– Покажи мені магію, – попрохала дівчинка років тринадцяти, стріляючи в Бажана карими оченятами. Йому, шістнадцятирічному юнаку, лестила така увага. На долоні затанцювала блискавиця, а очі дівчини розкрилися широко-широко та дивились з таким захопленням, наче побачили божество якесь.
– То це правда? Ти станеш нашим волхвом, Бажане? – спитала вона, та простягнула руку, щоб доторкнутися до чуда.
Бажан різко стиснув долоню у кулак та знищив блискавицю, щоб вкритий ластовинням носик дівчини не постраждав від надмірної цікавості.
– Така воля богів. Та це станеться ще не скоро. Потрібно ще багато чого навчитись.
– Невже можна навчитись магії?
– Здібності передаються з покоління в покоління. Навчитись можна лише тому як і коли їх використовувати, – відповів Бажан. Чомусь саме в цей момент його наздогнало усвідомлення того, наскільки довгий шлях стоїть перед ним.
– Який жаль! Вміти чаклувати – це моя мрія! – в голосі дівчини чулося невимовне розчарування.
Щирі емоції дівчини викликали усмішку в юнака. Захотілось підбадьорити малу.
– Ти завжди можеш вивчити властивості трав чи ритуали зміни погоди. Або ж вишивка! Я бачив жінок, які так чужу долю вишивали на рушниках, що навіть страшно було, коли вони чогось не того забажають.
– Це все не те. Я говорю за справжню магію. Як у тебе. Скільки б всього можна було зробити! Вилікувати дядька Лека, що занедужав тої весни, і відтоді всіх лякає своїм кашлем. Прогнати воїнів, що кожного року забирають частину нашого урожаю. Я б нарешті змогла б гідно відповісти Зарі на її жарти про мого татуся.
Його вразила її безпосередність та наївність. Бажання допомогти іншим – це те, чим він керувався в житті. Було приємно знати, що не лише в нього такі думки. Однак, якби все було так просто!
– Людина може отримати такі сили, лише уклавши договір з тими, хто набагато могутніший за нас. Та боги, що згодяться на таку угоду, можуть запросити ціну, яку неможливо буде виплатити. Тим більше магія – то не панацея від усіх бід. Леку я уже допомагав, та що поробиш, як він сам себе в могилу звести хоче. Скіфи забирають частину нашого врожаю, але захищають нас від ворогів, які б забрали усе. І в них також є свої чаклуни, тому війна зовсім не була б легкою. А твоя Зара просто розбещене дівча. Колись доля сама при піднесе їй урок. Тобі слід лише почекати.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Доля чаклунки
FantasyКажуть, від долі не втечеш. Та навіщо тікати, коли в твоєму житті абсолютно нічого не відбувається? Втомившись чекати, Олександра вирішила сама прикликати свою долю. Тільки от вона не знала, що разом з могутнім чаклуном, якого притягнуло цим заклина...