za týden
Přijeli jsme s Radkem domů, od doktora. Radek neměl moc naládu... asi jsem mu ji nějak zkazila.
Zašli jsme ještě po doktorovi na zmrzlinu a trochu jsem mu ušpinila košili, tak to bude tím. Nebo se pohádal s tou jeho... holkou. Moc jsme si nesedly, už od pohledu.
Přijde mi, že mi bráchu nějak moc přebírá. Sice jo, maj jinej vztah, ale nemůže chtít, aby ji upřednostňoval přede mnou. Od toho není přítelkyně.
,,No... víš co?" otočil se na mě Radek a já zavrtěla hlavou. Bála jsem se, že mě tady nechá zase samotnou a mě bude přímo lákat si sem pozvat Jakuba, nebo jet k němu.
,,Domluvim se s klukama. Pojedeme pod stan, na víkend, teď jsem se rozhodl," usmál se a já na něj s otevřenou pusou koukala.
Jak jako na víkend pod stan?,,Co?"
,,Prostě jedem, užijem si s klukama, máš je ráda, oni tebe, dlouho nebyli taky někde venku, pryč, mimo Pardubice, tak hotovo. Oni to neodmítnou."
,,Radku, seš normální?" trochu jsem se zasmála a nevěřícně koukala. Ale bylo by to super.
,,Jo, jsem, proto jsem to teď vymyslel. Napíšu jim," sedl si na gauč a hned začal vypisovat na mobilu.
,,A komu všemu?"
,,Jakubovi, Dominikovi a Tomášovi, ti budou mít čas určitě."
Dostala jsem husinu při vyslovení Jakuba. Bylo mi jasný, že pojede i on. Ale teď to vím i od něj. A bojím se, co mě čeká. A jestli něco nevykecá.
,,Jo, tak, dobře," usmála jsem se a pořád na něj nevěřícně koukala.
,,No běž, šup, běž se chystat," popostrčil mě a já šla beze slov do pokoje. Začala jsem si do tašky házet nějaký hadry. Já tomu pořád nemohla uvěřit, že se takhle rozhodl.
Pod stanem jsem byla jednou, někdy kdysi dávno, když jsem byla ještě malá. Takhle už jsem mezi dospělýma, tohle je teprve něco.
,,Jo a," nakoukl mi do pokoje Radek, ,,můžeš pít, ano? Pod mým dohledem a s mírou, můžeš."
,,Radku? Co ti je?" zasmála jsem se a pořád se usmívala. Tímhle mi fakt udělal radost.
,,Nic... jen seš už velká holka a byla by škoda kdyby sis toho života neužila naplno, víš. No, už tě nechám, vem si i teplý oblečení," mrkl na mě a zase zmizel za zavřenými dveřmi.
Těšila jsem se, dost. Konečně mě kluci budou taky brát za starší, když s něma budu moct pít. Trávu mi asi nedovolí, to je už moc. A asi mi to stačilo s Jakubem na nějakou dobu.
Do tašky jsem si hodila ještě dvě mikiny a nějaký malování, kdybych si chtěla dát řasenku nebo udělat linky. To, že budem pod stanem neznamená, že budu muset vypadat jak domorodec.
S taškou jsem se vydala z pokoje. Radek balil nějaký pití a jídlo do přenosný ledničky. Tu jsme taky dlouho nevyužili.
,,A rodičům to nevadí?" špitla jsem. Stejně je péče na tobě, ale měli by vědět, co jejich děti dělají.
,,Ne. Jim je to jedno, i kdybychom jeli někam do prdele, starat se nebudou, dokud budeš se mnou."
Jen jsem přikývla a sedla si do kuchyně ke stolu. Mrzí mě to, že už rodiče prakticky nemám. Mám je jenom, když dělám problémy, nebo se jim něco nelíbí.
Ujídala jsem ze stolu oříšky. Nemohla jsem se přestat usmívat. Teď tyhle dva dny si užijem.
