.." deyip hemen balkona ablamn yanına çıktım.
"Abla kalkalım mı geç oldu zaten? "
"Tamam ablm sen çık geliyorum b... " ablamın sözünü bitirmesini beklemeden hemen arabaya gittim. İan korkmuştum, yada ne bileyim heyecan yapmıştım ya da. Ama ilk defa birisine bu kadar aşık olmuştum.
Veeee yeni bölümde geldi iyi okumalar 🤍🥺. Like atmayı unutmayın lütfen ❤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Benim Gökyüzüm
ChickLit"Şimdi ise doğup büyüdüğüm bu şehirden taşınıyorduk. Aslında benim İzmir'i bırakıpta İstanbul'a yaşınasım hiç yoktu..." Ama bilmiyordum ki İstanbul'da Hayatımın aşkını bulacağımı.. ❤ Meriç ❤ Açelya