Byla sobota. Sobota večer. Mám další radioterapii za sebou. Slyšela jsem tam nějaké stadium 2A, ale asi jsem až moc vystrašená na to, abych hledala, co to vůbec znamená.
Dostala jsem léky. Můžu je brát kdykoli mi bude špatně. Kdyby mě bolelo břicho, nebo jsem neměla chuť k jídlu, dokonce i kdyby mi bylo psychicky špatně.
To se ale tento víkend nekoná.
Ve čtvrtek jsem se nestihla vidět s Jakubem. Radek chtěl, abych zůstala radši s ním doma.
Ale teď doma nejsem. Teda, ne u sebe. Jsem v zakouřený kuchyni Jakuba, mezi klukama. Jsem tady vlastně jediná nezletilá. Jenže ty věci, co dělám, by některých přesvědčili o opaku.
,,Dominiku dal bys mi potah?" sedla jsem si vedle Dominika a koukala se na joint, co měl v ruce.
Můžu. Radek je opodál, vůbec se nestaral, že jsem si nalila skoro plnou skleničku havany.
Potáhla jsem si a vydechla to. Víc už nechci. Jeden potah mi rozpálil celé hrdlo. Stačí mi to do nálady.
Koukala jsem se po místnosti. Hlasitá hudba, smích a ten příšernej smrad marihuany. Jiný drogy totiž nesmrdí.
Zvedla jsem se a šla za Jakubem.
,,Čau kočko, hledal jsem tě," řekl hned a dal mi pusu do vlasů. Nehledal, věděls že jsem byla opodál. Je opilej.
,,Promiň za ten čtvrtek," špitla jsem.
,,Nic se neděje. Nechceš jít do pokoje? Sami, na chvilku, bude klid..." zamumlal a chytl mě pevně kolem pasu. Přikývla jsem. A šla.
Zamklo se. Asi... pro bezpečnost.
,,Jak se máš?" sedl si na postel a jen se na mě koukal. Usmála jsem se. To je milý, že se zeptal.
,,Jo... docela v pohodě. Je to fajn tady, po tom týdnu školy."
,,Taky si myslím. Buď ráda že máš takový možnosti," lehl si na záda a vydechl.
,,Jsem vyřízenej, unavenej, nebaví mě to dneska s něma. Chtěl jsem bejt sám, víš."
,,Tak mám odejít?" špitla jsem a furt stála u dveří.
,,Sám s tebou. Tak jsem to myslel," lehce se zasmál a poklepal na místo vedle sebe. ,,Pojď si sem ke mně jen lehnout, fakt nechci bejt sám."
Lehla jsem si vedle něj a natiskla se k němu.
,,Fakt se mi po tobě stejskalo. A je to divnej pocit, víš. Že mi chybělo si s tebou třeba jenom povídat a tak," zamumlal.
,,A tobě nevadí že je mi patnáct?"
,,Nech toho... chováš se na víc a já se zas nechovám na svůj věk. Tyvole... brzo mi bude třicet."
Jsem skoro o polovinu života mladší co ty.
,,Nevím prostě... líbí se mi jak mi je když jsem s tebou," zašeptal. Dala jsem mu pusu na rty, malou. Symbolicky, abych tenhle moment nějak zpečetila.
,,Jo, přesně tak to myslím," usmál se.
,,Nemyslíš si, že bychom se spolu měli vyspat?" prohodila jsem jen tak.
,,Už jsme spolu spali."
,,Ne ale, jako, šukat, rozumíš." Tak to říkáš ty.
Byl beze slov. Jen na mě koukal.
,,No já nejsem proti, samozřejmě. Jen jde o tebe, jestli je to pro tebe v pohodě, jestli nechceš čekat..."
,,Já taky nejsem proti," usmála jsem se. Červenala jsem se. Prostě jsem mu nabídla sex. V týhle situaci.
,,Ty seš panna, ne?" zašeptal, už trochu hruběji.
,,Jo, jsem."
,,A myslíš si že já jsem ten pravej?" položil mě na záda, pod sebe.
Když ne on, kdo jinej?
Kývla jsem.
,,Nelo, ty asi taky nebudeš tak nevinná jak jsi vypadala, že?"
,,Nevím, asi s tebou nejsem tolik nevinná."
Jednoduše mi to nedovoluješ. Kazíš mě. Ale já si to nechám líbit.
,,Tyvole, kdybys věděla jak strašně hotovej z tebe jsem," zašeptal. Nevěděla jsem co na to říct.
,,Já z tebe taky," špitla jsem.
,,Maličká, podle mě ještě přesně nevíš, co to znamená bejt z někoho hotová. Ale se mnou to poznáš brzo."
Mlčela jsem a jen zkoumala jeho rysy tváře. Vyčkávala jsem na to, co bude dál.
,,Chceš to? Tady a teď, v tenhle moment?"
,,Ale ty seš opilej a já se doma neoholila pořádně," zašeptala jsem.
,,Zlato, měl jsem skleničku vína, byl jsem jenom unavenej, teď fakt nejsem... a jestli seš neoholená, nebo jo, vážně si myslíš že tohle budu řešit? Na tobě?"
Rukou mi zajel mezi nohy. Měla jsem na sobě džíny a mikinu.
,,Ještě jsme nedělali ale to mezi tím," špitla jsem. Nejde o to, že bych to nechtěla, jen jsem se bála že tohle není morálně správně.
Ale to vlastně není nic mezi náma dvěma.
,,Kočko, to je jedno. Vyhonit mi můžeš jindy, až se na to budeš cejtit, jde mi o to, jestli chceš aby proběhlo to mezi náma teď. Neřeš co mělo a co nemělo bejt předtím."
Přikývla jsem a přivřela oči.
,,Chceš to?"
,,Jo."
,,Tak není na co čekat," usmál se a začal mě pomalu vysvlékat.
Bylo to pro mě nový. Ale nebála jsem se. Asi se to stát mělo.
A teď se dělo moje poprvý. První sex. Je to asi nějakej milník v životě.,,Ty seš tak krásná..." zašeptal. ,,Mám zhasnout? Bude ti to pohodlnější?"
A že se stará.
,,Jo, budeš hodnej." Natáhl se k lampičce na nočním stolku a vypl ji.
Oba jsme si tak tak viděli do tváře.
Ale bylo to hezký.
Možná to nebylo zrovna dvakrát správný.
Ale dokud z toho mám dobrej pocit, nebyla to chyba.A tohle už vůbec ne.
Není na co čekat.
ČTEŠ
Maličká / Yzomandias
Fanfiction,,Ty seš ale maličká..." / Příběh o Nele, která poznala svět dospělých o trochu dřív, než by bylo zdrávo. Drogy, sex, alkohol a velký peníze, o tomhle měla přehled už v patnácti letech. Na to, jak byla malá, s ní jako s malou Jakub nezacházel.