Koukala jsem se na Radka, jak si prohlíží zprávu od doktora. Složil ji a zahrabal někam do šuplíku. Doktorka mi nic neřekla, tak jsem asi v pohodě.
,,A můžu pít jakejkoli alkohol chci?" houkla jsem na Radka. Peníze sou, můžu si vybrat.
,,Jo, jakejkoli úplně chceš. Klidně ti nějaký doporučím. A vybereš si, až pojedem do obchodu."
,,Já bych chtěla takovej ten jahodovej bifítr," usmála jsem se a jezdila prstem po lince.
,,Ten? Je to jahodovej gin, je to celkem silný, ale Jakub by ti vymyslel nějakej drink s tím, kdyby to na tebe bylo moc silný," mrkl na mě a zmizel ve svým pokoji, kde si taky balil svoje věci.
'Kubo?' napsala jsem Kubovi. On už o tom asi ví.
'Ano princezno? Uz o tom vim, neboj, balim si veci, potrebujes neco abych presne vzal?'
'Asi ne, ale Radek mi dovolil chlastat, když mě bude mít pod dohledem, takže fajn'
'Jezis to je dobre, asi bys me opilyho stejne nezvladala:D jeste ze neni tak blbej aby ti toto zakazoval. A vlezes si ke mne vecer do stanu? Budu ho mit sam, Dominik je s tomasem...'
'A nebude Radek naštvanej? Víš co, pořád jsem tam s ním a moc by nejásal, kdybysem mu utekla k tobě, měl by kecy a asi by to ani nedovolil'
'Pipi, ja vim, vsak natajno, jeste bych si to na krk takhle nevzal. A on bude taky vyplej, takze neco ani nepostrehne, neboj, znam ho;)'
'No tak jo, ještě uvidíme, ju?'
'Jojo vsak nechame to na situaci. Jo a, balim si i toto, kdybys chtela experimentovat'
Jakub poslal(a) fotku.
Byla to fotka hader namačkaných v tašce. A na nich jeden kondom. Modrý durex. Ten se ale nevyužije, snad...
'Pěkný teda, jakej je to typ?😂'
'Nejakej feel intimate, nebo feelthin, nevim, nepamatuju si co sem kupoval. Ja kondomy normalne nepouzivam, vis'
'A jak to teda děláš?'
'No tak ty holky vetsinou braly prasky vis a to pak nemuzes mit deti, to asi znas, antikoncepce'
'Jo já vím co to je, měla jsem to předepsaný'
'Co? Jak jako? A proc to uz neberes?'
'Měla jsem ve dvanácti bolesti, tak jsem tam zašla a předepsali mi to, už to ale neberu, nemám proč to brát'
'Aha aha... a nepremyslis ze by sis to nechala zase predepsat?'
'A proč?'
'Tak kdyby neco bylo s nama, vis, kdyby jako, my dva neco spolu meli. Ja bych ti to cely hradil, nemusela by ses starat jestli to vi Radek nebo ne, sel bych tam s tebou, rozumis'
'Jakube jo, to seš hodnej, ale teď to neřeš, nebo jeden z nás něco uspěchá a bude to v hajzlu'
'Jo, ses rozumna, vis co rikas, tak to rad od tebe slysim. No, ja uz pojedu, mam uz sbaleno, ceka se na Dominika, ten kripl nevi jakou mikinu si dat, aby mu ladila s bundou'
'To je kokot'
'To je, a ted s nim stravime celej vikend. To si vem radsi nejaky prasky na stres:D pa'
Povzdychla jsem si a koukla se ven z okna. Začal s tímhle docela brzo, s touhle konverzací. A teď se bojím, co mě ten víkend čeká.
ČTEŠ
Maličká / Yzomandias
Fanfic,,Ty seš ale maličká..." / Příběh o Nele, která poznala svět dospělých o trochu dřív, než by bylo zdrávo. Drogy, sex, alkohol a velký peníze, o tomhle měla přehled už v patnácti letech. Na to, jak byla malá, s ní jako s malou Jakub nezacházel.