porušení pravidel

4K 122 7
                                    

Cítila jsem jemné drbání ve vlasech. To mě vlastně vzbudilo.

,,Vstávej, kočko jsou už tři ráno. Jedem domů," usmál se na mě Radek. To jsem musela prospat docela dlouho.

,,My jedeme domů? Já myslela že tady přespíme," protřela jsem si oči a pomalu si sedla. Bylo tady relativně ticho, na to kolik lidí tady je.

,,Nee, pojedeme domů, nebudeš spát tady na gauči, ještě si pochroumáš záda."

Otráveně jsem se zvedla a prohrábla si vlasy. Všichni odešli, zbyl tady pak jenom Jakub.

,,Tak se hezky vyspi, princezno, dávej na sebe pozor," mrknul na mě a já přikývla. Kuba je hodnej. Není tak drsnej jakýho ze sebe dělá na internetu, však on by neublížil ani mouše. Nebo se tak aspoň přede mnou chová.

Šla jsem s Radkem do auta, dal si jenom jedno pivo, a to hned zezačátku.. tak vím že opilej není, že nám neublíží. Dává na mě občas až moc velký pozor. Zakazuje mi kluky, někdy i chodit ven... ale zase mi říká, že si mám užívat života naplno.

Já mu rozumím, ale vlastně vůbec ne.

,,Dneska jsem se měla fakt fajn," usmála jsem se a zapla si pás. Na tohle se vždycky těším, až se zase uvidím s klukama. Celý týden ve škole pracuju, abych v pátek mohla poslouchat ty jejich kecy nebo starosti. Je to s nima lepší než doma, tam se pořád řeší sračky. Oba rodiče jsou vymezení jenom na ten jejich svět dospěláků. Vůbec už neví, jaký je to bejt dítě, taky tak se mnou pak mluví. Já si chci ještě užít dětství!

I když vím, že neužiju naplno.

,,Jo? To jsem rád. Kluci určitě ocenili žes tam s náma dneska byla," zašeptal. Opřela jsem se mu lehce o rameno a koukala se na cestu před sebou. Je mi poslední dobou tak dobře.

,,Nelčo, zítra večer jedu za přítelkyní a rodiče půjdou za babkou, tak budeš doma sama, ano? Tak hlavně nikam nechoď. Jídlo ti objednám, jen si pro to skočíš dolů, jo? Kluky k tobě posílat nebudu."

,,Nejsem už malá, vím jak se o sebe postarat." Byla jsem ale docela ráda, že budu sama doma. Často se to nestává. Budu mít volnost, budu si moct pustit něco do televize.  Nejsem ráda sama, ale jednou za čas to prospěje. My dva jsme na sebe nalepení nonstop.

-

Zamávala jsem Radkovi a sledovala jak odchází. Celej ten den utekl hrozně rychle. Mohla jsem spát až do odpoledne. Rodiče doma nebyli, takže mě ani nemusel nikdo budit.

Bylo mi hned po chvilce smutno, ale vím že Radka otravovat nemůžu, když je s tou jeho holkou. Oni pak dělaj věci, který by malý holky znát neměly... to mi sám řekl.

Napsala jsem klukům, jestli si nechcou psát. Dominikovi radši ani ne... ten se chová divně přes zprávy.

Pípl mi ale telefon. Oznamujíc zprávu.

'jasne ze mam cas :) o cem si chces psat?'

'Ježiš diky Kubiiii myslela jsem ze budu celej večer samaaaaa'

Měla jsem radost. Chce si se mnou psát někdo dospělej! A jen tak!

'malickost :) radek pryc, vid? co delas?'

'Před chvilkou odešel, a tak nevim co mam teď dělat, chtela jsem si jít malovat'

'a kdy se ma radek vratit? :)'

'No zítra odpoledne. A rodiče až navečer'

'no tak to budes dlouho sama :( a ty se nebojis? takova malicka ve velkym byte, nema te ani kdo chranit, kuratko'

'No trošku se bojim teď  kdyz jsi mi to řekl'

'mmh :( nebyla bys radsi kdybych k tobe prisel a hlidal te? kdyby se ti chtel nekdo do bytu vloupat vis...'

Ta myšlenka mě hrozně vyděsila. Jak jako... vloupat? Co bych dělala? Jsem tady sama!

'No tak asi radši jo ale ja bych šla spíš k tobe, tady sou sousedi a oni by tě napraskali'

'dobre :) tak mam se jit oblect a prijit? dojdu hned pred barak, jenom sebehnes domu a pojedem ke mne, ale radkovi to nerikej, asi by s tim spokojenej nebyl'

'Jojo oblíkej se. A ty nevíš proč by byl Radek pak naštvanej? Vy ste pohadani?'

'nejsme, neboj se, sme kamosi a velci, ale nema to rad, nechavat te nekde samotnou, jeste s nama. asi si mysli ze jsme takovy prasata, vis :D ale ja se nedivim, zna nas tak'

Ale já vím že žádný prase nejsi. Ke mně jsi moc hodnej, všichni jste. Ty jsi jenom jinej, bereš ten život hrozně s nadhledem.

'Jasny chápu to. Tak ja se jdu taky připravit a pak mi prozvoň na telefon jo?'

'jo'

Zvedla jsem se a šla se rychle obléct. Oblíkla jsem na sebe nějaký hezký triko a sukni, jen tak, abych si přišla hezká. Sice nikam nepujdeme, ale určitě ho tím nějak zaujmu.

Do tašky jsem si naházela pyžamo a náhradní spodní prádlo. No nahá u něj doma chodit nebudu.

Ani si už nepamatuju jak to tam vypadá. Od doby co se přestěhoval víc do centra jsem u něj byla jednou. A to bylo pěkně dávno.

Vím ale, že má krásně zařízenou ložnici. Má tam veliký okna, obrazy a hezký zrcadlo. Snad mě tam nechá spát a on pujde do obýváku. On tam může spát pořád.

Vyfotila jsem se a nechala si tu fotku v telefonu. Kdybych to dala na instagram, tak by mu došlo že jsem šla ven a porušila tím dohodu.

Chvilku jsem čekala, než mi prozvonil. On se i na chlapa připravuje dlouho, většinou se na něj čeká jako na posledního.

Všude jsem pozhasínala a proklouzla na chodbu. Tam jsem na tři západy zamkla byt. Napsala jsem ještě bráchovi, ať mi neobjednává jídlo na adresu, že si něco uvařím. Co by tam ten kurýr pak dole dělal?

,,Ahoj," pousmála jsem se a sedla si vedle Jakuba do auta. Poprvé tady sedím sama, jenom s ním. A ještě skoro v noci. Do toho všeho mi krví proudil adrenalin, že jsem utekla z domu bez toho aby to někdo věděl. Přišla jsem si drsně.

,,Čau," pohladil mě po stehnu a rozjel se k sobě domů. Vím že tam se budem aspoň bavit, nebudu se doma sama nudit.

I když jsem říkala, že je fajn někdy bejt sama, bejt s Jakubem je mnohem atraktivnější možnost.

Maličká / YzomandiasKde žijí příběhy. Začni objevovat