Kihívás + névnap!

82 9 5
                                    

Sziasztok!

Bár tudom senkit nem érdekel névnapomat élem. Már nem sokáig, de gondoltam elmondom, hogy kaptam három és fél dolgot!

Egy Doctor who-s egérpadot! Amit én nem értek. Szerintem kicsit nagy egérpadnak, de apa azt mondta még lehet venni nagyobbat is, úgyhogy nem vészes. Csodáljátok...

Ezen kívül csokit (azt félnek számoltam), egy ilyen bólogatós virágot

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Ezen kívül csokit (azt félnek számoltam), egy ilyen bólogatós virágot. Nem tudom ki ismeri. Napenergiás, ha süt a nap, vagyis ha éri a napfény akkor billeg/mozog.

És egy kihívást!

Köszönöm szépen AthenaHungarian-nak!

Köszönöm szépen AthenaHungarian-nak!

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

1. Milyen könyvet olvasol most? És hol jársz benne?

Hát jelenleg semmit. Befejeztük a Percy Jackson első részét és azóta semmit még. Gondolkodtam, hogy el kéne kezdeni valamit, van egy pár könyv, ami csak rám vár. De jelenleg semmit.

2. Milyem filmet / sorozatot / animét nézel most?

Hát a Dokit 0-24-ben. Ezen kívül most elkezdtünk nézni egy 2006-os sorozatot, aminek az a címe, hogy Psych - Dilis Detektívek. Nem rossz sorozat. Ilyen nyomozós vicces dolog. Majd egy másik részben, ha már kicsit többet láttam belőle beszámolok.

3. Kedvenc zene?

Na hát szerintem ez az a kérdés amire nem lehet válaszolni. Nem tudom. Sok zene van amit szeretek, sok együttes, sok énekes, sok zene. Nem tudom. Műfajban is minden jöhet. Lehetetlen kérés ez tőlem. Nem tudok választani. Persze vannak olyanok amiket jobban szeretek, de úgy nincs kedvenc.

4. Mi a csengő hangod?

Big time rush - Picture this
(Jelenleg, de folyton változik)

5. Kedvenc étel/ital?

Palacsinta és tea

6. Kedvenc könyv karaktered?

Nem tudom. Még sosem gondolkoztam rajta. Lehet, hogy a Weasley ikrek.

7. Kedvenc filmes / sorozatos karaktered?

Na ez a kérdés már inkább nekem való. Hááát... A Doktor. Elsősorban. Meg még van egy pár, de leginkább a Doktor.

8. Kedvenc anime karater?

Nem... Bírom... Az...*nagy levegő* Animét. Nem tudom mi bajom van vele, csak nem. Nincs bajom azzal, akinek tetszik, csak ne kelljen beszélni róla.

9. Legalább 8 áldozat, jól értettem? Hát legyen!

puskasnomi
Dark_Luar
Abc_5569
csobonyeilili
PagieCake
SheppardFlanigan
AndKinga
AlexaSeres

És a képet (legfent) csak úgy, ismertek szerintem annyira, hogy elnézzétek.

Sziasztok! Jó éjt!

Idiots everywhereDonde viven las historias. Descúbrelo ahora