Kaptam egy kihívást! *cukorka* a neve asszem. Jó szórakozást!
Köszönöm szépen a kihívást IchBinMengele
1. Írj 5 tényt a kedvenc állatodról!
Az a szomorú igazság, hogy nem igen van kedvenc állatom. De. Egy kvíz szerint, amit most csináltam a lelki állatom a tigris, szóval írok arról.
-Más macskafajokkal ellentétben a tigrisek nem kerülik el a vizet és valójában nagyon erős úszók.
-A tigriseknek kiemelkedő fehér foltok vannak a fülük hátulján, és senki sem tudja, miért.
-A tigrisek képesek 26-32 métert ugrani.
-Olyan otthont foglalnak el, amely általában 200 és 1000 négyzetkilométer között van.
-Visszahúzható karmaik és erős lábaik segítségével kiválóan másznak fára.Mivel nem tudok róluk semmit, segítségül hívtam ezeket az oldalakat. Ha valakit jobban érdekelnek a tigrisek, meg lehet nézni.
http://www.hamex.hu/erdekes-tenyek-a-tigrisekrol/
https://www.greelane.com/hu/tudom%c3%a1ny-tech-math/%c3%a1llatok-%c3%a9s-term%c3%a9szet/what-is-a-tiger-129743/
https://hu.wikipedia.org/wiki/Tigris_(%C3%A1llat)#%C3%89letm%C3%B3dja
2. Kedvenc film?
Hát nyilván nem tudok egyet választani, de mondok hármat.
- Karib-tenger kalózai örök kedvenc
- Greatest Showman a legjobb musical amit láttam.
- Meg megnéztük a Szörnyellát és nagyon tetszett és picit sokszor gondolok rá.Marvel: mind jó, de leginkább a Vasember vagy a Thor.
3. Mire mondod gyakran, hogy 'cukorfakat'?
Öhm...semmire?
Nem használom ezt a szót. Ilyen formában legalábbis. Azt, hogy cuki sokkal inkább. Leginkább állatokra, de van olyan, hogy elragad egy fura érzés, és emberekre is használom.
4. Szerinted mi a legnagyobb hibád?
Könnyen megsértődök, és nem vagyok elég magabiztos. Legalábbis én így érzem. Próbálok ezen változtatni, és szerintem az elmúlt két évben pozitív irányba mozogtam.
5. Mi az amit leginkább szeretsz magadban?
Külsőre: passz...hogy barna a hajam? Szeretem ahogy kinézek, szóval mindent(?)
Belsőre: ez nem tudom mennyire számít tulajdonságnak, de hogy könnyen tanulok, és imádom, hogy tudok angolul.
6. Szerinted inkább alábecsülnek vagy túlbecsülnek téged?
Szerintem a legtöbb ember valahol egy olyan szinten áll, hogy egyik se. Vannak olyanok, akik szerintem lebecsülnek, főleg a tudásomat illetően, és ez picit zavar is.
7. Hogyan reagálsz a dícséretre?
Örülök neki. Mindig jó érzés, és szívem szerint felállnék egy asztal tetejére és mondanám, hogy 'igen rólam van szó'. Egyébként nem jó ha sokszor megdícsérnek, mert elveszlik a lényege. Emiatt nem panaszkodom, és nyilván jó érzés, mikor teszik.
8. Mondj egy tényt a kihívódról, magadról és a legjobb barátodról!
A kihívómról nem tudok sokat, bocsi, de azt igen, hogy lovagol.
Magamról, valamit amit még nem tudtok: nagy álmom az, hogy egyszer elmenjek egy comiconra San Diegoba. Beöltözve, természetesen.
Legjobb barimról, aki (ez lehet furán hangzik) a tesóm (ő áll hozzám a legközelebb a világon, ezt sokan nem értik, de ikernek lenni nagyon sokat jelent): nagyon édesszájú.
STAI LEGGENDO
Idiots everywhere
UmorismoSziasztok! A telóm tele van mindenféle hülyeségekkel, és, hogy ne csak én legyek agykárosodott, gondoltam megosztom veletek ebben a könyvben. Lesznek fandomos részek is. Meg sorozat/film ajánlások. Sok. Jó szórakozást! -ha szereted a Supernatural...