{Jin}
~~~
Gülüp oynayan iki küçük çocuk vardı, çocukların yüzlerini tam göremedim ama çok tanıdık geliyorlar.Yatakta yatıyorlar, sanırım iki çocuktan birinin babası olduğunu düşündüğüm kişi onları uyutuyordu.
"Yarın erken kalkmalıyız, bu yüzden sadece uyuyun ve tekrar oyun oynamaya başlamayın, tamam mı çocuklar?" Adam gülümseyerek konuştu, o kadar sıcak bir gülümsemeydi ki, babamın bana asla veremeyeceği bir gülümsemeydi.
"Hyung, bu gece bana yine sarılacak mısın?" Küçük olan çocuk konuştu
"Evet, merak etme buradayım." Büyük olan, kollarını küçük olanın vücuduna sararak konuştu.
****
Yine depodaydım, ama bu sefer yangın falan yoktu, sadece iki adamın yürüdüğünü ve daha önceki aynı çocuğun onları takip ettiğini gördüm.
~~~{Namjoon}
Jin uyurken, babasının çalışma odasını aramak için evin etrafına bakmaya karar verdim. Evde dolaşırken aklıma nostaljik hissettiren anılar geldi ve gözlerim yaşardı.
Babam bu aile için çok iyi bir arkadaştı ama ona iyiliğinin karşılığında böyle ödeme yaptılar. Babam 2 yıl hapis yattı ve ailesi dışında neredeyse her şeyini kaybetti, yiyebileceğimiz tek şeyin tavuk olduğunu ve tüm artıkları kurtarmak zorunda kaldığımızı hatırladım, böylece acıkırsak, açlığımızı tatmin etmese bile yemeğin tadını hissedebiliyorduk. Yine de, babam yavaş yavaş iyileşirken bu aileye zarar vermeye hiç niyeti yoktu, nasıl bu kadar affedici olabilir?
Çalışma odasına girdim, orada olan tüm kağıtlara ve kutulara baktım ama hiçbir şey yoktu.
Aniden odaya yaklaşan ayak seslerini duydum, işte şimdi mahvoldum
***
{Jin}Rüyadan uyandığımda etrafıma baktım, bu sefer odasında değildim. Ona o kadar alışıyorum ki, her uyandığımda beni daha çok izlemesini ya da yanımda uyuyor olmasını istiyorum, ama bu sefer ikisi de değildi.
Bana karşı zorba olmasına rağmen, onun yanımda olmasını istiyorum, derinlerde sanki birbirimizi çok uzun zamandır tanıyormuşuz gibi hissediyorum, komik değil mi?
Kendime yemek yapmak için aşağı indim ama babamın çalışma odasından bir ses duydum, babam evde değildi. Annemi ya da başka birisini görürsem diye etrafa baktım ama kimse yoktu, bu yüzden mutfağa gittim ve sessizce bir bıçak çıkardım, ne olabileceğini bilmiyordum sonuçta değil mi?
Odaya girince Namjoon'u görünce çok şaşırmıştım
"Burada ne işin var?"
"Üzgünüm, bir şey çalmaya çalışmıyorum yemin ederim!"
"O zaman ne yapıyordun?!"
"Sadece bir şey arıyordum." Dedi ve odadan çıktı.
Evden çıkmak için kapıya doğru gidiyordu ama onu durdurdum.
"Bugünlerde neden bu kadar garip davranıyorsun?! Bana ne aradığını söyle ve sana ne yaptığımı söyle, neden bana bu şekilde davranıyorsun."
"Gerçekten hatırlamıyorsun, öyle mi?
Yoksa sadece kolaylık sağlamak için mi böyle yapıyorsun?""Sen neden bahsediyorsun?!"
Başka bir şey söylemedi ve beni şaşkına çevirerek evi terk etti.
***
Jin, babasının günlüğünün sayfalarında dolaşırken son sayfada tam olarak dört hanenin yazıldığını gördü."1020"
"Bu kasanın şifresi olabilir mi?" diye düşündü
Çalışma odasına doğru koştu ve kapıyı kapattı, ailelesi eve dönmeden önce bunu çabucak yapmak zorundaydı.
Şaslıydı, annesinden şirketin partisi olduğunda dolayı bugün eve gelmeyeceklerini söyleyen bir mesaj aldı, rahat bir nefes aldı ve devam etti
Tabloyu kırmamaya çalışarak aldı ve yere dikkatlice yerleştirdi.
Kasayı açma zamanı geldiğinde daha da gerildi, birçok şey orada saklı olabilirdi.
Şifreyi yazdıktan sonra kasa açıldı, Jin'in elleri titriyordu ve nefes alışı kesik kesik ve yavaştı.
Jin'in içinden biraz para aldı, daha fazlasını alacaktı ama babası hemen fark ederdi.
O kadar paranın arkasında bir de günlük vardı. Bu sefer daha büyüktü, aptal değildi, bu yüzden babası eve gelirse diye beklemeden günlüğü açtı ve telefonunu çıkardı ve günlüğü yanına almak yerine, sayfalara bakmadan iyi fotoğraflar çektiğinden emin olarak tüm sayfaların fotoğraflarını çekti, böylece ne yazdığını iyi okuyabilirdi daha sonra her şeyi eskisi gibi yerleştirip odadan ayrıldı.
Yukarı koştu ve odasına gitti, yatakta otururken telefonunu çıkardı ve resimlere baktı, günlüğün ilk sayfasını görünce dünyası başına yıkılmış gibi hissetti.
"2007"
Kim Nam Hyun suçlu bulundu ayrıca söylentilere göre Kim NamJoon isimli oğlu bir deponun yakınında ölü bulundu, ölüm nedeni henüz bilinmiyor.-Zafer benim.
__________
ŞİMDİ OKUDUĞUN
"Anksiyete" || 𝐍𝐚𝐦𝐣𝐢𝐧 [TR]
FanfictionSosyal anksiyete, diğer insanlar tarafından olumsuz yargılanma ve değerlendirilme korkusudur, yetersizlik, aşağılanma, utanç, ve depresyon duygularına yol açar. "Lütfen benim gibi birinden uzak dur" Dedi Jin. "Hayır." Dedi Namjoon çocuğa sarılarak