BÖLÜM 14

747 85 82
                                    

"Erkek arkadaşım olur musun?"

Üzerine atlatıp ona sarıldım ta ki bana nefes alamadığını söyleyene kadar

"Evet!!! Aman tanrım sen ciddi misin?"

"Şey, biz zaten öpüşüyorduk neden senden erkek arkadaşım olmanı istemeyeyim ki"

Deli gibi kızardım ve koluna şakacı bir şekilde vurdum.

"Bana bir öpücük ver."

"Burada insanlar var, bize bakacaklar." Yere bakarak konuştum.

Kaşlarını çattı ve aniden bankın üstüne çıktı, ne yapacak?!

"Herkese merhaba, benim adım Namjoon ve erkek arkadaşım Jin ile birlikteyim. Ondan erkek arkadaşım olmasını istedim ve o da evet dedi ama dudaklarımdan öpmesini istediğimde hayır dedi çünkü siz bize garip garip bakardınız, şimdi sormak istiyorum, bir çift olduğumuz için gücendiniz mi veya iğrendiniz mi biz normal bir çiftin yapacağı şeyi yapmak istiyoruz?" Dedi, kulaklarım kıpkırmızıydı ve yanıyormuş gibi hissettim, gözyaşlarım gözlerimden düşmekle tehdit ediyordu beni çünkü kimse benim için bu kadar güzel bir şey yapmamıştı.

"HAYIR!! Öp, öp, öp!!!" Kalabalık alkışlıyarak bağırıyordu.

Ağlayarak ona koştum kalabalığı neşelendirerek onu öptüm, şaşırdı çünkü onu gerçekten tutkulu bir şekilde öptüm, sanırım sadece bir öpücük bekliyordu ama artık kendimi tutamadım ve duygularımın beni kontrol etmesine izin verdim.

***
Eve vardığımızda Bayan Kim televizyon izliyordu belli ki bizi bekliyordu.

"Anne biz geldik!" Dedi Namjoon.

Bize gülümseyerek baktı ve kolyemi gördüğünde yüksek sesli bir çığlık attı.

"Aman tanrım!!!! Bekle, fotoğraf çekmem lazım! Namjoon, gelecekteki kocana sarıl, Jin gülümse ve erkeğine sarıl!! Baban bunu gördüğünde bir parti verecek!"

Sonra yüzümüzü görünce utanarak boğazını temizledi ve dedi ki:
"Ben uyuyacağım, Namjoon baban hala çalışıyor, bu yüzden bu gece burada olacağız, seks yapmana izin var ama çok yüksek ses çıkarmayın lütfen, bunları duymak istemiyorum."

Neredeyse kendi tükürüğümde boğuluyordum ve Namjoon annesine bağırmaya hazırdı ama hiçbir şey söyleyemedi çünkü annesi zaten odasına gitmişti.

***
Yatakta birbirimize sarılıyorduk, dürüst olmak gerekirse Namjoon'un benden seks yapmamı istememesine şaşırdım ve bana saygı duyduğunu bilmek beni mutlu etti.

"Namjoon"

"Efendim bebeğim?"

"Kendini benim için tutmana gerçekten şaşırdım, bilirsin... bu şekilde."

"Beklemek istiyorum?"

"Niçin?"

"Kendini hazır hissedene kadar, ben de yetişkin olduğumda bunu yapmayı tercih ederim ... Böylesi daha iyi, en azından benim için. Ama ne zaman hazır olursan bana söyleyebilirsin."

"İkimiz de yetişkinken bunu yapma fikri hoşuma gidiyor." Dedim ve yanağından öptüm

"Bundan bahsetmişken, cinsel fantezin var mı?" Sordu, bunu beni telaşlandırmak için yaptığını biliyorum.

"Evet var." Dedim ve bu sefer telaşlanan oydu.

"Aman tanrım Jin!! Senin hakkında hiç böyle düşünmemiştim! Peki bu nedir?"

"Bir gün üstte olmak."

"Sen buna cinsel fantezi mi diyorsun? Ama benim için sorun değil, yani sırayla üstte olmak önemli değil."

"Tamam, burada duralım!!!"

"Hahaha, iyi geceler bebeğim."

"İyi geceler sevgilim." Son bir kez öpüştük ve birbirimize sıkıca sarılarak gözlerimizi kapattık.

***
Noel yaklaşıyordu ve biz de annemle birlikte evi dekore ediyorduk.

"Namjoon, Jin, gelin ve beklediğimiz filmi izleyelim!!"

Birlikte oturduk ve çabucak atıştırmalık almak için ayağa kalktım, ben mutfaktayken, film başlamadan başlamadan hemen önce, beklenmedik bir şey oldu.

"Böldüğümüz için özür dileriz, size önemli bir son dakika haberimiz var. Kim's Corp.'un eski CEO'su eşiyle birlikte evlerinde ölü bulundu, şu anda suçu kimin işlediğine dair bir şüphelimiz yok ama komşular evlerinin dışında siyah bir minibüs gördüklerini söylediler, eğer neler olduğuna dair bilginiz varsa lütfen aşağıdaki numaradan bizimle iletişime geçin, ben Kbc haberlerinden Jung Hyun Nim iyi günler."

Doğru mu duydum? Babam mı? Dizlerimin üzerine düştüm.
_____________

"Anksiyete" || 𝐍𝐚𝐦𝐣𝐢𝐧 [TR] Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin