My animals

665 10 13
                                    

Jag bästämde mig för att skriva till mina fans. Jag bor ju på en bondgård, och vi har kor,hästar,katter,vaktlar och en hund. Men vi har haft grisar, men svinstian brann ner typ 2006 elr ngt. Det var runt 1000 grisar som dog. Men idag har vi bara kor och dom djur som står ovan. Jag har två egna hästar som är en b-ponny och så har jag en C-ponny. Det är ett gotlandsrus och en new forest.Dom är båda över 17 år men dom är lika bra ändå. På bilden ser ni min B-ponny. Sedan (just nu) har vi två kattungar som heter Måns och Loic. Jag sa "den som vinner eurovison sc ska jag döpa min kattunge till" och Måns var ju faktiskt väldigt passande.
Sen på bilden så är det fölet som med sin mamma bott hos oss för mamman var ny inköpt på en ridskola och så visar det sig att hon är dräktig och då får mamman komma till oss och så tre veckor senare så kommer fölet. Idag är dom hemma på ridskolan och har det bra. Pappan till fölet är okänt. Ni ser även min hund, Bella. Hon är en Irish soft coated whiten terrier (ingen amning hur man stavar det 😂). Hon fyller snart 5 och är från Österlen , Skåne.
Och så sist och allra minst är vaktel kycklingen. Mc chicken junior.... Han... Hen är en vaktel kyckling och får plats i en hand. Dock så har ALLA höns ,kycklingar dött. Sen så har vi ju typ 450 mjölk kor men det är inte så intressant.🐶🐱🐴🐮🐥
Vad har du för djur? 💓

Tjej guidenWhere stories live. Discover now