Historia ett av Lea T
Det var ungefär 2 veckor sen när jag var i Skåne med min familj.Vi var på stranden och jag hade redan spanat in en skit snygg kille som var nere vid vattnet, så för att impa tog jag med min 3åriga syster Caisey. Vi gick ner till vattnet och jag doppade mig. När jag kom up från vattnet och stog up så skrattade min lillasyster och en hel del andra började kolla konstigt på mig (inklusive my secret crush) Jag sa till min lillasyster "vad är det?"
Och hon bara " dina stoja tuttaj Lea " och så kollade jag ner och ofc hade jag tappat min topp. Den är en armlös och grejen är den att jag stog där helt toppless ganska länge. / tuttan #noboyfriendthissummer2.
Jag och min kompis var ute på stan och shoppade. Jag hade korta ljusa jeans shorts. Vi skulle prova varsin tröja och gick tillsammans in i provrummet. Jag kollar mig i hel kropps spegeln och ser en lång blodrand längs mitt ben. Först tänkte jag "myggbet" men sen kom jag på att min mens ju skulle komma denna veckan. Och det var det som rann på mitt ben.Mens. Såååå pinsamt! Så jag sa till min kompis har du bindor och papper???? Hon hade bara papper för hon har inte mens ännu , så jag sa spring till Ica (som turligt nog låg
mitt emot affären vi var i ) och köp några bindor och lite papper så går jag och ställer mig utanför Ica toaletten och så kommer du dit sen. Det tog ungefär 10min tills vi var på toan och jag satt på bildan.
/miss mens #redjeansshorts3 Detta var den klart pinsammaste dagen i HELA mitt liv. Jag lovar.
Det var den 16/6. Min moster skulle gifta sig i en galet stor kyrka och runt 400 personer skulle komma. Jag var brudnäbb med mina andra två små kusiner (5 och 6 år gammla. Portarna öppnas. Hjärtat bankar. 400 blickar möter min blick. Jag börjar gå med en kusin i varje hand. Jag tittar runt på alla människor och kollar knappt ens en gång på mina kusiner. Folkets jubel låter då brudparet tar plats i kyrkan. Boom! Min minsta kusin kliver på min långa klänning och jag tappar balansen och ramlar rakt ner i golvet och slår i näsan. Stenhårt. Golvet är slipad betong och gjorde därför sviiiiin ont. Jag hör nu att alla tystnat och kollar på mig. Min morfar kommer fram och lyfter upp mig och bär mig till stolen där fram. Mina kusiner kommer efter. När vigseln är klar ska vi börja gå ut. Jag har inte märkt det fören vi kommer ut men jag har näsblod ÖVERALLT. Oh...
Mamma får åka till närmsta kläd affär och köpa en ny klänning medans jag sitter inne på toaletten och tar bort blod samtidigt som jag gråter och mascaran skapar en flod ner på min kind.
Ledsen. #nomorewhitedressSkicka gärna in fler pinsamma historier men skriv om du vill vara annonym ( nämner inte namnet) och skriv gärna en # oxå. Ni som skickat in men inte fått med er story här, beror på att ni inte skrivit om ni vill vara annonyma.
YOU ARE READING
Tjej guiden
RandomDetta är den ultimata boken med dom allra bästa tipsen! Du får lära dig hur man får långa naglar , blir väldigt solbrun , håller trenderna och vad som är smartast i tjej världen! Alla är välkomna tjejer, killar, ickebinära och osv. Contact, bussnies...