נקודת מבט זאין-
אחרי השיחה שלי עם נייל אני מתקדם לשיעור האחרון שלי, הוא אמור להיות עם לואי, אני מקווה שהוא יבוא. תהיה לי הזדמנות להוציא ממנו מידע.***
אני מגיע לשיעור ורואה שלואי לא בכיתה, אוף מה יש לו מבריז מכל שיעור גם את ליאם לא ראיתי היה אמור להיות לי שיעור איתו..הוא לומד מאח שלו כנראה. אחרי כמה דקות לואי מגיע, איזה מפגר אני איך חשבתי שהוא יגיע בזמן. "היי זאין" הוא אומר "הולה לואי" אני עונה לו "תגיד איפה היית כל היום?" אני שואל אותו "הברזתי מבית ספר לעזור לסבתא שלי כי היא עוברת דירה אז.." הוא משיב "אוי תעשה לי טובה אני יודע" אני אומר לו מנסה לשבור אותו ולהודות "על מה אתה מדבר?!" הוא שואל בלחץ "טוב אל תגיד לי" אני אומר ורואה שהוא כמעט נשבר "אוקיי.." הוא אומר. פאק כמעט הצלחתי, אני אעדכן את נייל אחר כך הוא אמור לבוא אליי ושנתעדכן.
***
-נקודת מבט הארי-
אני חזרתי עכשיו הביתה מבית ספר
ואני בחדר שלי לא עושה כלום. אני רעב, ואני רוצה להכין לי משהו לאכול אבל אין לי כוח. אחרי כמה זמן אני פותח את הטלפון ומחליט להתקשר ללואי בוידיאו אחרי חמש דקות הוא עונה "היי הארולד" הוא אומר "היי לולו" אני משיב "תגיד רוצה לבוא אליי?" אני שואל אותו "אוקיי,רגע אבל מה אם אבא שלך יבוא?" הוא אומר "אבא שלי לא אמור לבוא עד יום ראשון" אני אומר "אוקיי אז מתי לבוא?" הוא שואל "מתי שבא לך מבחינתי אפילו עכשיו" אני אומר "סבבה אני מתארגן ובא" הוא משיב "סבבה" אני אומר "ביי האזה" הוא אומר "ביי לו" אני משיב ומנתק.***
עברה כבר חצי שעה מאז שדיברתי עם לואי כמה זמן הוא מתארגן הילד הזה. שמעתי דפיקה בדלת ורצתי למטה פתחתי את הדלת ולואי שם "כמה זמן לקח לך" אני אומר לו "מה אתה רוצה אמא שלי הגיעה הביתה אז הכנתי לה משהו לאכול" הוא משיב "אווו איזה חמוד" אני אומר לו "לא חמוד כמוך" הוא אומר ומנשק אותי הוא כזה קטן וחמוד כזה רק עכשיו אני קולט כמה הוא נמוך,נמוך וקטן. "אז מה אתה רוצה שנעשה?" אני שואל אותו "אממ..רוצה לראות סרט?" הוא שואל "מה שאתה רוצה" אני משיב "אוקיי..אזז בוא נראה דמדומים" הוא אומר "אוקיי" אני משיב ואנחנו עולים אליי לחדר,"רגע לו" אני אומר לו לפני שאנחנו נכנסים לחדר, הוא מסתובב ואני מנשק אותו "זה תודה על מקודם" אני אומר "אז אם זה ככה אני אהיה חייב להחזיר לך תודה גם" הוא אומר ונכנס לחדר,הוא ממש מרגיש בבית..לא שזה משהו רע פשוט זה מוזר שזה פעם ראשונה שלו פה והוא מרגיש ככה, זה גורם לי להרגיש יותר בנוח למרות שזה הבית שלי.
נגמר הסרט ואני לא זוכר מה היה,כל הסרט פשוט הסתכלתי על לואי. כזה יפה. עם העיניים העמוקות שלו והחיוך הענק והיפה שלו. "רוצה גם פוסטר" אני שומע את לואי אומר "מה?..לא" אני אומר "סתם אתה יכול להמשיך לבהות אני לא אפריע לך" הוא אומר ואני מגחך ומנשק אותו בלחי. הוא כזה חמוד.
נגמר הסרט ואיכשהו לואי נרדם וזה הסרט שהוא בחר..אבל מה זה אכפת לי שהוא נרדם העיקר שהוא פה.אני כל כך אוהב אותו. אחרי חמש דקות גם אני נרדם***
אני קם וישר מסתכל על השעון ואני רואה שכבר בוקר שיט זה קורה שוב רק בדרך השניה." לו!" אני אומר לו ומנער אותו תוך כדי "הארי מה יש לך" הוא אומר "כבר בוקר אנחנו נאחר ואמא שלי בבית!" אני אומר "אוי שיט" הוא אומר "יאללה קום ותתארגן" אני אומר לו "תצא מהדלת מהר ואז תעשה כאילו אנחנו הולכים ביחד" אני אומר "טוב תן דקה אני מתלבש וחוזר" הוא אומר ואני הולך להתארגן.
אחרי חמש דקןת אני רואה שלואי מוכן ואנחנו רצים לדלת בתקווה שאמא שלי לא בסלון. למזלנו היא לא היתה שם לרעתינו היא באה בשניה שלואי יצא ואני חושס שהיא ראתה אותו יוצא. אני פותח את הדלת ומנופף ללואי שראיתי אותו לפני שנייה. "ביי אמא" אני אומר לה "ביי הארי" היא משיבנ ואני מחבק אותה ויוצא. "איזה ילד של אמא" לואי אומר לי "אוי תשתוק בובאר" אני משיב לו אני יודע שככה אמא שלו קוראת לו וזה מעצבן אותו לפעמים "אתה כזה מעצבן" הוא אומר "אני יודע" אני משיב ומנשק אותו בלחי כמעט שוכח שאנחנו במקום ציבורי "הארי" הוא אומר לי ודופק לי מרפק "אהה אופס" אני אומר "רגע אם אתה ככה מרגיש בנוח לנשק אותי בפומבי זה אומר שאתה מוכן כבר לספר?" הוא שואל "כן..עוד קצת" אני משיב והוא מהנהן.
-נקודת מבט ליאם-
אני ממש לא רוצה ללכת לבית ספר לואי לא היה כל הלילה בבית אני בטוח שהוא הלך להארי בטח לשחק בתלתלים שלו שוב. ממש יופי. אני קומע את הצלצול של הטלפון שלי ומסתכל על הצג כתוב נייל לא יודע מה הוא רוצה ממני ואני מנתק. הוא מתקשר שוב ואני מנתק. והוא מתקשר שוב עד שאני נשבר ועונה לו "ליאם איפה אתה תגיד לי,הלוקר שלך מתרוקן אני צריך אוכל" הוא אומר "לא היה לי כסף לקנות עוד" אני אומר "אז איך זה קשור לזה שאתה לא בבית ספר" הוא אומר "זה לא קשור" אני עונה "סתם אני לא מרגיש טוב" אני מתרץ "תגיד שמעת משהו מלואי או הארי?" נייל שואל "לא" אני אומר ומנתק אני לא רוצה לשמוע את השמות שלהם מי יודע כמה זמן כם שיקרו שהם לא ביחד. נייל בטוח יודע. למה הם לא אומרים לי כאילו כי אני לא קשור? אם כבר אני יותר קשור כי זה אח שלי והחבר הכי טוב שלי מכיתה ג'. אני לא יודע כבר מה לעשות.