J17

61 8 2
                                    

Sziasztok!

Beszélgessünk a fanfictionökről!

Mindenki szereti őket!

Nem? Ne mondd, hogy nem, tudom, hogy igen.

A lényeg, hogy hát, ha hiszitek, ha nem, én is szeretem. És olvasok. Sokat. Nagyon sokat. Néha már én hiszem azt, hogy túl sokat. De ha egyszer vannak nagyon jók. :D

Van egy pár fanficekhez kapcsolódó képem is, valószínűleg be fogom rakni őket.

De most...

Ti milyen fandomból szoktatok olvasni, esetleg írni?

Nálam a Doctor Who a nem meglepő válasz. Nagyon sok ember ír ebben a témában, és vannak jó könyvek. Írásban is erre hajlok a legjobban, ugyanis sokszor nézem, ismerem a karaktereket, a történetet, jobban bele tudok merülni, több ihletem is van ezzel kapcsolatban.

Mindenkinek van szerintem egy ilyen. Amiből a legtöbbet olvas, vagy ír.

... Vagy csak... Mondjátok, hogy nem csak én vagyok ennyire megszállott valami által...

Visszatérve!

Én imádok fanfictionöket olvasni. És hát néha ráveszem magam az írásra is. Vannak dolgok, amiket tudom, hogy sose fogok publikálni, se itt, se máshol. De vannak olyan jelöltek is, amiket nagy eséllyel fogok. (Khmm... Ha egyszer kész lesznek... Khmm...)

Azért szeretem a fanfictionöket, mert szerintem egyszerűbb megírni. Mármint nem kell szereplőket, helyszíneket, tulajdonságokat stb. kitalálni, mert már vannak, de mégis nagyon jó tud lenni. Ezáltal egy oneshotot is ha írsz, nem kell karakterjellemzéssel húzni az időt, hanem lehet a lényegre térni.

Persze lehet AU-t, vagyis alternatív univerzumos történetet is írni. Abban valami máshogy van (más a foglalkozásuk, nem ismerik egymást, lehet más a koruk, lehetnek hétköznapi emberek(ha nem azok), vagy játszódhat más időben, meg még nagyon sokféle képpen lehet változtatni, nem sorolnám tovább), ami nagyban befolyásolja a történéseket, de a karakterek ott is többnyire ugyanazok.

Ezzel lehet csak én vagyok így, ha igen azt is megértem. Biztos van aki máshogy van vele, ez csak az én véleményem, nem akarok itt senkit sem megsérteni, vagy bármi hasonló.

Szeretném leszögezni, hogy nem ellenzem a saját történet írását sem, erről szó sincs, csak most a fanficekről beszélek.

Mindenkit támogatok írásukban, természetesen saját sztori írásában is. Írni jó!

Na de most egy pár kép, ahogy korábban mondtam. Én tudok azonosulni ezekkel a képekkel, remélem nektek is tetszeni fognak.

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Idiots everywhereWhere stories live. Discover now