פרק 9

88 8 3
                                    

נקודת מבט נייל-
אני מחליט לפתוח במבצע אחרי שראיתי את לואי והארי מתנשקים למבצע קוראים לארי סטיילינסון אני כותב במחברת את השלבים :1. לגרום להארי להיות פתוח איתי יותר 2. לנסות להוציא מידע 3. לנסות למצוא הוכחות 4. לסחוט מהם מידע 5. הם יחשפו את עצמם. אני מחליט להגיד לזאין כי אני לא אגיד לליאם ליאם יתחרפן אז אני אגיד לזאין,אני מתקשר אליו אחרי כמה צלצולים הוא עונה "הולה נייל" "הולה זאין" אני משיב "מה אתה רוצה?" הוא שואל "אוקיי זה לא לטלפון ניפגש אצלי בבית עוד שעה" אני עונה "כן המפקד" הוא אומר "יאללה ביי" אני אומר "ביי" הוא משיב ואני מנתק.


***


אחרי חצי שעה אני שומע צלצול בדלת אני יורד לפתוח את הדלת ורואה את זאין "הולה נייל" הוא אומר "היי זאין" אני משיב והוא נכנס פנימה "מה רצית להגיד לי?" הוא שואל "אוקיי" אני אומר "אני ראיתי הארי ולואי מתנשקים בח.." אני לא משלים את המשפט וזאין כבר צורח "הארי ולואי?!" "כן" אני משיב "מה?איפה?מתי?" הוא שואל מלא שאלות "זה בדיוק מה שבאתי להגיד לך" אני אומר לו "אז למה אתה מחכה?!" הוא אומר "קיצר זה קרה בחדר אומנות היום בבית ספר" אני אומר "איזה נבלה לואי לא אומר לי" הוא אומר "זה בסדר גם הארי לא סיפר לי בגלל זה קראתי לך" אני אומר וממשיך "פתחתי במבצע אני קורא לו:לארי סטיילינסון-האמת במלואה" "לארי סטיילינסון?" זאין שואל "לארי סטיילינסון שילוב של הארי סטיילס ולואי טומלינסון" אני אומר והוא מהנהן בהבנה "קיצר אז יש כמה שלבים" אני אומר ומראה לו את המחברת "כל השלבים שכתוב בהם הארי גם כוללים את לואי פשוט הארי זה התפקיד שלי ולואי זה שלך" אני אומר "אוקיי אבל אולי קודם נחשוב למה הם מסתירים את זה" הוא אומר "רעיון טוב" אני משיב "אני יודע!" אני צועק "אבא של הארי הומופוב והוא לא יודע שהוא גיי" אני אומר וזאין מהנהן "כן בטח זה זה" הוא אומר "אוקיי בנוגע לשלב הראשון אני אראה מה אני יכול לעשות מחר" הוא אומר "כנל" אני משיב לו.
אחרי כמה דקות של תכנונים זאין הולך "ביי" אני אומר "ביי אל תשכח מחר ישיבה סודית תבריז מהשיעור האחרון ונסכם כל מה שהשגנו בהיום" הוא אומר "ביי" אני אומר שוב והוא הולך.
-נקודת מבט ליאם-
עכשיו אני חוזר הביתה ממאיה עדיין צולע קצת מהבעיטה שהוא נתן לי ויש לי מלא כחולים אני מקווה מאוד שלואי לא ישים לב לכחולים ויתעלם ממני אין לי כוח להסביר שוב מה קרה.
