{Jin}
Derin düşüncelere dalmıştım arkamda yürüyen birini hissettim, tempomu biraz yavaşlattım ve o kişi de aynısını yaptı, bu yüzden açıkçası birinin beni takip ettiğini düşündüm bu yüzden hızımı toplamaya başladım aniden o kişi kollarımı tuttu ve beni bir odaya çekip duvara doğru itti iki elimi de tutarak yanlarıma koydu.
"N-Namjoon?" Benzer kokuyu hemen fark ettiğim için sordum.
"Neden buradasın?!"
"Kes şunu, a-acıtıyor!"
"Bu daha mı önemli ?! Neden geri döndün? Burada çalıştığımı mı duydun?!"
"Hayır..."
"NEDEN BURADASIN?! NEDEN ŞİMDİ ORTAYA ÇIKMAK ZORUNDASIN?! BENİ TERK ETTİĞİNDEN BERİ KAÇ YIL GEÇTİĞİNİN FARKINDA MISIN?!"
Aşağı baktım, gözlerimden yaşlar akıyordu böyle davrandığına inanamıyorum ama onu tamamen anlıyorum, yine de gitmem gerekirdi.
"Joon neden ayrıldığımı biliyorsun."
"Birlikte çözebilirdik ve sen de bunu biliyorsun."
Sadece sessiz kaldım, sadece gözyaşlarım dökülüyor ve hıçkıra hıçkıra ağlıyordum.
"Joon-"
"Ben patron Kim, Bay Jin" Dedi ve beni orada kayıp bir çocuk gibi ağlarken bıraktı.
***
{Namjoon}"Ben patron Kim, Bay Jin" dedim ve ağlayarak odadan çıktım.
Yüzümü yıkamak için tuvalete gittim, kalbim çok acıyor. Bunu yaptığım için kendimi aptal gibi hissediyorum ama kendimi tutamadım.
"Muhabir Kim, birkaç dakika içinde yayında olacağız lütfen hemen stüdyoya gelin." Dedi görevlilerden biri
"Ah, evet üzgünüm"
Stüdyoya giderken onu tekrar yürürken gördüm, annesini kaybeden kayıp bir çocuğa benziyordu kalbimi parçalara ayırarak, kolundan tuttum ve dedim ki:
"Bay Seokjin, benim için birkaç dakika bekler misiniz? Çalışmalarımızla ilgili bazı konuları tartışmam gerekiyor, bu yüzden bu konuda konuşmak isterim."
Hepsi yalandı, sadece onu görmek ve iyi olup olmadığını bilmek istedim.
"T-tamam, seni stüdyoda bekleyeceğim." Dedi, ben de başımı sallayıp gittim.
***
Her şey bittiğinde herkese veda ettim ve Jin'e benimle gelmesi için ona işaret verdim, bir kahve dükkanına yürüdük ve orada oturduk."Ne içmek istersiniz?" Bir garson sordu.
"Onun için 1 vanilyalı latte ve sadece ekstra krem şantili bir cappuccino istiyorum."
"Hala hatırlıyor musun?"
"Seni hiç unutmadım..."
Üzgün bir şekilde aşağı baktı, sonra bana baktı ve dedi ki:
"Bana iş hakkında bir şey konuşmak istediğini söylemiştin, nedir bu?""Sadece yalan söylüyordum, seninle konuşmak istedim, hepsi bu."
"Beni görmek istemediğini sanıyordum."
"Seni görmek istiyorum, ama bu sana kızgın olmadığım anlamına gelmez."
"Bunca yıldır neredeydin?"
"Çindeydim"
"Neden"
"Onlar oradaydı..."
"Kim"
"Soruşturduğum bazı insanlar."
Yalan söylediğini biliyordum, ne zaman yalan söylese parmaklarıyla oynama alışkanlığını biliyorum ama görmezden geldim ve başımı salladım.
"Soruşturma çözüldü mü?"
"Bazı delillerimiz var ama yine de zamana ihtiyacımız var."
"Neden tekrar Kore'ye taşındın?" Tekrar taşınma sebebinin benim yüzümden olduğunu söylemesini umuyordum ama yanlış düşündüm.
"Aynı davayla ilgili bazı soruşturmalar yapmaya geldim."
"Yanlış mı yaptın-"
Ona önemli bir şey sormak üzereyken telefonu kesmek zorunda kaldı.
"Ah, Taehyung Evet, şimdi evde olacağım, sana yiyecek bir şeyler getirmemi ister misin? Tamam evde görüşürüz."
Bu sözler beni kalbimi incitmişti, başım döndü, bu yüzden o bana kaşlarını çatarak bakarken ayağa kalktım.
Kahve dükkanından koşarak ayrıldım bana deli gibi sesleniyordu ama ben onu görmezden geldim ve koşmaya devam ettim.
Bana onu beklememi söyleyen kişi oydu, 1-2 yıl değil onu tam 7 yıl bekledim. Ama o başka bir adamla yaşıyor belki de evlilerdir? Bunu düşünmek bile istemiyorum.
Arkamdan birinin koştuğunu hissettim ve durdum, eğer hayatımı almak isteyen bir suçlu olsaydı seve seve yapmasına izin verirdim, ama bu bir suçlu değildi, Jin'di.
"Ne oldu? O kadar ani gittin ki başına kötü bir şey geldi sandım!" Sadece alay ettim ve ellerini omuzlarımdan çektim.
"Bay Kim SeokJin, 7 yıl önce seni beklememi söyleyen bir mektup bıraktın ve ben de bekledim!!!! Benimle ilgilenen bir sürü adam olsa bile hiçbir erkeğe bakmadım, bana olan duygularını itiraf ettiklerinde bile onlara birini beklediğimi söyleyip reddettim, 50 yıl veya daha fazla sürse bile hala seni beklerdim ve işte buradasın... Başka bir adamla yaşıyorsun ve seni deli gibi bekleyen bu aptalı tamamen unuttun!!!!"
"Namjoon b-"
"Sadece unut gitsin" dedim ve çekip gittim.
________
ŞİMDİ OKUDUĞUN
"Anksiyete" || 𝐍𝐚𝐦𝐣𝐢𝐧 [TR]
أدب الهواةSosyal anksiyete, diğer insanlar tarafından olumsuz yargılanma ve değerlendirilme korkusudur, yetersizlik, aşağılanma, utanç, ve depresyon duygularına yol açar. "Lütfen benim gibi birinden uzak dur" Dedi Jin. "Hayır." Dedi Namjoon çocuğa sarılarak