Omg så pinsamt!!!

5.1K 72 31
                                    

Jag har fått in några pinsam-historier som hänt några av läsarna. Det är runt 3 läsare som skickat in sina värsta pinsam-minen, men fler ska det bli!

Prutt i klassen
Det var en måndag , vi hade svenska och skulle läsa tyst. Det hade gått ungefär 5 minuter av lektionen då jag plötsligt la värsta brakarn... Alla kolla up
- åh fy vad det stinker!!!!
- det var Clara !!!
Jag var så röd i ansiktet att jag trodde jag skulle koka över...

Prutt o fis från Brakar - Clara 💩

Disko - swisco
Jo, det började med ett gräl med mamma om att jag skulle få ha en armlös klänning...
- men du kan inte ha en sådan typ av klänning!.
- det är väl klart jag kan!
- tänk om du tappar den då?!
- äsch .... !!! Det skulle jag inte göra ! Och plus att alla andra tjejer i min klass ska ha det!!
Aa....
4 timmar senare....
Ho-ho-oo babe....
1 minut efter
So put our hearts in the air......
Alla gör hjärtan av händerna och sträcker up dom i luften...
Pladask!?...
Och min klänning ligger på golvet...
Ja , eftersom jag bara har vanliga bh-ar så liksom , skippade jag det och musiken har stannat och every one looks at me!?!! Jag börjar gråta och springer ut ..... i trosor.
🙈🙊👙👗

Från: forever bh

Minec.....
Jag är en dator nörd.
Ja, nu var det sakt men klassens snyggaste kille visste det redan....
Vi stog i klassrummet, min fröken hade skickat iväg alla en efter en.
Så till slut var det bara jag och xxx.(xxx = kodnamnet för snyggaste killen alltså Sweet Love Boomb).
Hon ropade
-Alex.
-***** ( nämner ej mitt namn)
Vi har båda hel svarta iphone's 4 och dagen till äran inga skal. Typsikt nog råkade han ta min mobil och jag tog hans....
Han klickade på knappen och voilà !
I LOVE MINECRAFT
MINECRAFT LOVES ME
Som står på min bakrundsbild...
Ingen i klassen visste att jag gillade dator spel men det spred sig som en låga....

MINECRAFT GIRL

Tjej guidenWhere stories live. Discover now