BÖLÜM 15

693 84 55
                                    

"Böldüğümüz için özür dileriz, size önemli bir son dakika haberimiz var. Kim's Corp.'un eski CEO'su eşiyle birlikte evlerinde ölü bulundu, şu anda suçu kimin işlediğine dair bir şüphelimiz yok ama komşular evlerinin dışında siyah bir minibüs gördüklerini söylediler, eğer neler olduğuna dair bilginiz varsa lütfen aşağıdaki numaradan bizimle iletişime geçin, ben Kbc haberlerinden Jung Hyun Nim. iyi günler."

Doğru mu duydum? Babam mı? Dizlerimin üzerine düştüm.

{Jin}

Ne yapacağımı bilmeden yere bakıyordum, Namjoon ve annesi bana seslenip durdu ama şok olmuştum, ne yapacağımı bilmiyordum. Mutlu hissetmedim ve aynı zamanda üzgün hissedeceğimi sandığım kadar üzülmedim.

"Jin!!" Namjoon önümde diz çöküp ona bakmamı söyledi.

"Her şey yoluna girecek, söz veriyorum bebeğim."

***
Hepimiz oturma odasındaydık, saat 10'du Bay Kim'in eve gelmesini bekliyorduk onunla ilgili herhangi bir telefon görüşmesi ya da hiçbir şey yoktu, Bayan Kim onu aramaya çalıştı ama telefonuna bakmadı.

Saat 11'di ve ailemin ölümüyle ilgili bir şey keşfedilip keşfedilmediğini öğrenmek için haberlere bakmak istedim, şaşırtıcı bir şekilde gözlerimden tek bir gözyaşının bile dökülmesine izin vermedim.

Televizyonu açtığımda aynı muhabir konuşuyordu.

"Kim ailesinin Katili kendini davadan sorumlu ilan etti, polis, yıllar önce şirketin CEO'su olan kim Nam Hyun adında bir adam tarafından bir mektup aldıklarını söyledi. kurbanlar, birbirlerine çok yakın olduklarını söylediler ve netizenler'in daha da garip bulduğu şey, sadece ortadan kaybolmasıydı.
Polis onu arıyor, bu dava hakkında herhangi bir bilginiz varsa, lütfen ekranda göreceğiniz numaradan bizimle iletişime geçin, bu Kbc haberiydi."

Bayan Kim aniden koltuktan ayağa kalktı, telefonunu kapıp birini aradı o sırada Namjoon bana bakıyordu, gözleri aynı anda öfke, güvensizlik, üzüntü ve korku gösterdi. Gözyaşları düşmekle tehdit ediyordu onu ne yapacağımı bilmiyordum, sadece bana bakmaya devam etti ve önümüzde bulunan masaya itti.

"Bunu ailen ve sen mi planladınız?!? Söyle bana piç kurusu!!!" Ben ağlarken yakamdan tuttu Bayan Kim onu durdurmaya çalışıyordu.

"Hayır Namjoon, kendine gel bebeğim!!! Onun hatası olmadığını biliyorsun!" Hıçkıra hıçkıra ağlayarak konuşuyordu Bayan Kim.

"Babam böyle bir şey yapabilecek birisi değil ve sen de bunu biliyorsun! Evimden uzaklaş!!! Seni yalancı!!"

"Jin, canım lütfen yapma!! Tehlikede olacaksın!"

Böylece evden koşarak çıktım, nerede olduğunu bilmiyorum ama ayaklarımın beni istedikleri yere götürmesine izin vereceğim.

Hayat o kadar yorucu ki, artık dürüstçe yaşamaya devam etmem gerektiğini düşünmüyorum, Namjoon beni özler miydi? Şu anda benden nefret ediyor olmalı, babamla annemin olduğu yere mi gitmeliyim? Bir köprüye geldiğimde tüm bu düşünceler beni istila etti, köprüden aşağı baktım

Aşağıya bakıyordum, atlamalı mıyım diye düşünüyordum, sonra ilk adımı attım ve ayağa kalkıp bir adım daha attım, bir adım daha atmak üzereyken biri beni inanılmaz bir güçle kollarımdan tutup çekti, o kişinin kim olduğunu bilmek istemeyerek gözlerimi kapattım ama kokusu bana her şeyi anlattı.

