Sziasztok!
Mint ahogy előző részben írtam, egy kis ajánló. De több dolog is van.
Az első : Psych - Dilis Detektívek
Igazából erről tesóm többet tudna mondani, de én is terjesztem.
Szóval egy Shawn nevű emberről szól, aki beadja a zsaruknak, hogy látnok. Igen. Olyasmi, mint Sherlock olyan értelemben, hogy sokkal hamarabb rájön dolgokra, hamarabb észrevesz dolgokat, szóval igen.
Van egy haverja, és nyitnak egy magánnyomozói irodát. Vicces. Ennyi. Ajánlom. Nézzétek meg. Egyáltalán nincs benne semmi, ami miatt korhatárosnak, vagy más határokon korlátozottnak kéne lennie. És tényleg vicces.~~~
A másik dolog: Takin' over the asylum
Nos igen, én ezt nézem, tesóm azt. De úgyis végignézetem vele előbb vagy utóbb.
Arról szól, hogy van egy csávó, Eddie McKenna, aki csinál egy rádió műsort. Ez csak másodállás. Kirúgják. Elmegy egy őrültekházába, ezt szószerint értsétek, nem átvitt értelemben, DJnek. Ott vannak emberek, kicsit megbolondult emberek, összeállnak páran, és csinálnak egy rádió műsort, ott az ott lévőknek. A sorozat másik főszereplője egy bizonyos Campbell Bain, aki egy beteg gyerek ott (mármint fiatal, 19). Ők összefognak. Jópofa. 6 része van csak, sajnos. Csak angolul van fent, sajnos, vagy nem sajnos. Nekem tetszik. Nagyon. Ajánlom.
Ja és az is segít, hogy Campbell színésze a fiatal David Tennant. Igen, ez nem mostani dolog, de annyira a másik se. Nagyon cuki benne. Imádom.
Új mondás:
We are loonies and we are proud!~~~
Harmadik dolog: LA without a map
Ez egy film. Szintén játszik benne David. Hehe. Nem baj. Nem szeretem, nem, dehogyis 😅. (Imádom.)
A film magyarul is megtalálható. Megnézhető. A magyar címe borzalmas, és nem sok köze van a filmhez. "Aki másnak sírt ás..." Annyi köze van hozzá, hogy az elején a csávó egy temetkezési vállalatnak dolgozik. De ennyi. Az LAs is jobb, mert a fő helyszín.
Egy romantikus film. Nincs benne semmi ami miatt nagyon nem lehetne megnézni. Talán egy jelenet van, ami picit korhatáros, de az se tart sokáig, és ettől még élvezhető a film. Én azt mondanám egy olyan 14-16 év alatt nem annyira mondanám, de annyira tényleg nem vészes.
Egy ilyen romantikus komédiás dolog, vígjátéknak nem mondanám, de vannak benne vicces dolgok.
Arról szól, hogy van egy csávó, a temetkezési vállalkozónk, találkozik egy lánnyal. A csaj elmegy LosAngelesbe, a srác meg megy utánna. Aztán próbálnak élni ott több-kevesebb sikerrel. Vannak venne hullámvölygek, de a film vége jó. Mikor végignéztem, sajnáltam, hogy vége lett, mert tényleg jó volt.
Ez kicsit hosszabb lett, mint a másik kettő, mindegy. Ajánlom.~~~
Negyedik dolog: Blackpool
Hát aki ismeri az tudhatja, hogy bizony ebben is játszik David. Ha valakinek ez probléma sajnálom, de újjonan ilyen dolgokat nézek.
Ez is jó. Természetesen. Van egy kis aránylag nyugis városka. Egy ember elhatározza, hogy nyit egy casinot. Vagy valami olyamsit. Történik egy gyilkosság. Jönnek a zsaruk, nyomoznak. Közben vannak szerelmi szálak. Egy család van a központban, meg az egyik nyomozó. Ezt ellenben egy olyan +16-nak mondanám. Ha valakit ez után is érdekel, Ajánlom.
A fenti kép a Blackpoolból van. Ekkor még nem is kezdték újra forgatni a dokit. Tehát David még nem is sejthette, hogy játszani fog benne. Csak szerintem baromi jó ez?
~~~
Ennyi lett volna ez a rész, remélem megjött valakinek kedve valamelyikhez. Ha igen, jó szórakozást hozzá, ha nem nézzetek előzeteseket. Nem tudom azok milyenek, inkább csak nézzetek bele valamelyikbe.
Mindet ajánljom. Ennyi.
Sziasztok!
VOUS LISEZ
Idiots everywhere
ComédieSziasztok! A telóm tele van mindenféle hülyeségekkel, és, hogy ne csak én legyek agykárosodott, gondoltam megosztom veletek ebben a könyvben. Lesznek fandomos részek is. Meg sorozat/film ajánlások. Sok. Jó szórakozást! -ha szereted a Supernatural...