Леся прокинулась та підскочила з ліжка одним ривком, важко дихаючи та хапаючись за живіт. Оглянулась по сторонах, намагаючись зрозуміти де вона і що взагалі відбувається. Швидко роздивилась вже знайомий інтер'єр та пригадала події вчорашнього дня. Більш-менш вдалось відтворити все з першої спроби.
Чаклунка змусила себе дихати повільніше щоб заспокоїтись. Це жахіття їй лише наснилося.
Яким же реальним все відчувалось! Що то було? Просто сон, чи щось більше? Невже її попереднє життя було саме таким? Якщо ці спогади показала богиня хаосу, то наскільки сильно можна вірити побаченому?
Дівчина подивилась на диван, де все ще спав Бажан. Короткі кучері розметались по подушці, а під очима залягли темні кола від перевтоми. Навіть хороший відпочинок не зможе так скоро відновити їхні сили. Він бився за її життя до останнього, не жаліючи себе. Важко навіть припустити, що її сон міг би бути реальністю. Ні, вона відмовляється вірити в це, поки не отримає більше доказів. Чаклунка поглянула на факел. Це був би найлегший спосіб розвіяти всі її сумніви. Просто запитати. Та вона вже вирішила, що може довіряти Бажану. Такі запитання лише все зруйнують.
Чоловік відчув її погляд на собі та прокинувся. Потягнувся, розминаючи м'язи, що затекли від сну, тепло їй усміхнувся та побажав доброго ранку. Вона усміхнулась у відповідь, повідомивши, що на сьогодні в них багато справ, тож зовсім не час відлежувати боки.
Почувши їхні голоси, в кімнату зайшли Сергій з Уляною.
– Які плани? – з цікавістю спитала жінка.
– Слід очистити своє добре ім'я. Віддамо смолоскип, відповімо на всі запитання, і з цим непорозумінням буде покінчено.
– Хіба для цього нам не потрібно в Ирій? – спитав Бажан все ще позіхаючи.
– Один із старійшин має сімейний особняк в цьому місті. Можемо навідатись до нього в гості.
Збори не зайняли багато часу. Уляна вже приготувала сніданок, а поки чаклуни втамовували голод, підібрала їм дещо з одягу. Ця жінка просто золото! Як же Леся раділа, що кохання змогло подолати її чари.
Знову почав падати сніг. Коли вони під'їхали до дому Ніни, снігопад перетворився в справжню хурделицю. Леся взялась за металеве кільце на дверях та тричі постукала. Вона мала надію, що батько подруги все ж забажає їх вислухати, а не закине їх через портал прямо в одну із таємниць Ирію.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Доля чаклунки
FantasyКажуть, від долі не втечеш. Та навіщо тікати, коли в твоєму житті абсолютно нічого не відбувається? Втомившись чекати, Олександра вирішила сама прикликати свою долю. Тільки от вона не знала, що разом з могутнім чаклуном, якого притягнуло цим заклина...