Tros du vara en idiot? Haha, Let's se! (Jag menar inget illa med detta så våga intes kommentera något om namnvalet. 😠)
1. Pucko, och du får tillstånd att fortsätta.
2. P.s Michel kors tävling i nästa kapitel Pris till ett värde av 10 000:- . Byt sida direkt.
3. Snälla säg att du inte bytte sida.
4. Uhh
5. Men det är faktiskt en iphone 6 tävling i näst nästa kap. 😊
6. På riktigt ? Du gick väl inte på den lätta ?
8. Blond = dumbhead Brunet= try to be serious. And my kind, redhed= TEMPRAMENT ... Är bara mellannamnet 💁.
9. Hmm ... Få se här .. 1,2,3,4,5,6,8,9???
10. Har du kollat in @tjejguiden_official på insta? Dooo
11. 6,643780,426.
12. Du läste inte talet på 32?
13. Lurad! Du läste inte talet på 11.
14. Om du är smart skriv ditt senaste betyg.
15. Men om du är riktigt , riktigt smart så gör du inte det.
16. Märk felet.
17. Och felet är att det inte finns något fel , vilket gör detta idiot test ganska simpelt och långtråkigt. Med respekt mot känsliga idioter, påpekar jag att det faktiskt inte finns något fel och att detta bara är en oerhört smörig text som kommer gå dig på nerverna. Kom till saken pucko! Det finns inge fel!
18. Nu finns ett fel. inge.
19. Så jag bestämmer det heter inge. Inge fel i denne bok.
20. Det heter denne. Lev med det.
21. Så cheeseburgare att säga intresse klubben antecknar. Nu var jag väl chessy.
22. Har du något tålamod kvar? Inte? Bara sväng över till nästa kapitel , där har vi en Michel kors tävling.
23. Alla idioter får vara med i den tävlingen.
24. Yay ! Julafton !
25. Fattaru ente?
26. 24=julafton
27. Hittat en plats för dig. Nästa kapitel.
28. Me: 👑🎀💎💍💝🎂
You: 👹💀👽💩🔥💥💔🐗🐙💣🔫🗿🚮
29: - Idi Oto, what's your middle name ? Answer: Pu-ko 💩
30 - Tycke om å ta selfis. Så sexig leksom. 👹💀🗿🗽
31. Stirrtävling. Stirra mot mina ögon och så får vi se vem som vinner. 👀.
32. Sorry ,men en idiot like you kom och sudda talet. Vad ska man säga? Michel kors tävling på nästa sida!
YOU ARE READING
Tjej guiden
RandomDetta är den ultimata boken med dom allra bästa tipsen! Du får lära dig hur man får långa naglar , blir väldigt solbrun , håller trenderna och vad som är smartast i tjej världen! Alla är välkomna tjejer, killar, ickebinära och osv. Contact, bussnies...