užívej s ochranou

3.5K 108 27
                                    

A bylo tu zase úterý.

Tenhle víkend byl krásnej. Bohužel jsme s Jakubem druhej večer neměli ani možnost být sami, to si mě Radek vzhledem k předešlé noci pohlídal o trochu víc.

I tak to bylo super, poznala jsem se se všema víc, mohla se opít, kouřila, bylo to fakt krásný.

Ale furt myslím na Jakuba. A asi se toho jen tak nezbavím.

Stejně jako dalších věcí.

Seděla jsem v čekárně na onkologii. Další radioterapie. Ať se toho už zbavím, trvá to fakt dlouho. Už mě to nebaví tam furt chodit.

Ale vím že jednou už tam chodit nebudu muset, že se uzdravím a budu chodit jen na kontroly.

,,Nela Chrástecká, máte tady výsledky," zavolala sestřička a já se zvedla.

,,Ne dobrý, vezmu je já," posadil mě zpátky Radek a šel za sestřičkou.

Chová se fakt divně. Už jsem dost velká abych si pro to šla sama.

Chvilku jsem tam jen seděla a čekala na něj. Pak se zase Radek vrátil.

,,Pojď, jdeme domů, ale pujdem ještě něco nakoupit."

,,Však máme doma jídla dost."

,,Já vim, ale myslel jsem nějaký prostě nový trička nebo něco. A vezmem mekáč, mám na něj chuť."

,,A co ti tam říkali Radku? Že seš na mě zas nějakej hodnej," zasmála jsem se a chytla ho za ruku. Můj velkej brácha...

,,Nic podstatnýho, jen se uvolnily místa a aby ses vyléčila rychlejc tak tam budeš muset chodit ještě v pátek."

,,Jako dvakrát týdně?"

,,Jo," povzdychl si.

Ale to je asi dobrý znamení. Budu to mít dřív za sebou a pak už na to bude jenom vzpomínka. A mám s sebou jeho, tak to není zas tak traumatizující.

,,A ukážeš mi tu zprávu?" zatahala jsem ho za rukáv.

,,Ne, stejně bys tomu nerozuměla a nic by ses z toho nedočetla, tak je to jedno, ještě by se to ušpinilo a byl by to problém."

Ale ty jsi chodil s pomačkanou lékařskou zprávou k zubařovi a říkal jsi že to je jedno.

,,Jo tak jo," usmála jsem se a dala mu pusu na rameno.

Už se zase těším až se s Jakubem potajno uvidím. Máme to naplánovaný na čtvrtek, končím o dvě hodiny dřív a má zrovna volný den.

-

,,Hele měli bychom si promluvit," došel za mnou do pokoje Radek. Zrovna jsem si zkoušela nový džíny.

,,No, jo, o co jde?" nadzvedla jsem obočí.

,,Tenhle víkend, jak jsme byli kempovat, tak ti chci říct něco k tomu chlastu, kouření a tak."

Začala jsem se bát. O co jde? Proč? Udělala jsem něco špatně?

,,No, tak, říkej."

,,Chci abys věděla, že ti věřím a dovolím ti dělat cokoli, co ti neubližuje."

Usmála jsem se na to. Tak asi to není nic špatnýho, co chtěl.

,,Jenom radši nekuř tolik cigarety, tam jsou ty rakovinotvorný látky... a to by asi neprospělo zrovna teď, v týhle situaci."

Přikývla jsem. ,,Chápu."

,,Ale prostě, buď opatrná, neber drogy, ano? Až si někdy zahulíš tak za mnou přijdi, jaký to bylo, a nebo hul se mnou rovnou. Jen si dávej na sebe pozor."

,,Jo, dobře, brácho."

,,A prostě... užívej si života teď. Už máš na to věk. Najdi si nějakýho hodnýho kluka, ale přivedeš mi ho ukázat, než s ním začneš něco mít, jo?"

,,Jo," zčervenala jsem.

Tak, Jakuba ty znáš. Líp jak já, nejspíš. Toho ti asi přivádět nemusím.

,,A ty mi jako dovoluješ už, jako tamty věci?"

,,Jo, jo, Neli, jsi velká, máš na to věk a seš moc krásnej kus ženský, tak si dávej pozor abys nenalítla nějakýmu debilovi."

,,Jo, já si budu všechny vždycky prověřovat."

Cítila jsem se tak dobře, když jsem to s ním mohla tak otevřeně probrat. Jako by mi spadl kámen ze srdce.

,,Ale hlavně ochranu! Chraň se, klidně za mnou dojdi pro kondomy, abys to nemusela kupovat ty. Nebo s tebou zajdu i na gyndu pro prášky, něco by se našlo, ale nikdy bez ochrany. Sice bych ti pomohl kdyby se nějaká nehoda stala, ale radši aby se nestala, rozumíš."

Zase jsem přikývla. Hrozně mě poučuješ, i o věcech, s kterýma umím pracovat.

,,Neboj, budu si dávat pozor."

,,A dám ti ještě radu. Používejte lubrikant, prostě jo, napoprvý určitě a dokud si nezvykneš tak taky. Tyvole... je mi trapný o tom mluvit ale kdo jinej tě to naučí," zasmál se a já s ním.

,,Seš hodnej, já si ráda poslechnu nějaký tipy a triky."

,,No, takže lubrikant, pak určitě kontrolovat kondomy a hlavně bejt uvolněná. A nedělej to nikdy kdy to nebudeš chtít. Když tě do toho někdy bude nutit tak kopej kousej křič a pak mi zavolej, já si ho přijedu podat, jo?" rozhrabal mi vlasy. Zase jsem přikývla.

Myslím si že všechno tohle zná už i Jakub. Ale ty nevíš, že nějakej Jakub v tomhle hraje roli.

,,Tak... kdybys potřebovala ještě někdy poradit, jsem tady, jo? Ptej se radši mě, odborníka, ne nějakejch rádoby zkušenejch kamarádek. Taky rozumím dost holkám."

To je asi logický. Zase jsem přikývla a jen čekala, kdy odejde.

Tak to nakonec nebylo nic špatnýho. Bála jsem se, že mi zakáže úplně všechno z toho, co se dělo tenhle víkend. Přičemž to byl jeden z víkendů, kterej jsem si fakt užila, to by mi snad neudělal.

Povzdychla jsem si a koukala se na sebe do zrcadla. Slušely mi ty džíny, měla jsem radost. A musím se i pro Jakuba začít oblíkat víc... vhodně. Jako, aby se měl na co koukat.

A potřebovalo by to i nějaký spodní prádlo, který budu moct ukazovat jenom němu.

Čím víc do toho padám, tím víc si to užívám.

'Kubo mam dost dobrou zpravu'

'no jakou, o co jde'

'Asi nebudeme muset tajit nejak dlouho ze spolu neco mame'

'jo to je super, a proc ale?'

'Radek byl ted u me a rekl mi ze si mam vseho toho uzivat ale davat si pozor. Tak myslim ze si muzu uzivat i s tebou'

'jezis to je super, nevim jak reagovat ani ted. ale dejme tomu radsi cas, aby se to nejak neunahlilo a radek by litoval ze ti to povoleni dal'

'Jojo ja vim, jen ti to oznamuju, taky mam radost'

'ja taky, velikou, ale kocicko moje malicka, musim zase pracovat, pak pisnu. a ve ctvrtek se vidime, nezapomen!❤️'

'Neboj uz se tesim❣️'

Odložila jsem telefon a s úsměvem vydechla.

Asi se mi začíná ten život teprve rozjíždět.

Maličká / YzomandiasKde žijí příběhy. Začni objevovat