-1 Hafta Sonra-
----------------------------------------------------------------
Barın önünde durmuş Ahu'yu bekliyordum. Daha gelmemişti ama geleceğine emindim. Zaten 5 dakika sonra da Ahu geldi. Üstünde yeşil parkası,ayağında siyah botları vardı. Parkasına dökülen upuzun kızıl saçları çok güzel görünüyordu. Makyaj yapmamıştı ama yinede çok güzel görünüyordu.
Ahu - Üzgünüm geç kaldım.
Yağmur - Önemli değil. Nasılsın?
Ahu - Kötü değilim.
Yağmur - Güzel.
Ahu - Evet,bugün neler oldu anlat bakalım.
Yağmur - Şey,aslında pek birşey olmadı. Arkadaşım Melih falan aradı doğum günümü kutlamak için-
Ahu - Bugün senin doğum günün mü?
Yağmur - Şeyy,evet.
Ahu - Doğum günün kutlu olsun.
Yağmur - Teşekkürler.
Ahu - Eeee, senin için de sorun yoksa sana sarılabilir miyim?
Şaşırmıştım. Yıllardır tanıştığım insanlar beni bu kadar umursamamışken bu kadının bana bu kadar şefkatli davranması bana garip gelmişti.
Yağmur - Hayır,sorun yok.
Bana sarıldı. Boyu kısa olduğu için kafası ancak göğsüme geliyordu. Kafamı yavaşça eğdiğim zaman burnum saçlarının arasına girdi. Gül gibi,çok güzel kokuyordu.
Ahu kafasını yüzüme doğru çevirdi ve hafifçe kıkırdadı. Bir anlığına biraz daha sıkı sarıldı,sonra da bıraktı.
Ahu - Gel hadi gidelim. Çok zaman geçirdik burada.
Haklıydı. Birlikte bara girdik. Sandalyelerden birine oturduğumda Ahu yanımdaki boş sandalyeye oturdu.
Ahu - Ne içeceksin sen?
Yağmur - Açıkçası benim için fark etmez.
Ahu - Hadi ama seç birşey. Doğum günün sonuçta.
Yağmur - Eeee,viski söyle o zaman.
Ahu - Tamamdır.
Barmene siparişleri verdikten sonra sohbet etmeye devam ettik. Bir süre sonra Ahu arkamdaki bir yere bakmaya başladı.
Yağmur - Ne oldu Ahu?
Ahu - O Ferman sanırım... Hey,Ferman,FERMAN!
O sırada esmer tenli bir çocuk bizim olduğumuz yere döndü. Onu pek seçemedim ama bize doğru yaklaşmaya başladı. Yanımıza geldiği zaman bana hafif bir baş selamı verdi ve Ahu'ya döndü.
Ferman - Nasılsın Ahu?
Ahu - İyiyim. Seni burada görmeyi beklemiyordum.
Ferman - Ben de.
Yağmur - Nereden tanışıyorsunuz siz?
Ahu - Aynı liseye gitmiştik de. Pek de çalışkan bir arkadaş değildi ama.
Ferman - Bu senin sorunun değil.
Ahu - Farkındayım,neden atarlanıyorsun?
Ferman - Atarlanmıyorum.
Yağmur - Tartışmasanıza.
Ahu - Tamam yahu tartışmıyoruz. Gel Ferman istersen sen de otur.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hepsi Bir Nefes
FanfictionMelekler insanlardan farklı olarak duygulara sahip değildir. Onlarda sade ve itaat duygusu vardır. Ama bazen o kadar saf ve masum oluyorlar ki başkaları için göz yaşı döküyorlar. O da bir melekti ve günah işleyen bir şeytana aşıktı. Şeytanın günahl...