אחרי כמה דקות אני מגיע הביתה ודופק בדלת לואי פותח לי ושואל "איפה היית אתה?" "הייתי אצל מאיה" אני עונה "בסדר אבל לפני שהיית אצל מאיה איפה היית?"הוא שואל "מה זאת אומרת?" אני שואל " איפה היית בבית ספר" הוא אומר "הארי אמר לי שהוא לא ראה אותך" הוא ממשיך "הארי למה?" אני שואל "סתם הוא שאל אותי אם ראיתי אותך" הוא משיב "קיצר אני לא חייב להגיד לך שום דבר אז תעזוב אותי. אני בסדר אמא!" אני אומר בלעג "איך קראת לי?!" הוא שואל "אמא!" אני עונה "אמא? אמא?! עוף לחדר שלך" הוא אומר "אוי לא אני באמת כמו אמא!" הוא מוסיף "למה הפכתייייי" הוא צועק ואני בורח למעלה אני שוכב על המיטה וכואב לי כל הגוף אחרי כמה דקות שאני שוכב על המיטה ועושה כלום אני נרדם.
-נקודת מבט הארי-
משעמם לי ואני לא עושה כלום אני לבד בבית אפילו ג'מה לא פה אז אני מחליט לכתוב ללואי
-הודעות-
הארי: היי לו
לואי: היי הארולד
הארי: משעמם לי
לואי: רוצה שאני אבוא אלייך?
לואי:לא הייתי אצלך מאז גיל 6 שהייתי צריך לבוא עם ליאם ;)
הארי: לא יודע נראה לי עדיף שלא כי יכול להיות שאבא שלי יבוא הוא אמור להיות פה עוד שעה או משהו כזה
לואי: אז אולי אתה אליי?
הארי: מה אם ליאם?
לואי: הילד בטח ישן גם נהיה בחדר הוא לא יכנס
הארי: טוב אני מתארגן ובא
לואי: טוב, ביי
הארי: ביי 3>
-הודעות נגמרו-
אני פותח את הארון שלי ובוחר מה ללבוש. אחרי דקות ארוכות של בהיה בארון בחיפוש אחר בגדים אני מחליט ללבוש חולצה לבנה ומעליה חולצת פלנל כחולה עם סקיני ג'ינס שחורים וסניקרס לבנות. אני לוקח מפתח נועל את הדלת ויוצא לכיוון הבית של לואי. אחרי כמה דקות של הליכה אני מגיע אליו הביתנ ודופק בדלת כדי שליאם לא ישמע אחרי דקה וחצי לואי פותח לי את הדלת וישר מנשק אותי "היי האז" הוא אומר "היי לו התגעגעתי אלייך" אני משיב "כנל" הוא אומר ואנחנו עולים למעלה מקווים שליאם לא שמע ורצים לחדר. אני ולואי מדברים קצת על איך עבר היום ובסוף מחליטים לראות סרט "בוא נראה סטאר וורס" אני אומר "סטאר וורס? אני יותר במוד למארוול" הוא אומר "מה סטאר וורס זה טוב" אני משיב "טוב אולי נראה ז'אנר אחר ולא אקשן" הוא אומר "אוקיי" אני משיב "ראית את my policeman?" אני שואל אותו "כן" הוא עונה "זה הסרט האהוב עליי" הוא מוסיף "גם עליי" אני משיב "אבל בוא נראה משהו אחר זה יותר לזמן אחר" הוא אומר "סבבה" אני משיב "רוצה אולי פשוט נראה סדרה?" הוא שואל "אוקיי, על מה חשבת?" אני שואל "פרינדס, רוצה?" הוא שואל "כןן" אני עונה ואנחנו שמים פרק מעונה 5 לואי יותר אוהב את העונות הראשונות ואני יותר אוהב את עונות 4-6 משהו כמו אמצע כזה אז שכנעתי אותו זה יצא בדיוק הפרק האהוב עליי מהעונה האהובה עליי. "תגיד מי הפרינד האהוב עלייך?" לואי שואל אותי "אממ..צ'נדלר ורייצ'ל, מה שלך? אני שואל "אני ג'ואי ומוניקה" הוא עונה "מסכנים פיבי ורוס" אני אומר בצחוק " כן הא" הוא עונה ואנחנו ממשיכים לראות.

***

אנחנו עוד מעט גומרים את עונה 5 ואני פתאום מרגיש שמישהו מסתכל עלינו.

The Secret SpotWhere stories live. Discover now