"SEN DELİ MİSİN??!? Ne yaptığını sanıyorsun?!"

"Beni rahat bırak lütfen, özür dilerim!!!" Hıçkıra hıçkıra ağlayarak konuştum ve ellerinden uzaklaşmaya çalıştım ama sadece başarısız oldum.

"Özür dilemesi gereken benim!! Bir süre önce kendimi kaybettim! Ama lütfen bana bunu yapma!" O da ağlıyordu ve kalbimin daha da kötü kırıldığını hissettim.

"Lütfen benim gibi birinden uzak dur."

"Hayır" dedi bana sıkıca sarılarak.

***
Hayatımı elimden almamaya karar verdimğim o gece eve vardık Namjoon şimdi uyuyor bende uyumak yerine ne olduğunu öğrenmek için oturma odasında oturup haberleri izliyordum.

"Ne olduğunu bilmek istiyorsanız, lütfen bu yere gelin, orada size her şeyi anlatacağım, lütfen bir şey olması durumunda telefonunuzu getirin." Bilinmeyen bir numaradan bir mesaj aldım ve ne yazdığını görmezden gelmek istedim ama oturup hayatın "işini" yapmasına izin veremem.

Mahalleye vardığımda çabucak bir mesaj attım:

"Neredesin?"

"Solundaki küçük evin yanında."

Soluma baktığımda benim yaşımda bir çocuk gördüm ve bana el salladı, o da benim yaşımdaki diğer çocukla birlikteydi, ben de yanlarına gittim.

"Hey, benim adım V ve o kocam Jungkook, sende Kim Seok Hyun'un oğlusun, değil mi?"

"Evet, ve lütfen bana vurmayın onunla hiçbir ilgim yok, lütfen."Aşağı bakarak söyledim ve güldüler.

"Bir şey yapmayacağız, sadece onun için çalıştığımızı söylemek istedim, çocuk ailen ölmedi ve "suçlu" olan adam o değil, bunu söylememin sebebi babanın yıllar önce ölen aileme de aynısını yapması ve herkesin bunca yıldır ne yaptığını bilmesini istiyorum."

"Ne yapmalıyım?" Dedim, bu noktada, ruhsal çöküntüye uğradığımı hissettiğimde nasıl anksiyete krizi geçirmediğimi bilmiyorum.

"Bunun çılgınca olduğunu biliyorum, ama bizimle gelirsen bunu yapabiliriz, bu birkaç yıl bile sürebilir ama bunu yapabiliriz, ne diyorsun?"

"A-ama şu anda benim bir sevgilim var."

"Buna sen karar vereceksin. Kararını verdiğinde beni ara ve bize gelmeye karar verirsen seni kollarımızı açarak karşılayacağız." Bana üzerinde numarası olan bir kart vererek gülümsedi

***
Bunu yapmalı mıyım? Namjoon'un benden sonsuza dek nefret edeceğini biliyorum ama bunu onun ve ailesi için yapmalıyım. Ama ya bu adamlar kötü adamlarsa? Zaten babam için çalışıyorlar.

Zihnim düşüncelerle doluydu ve bunu yapmak zorunda olduğum sonucuna vardım, böylece Namjoon'un evine vardığımda kağıt kalem çıkardım ve bir mektup yazmaya başladım.

"Merhaba, benim Jin. Bunu sana yaptığım için benden daha çok nefret edeceğini biliyorum ama bunu yapmak zorundayım, ailenin ve senin benim ailem yüzünden bu kadar acı çekmene dayanamıyorum. Gerçekten üzgünüm ve Namjoon söz veriyorum senin için geri döneceğim, lütfen beni bekler misin? Seni o kadar çok seviyorum ki, söz veriyorum intikam alacağım.

Seni seviyorum
Jin"
Gözyaşlarım kontrolsüzce akıyordu, mektubu yemek masasının üzerine koydum ve telefonumdan başka bir şey olmadan evden ayrıldım.
________

"Anksiyete" || 𝐍𝐚𝐦𝐣𝐢𝐧 [TR] Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin