Ще секунду назад Бажан з Лесею стояли на засніженій землі, тримаючись за руки. Ельвіра накреслила навколо них круг та посипала його сушеними травами. Леся впізнала в цій суміші беладонну та полин – рослини, що наближені до світу духів. Провидиця розказала останні настанови та відійшла подальше.
– Велесе! Я пропоную угоду! – вигукнув Бажан та підкинув монетку, що чекала свого часу міцно стиснута в його кулаку.
Монета зависла на рівні їх очей, повільно обертаючись навколо своєї осі. Раптово, з сильним прискоренням, вона полетіла вниз. Спалахнули розсипані трави, утворюючи навколо них високе вогняне кільце, земля під ногами провалилась, відправляючи їх у безодню.
Кілька митей навколо дівчини була суцільна порожнеча. Лише руки Бажана, які вона все ще міцно стискала, допомагали не запанікувати.
Земля наблизилась досить несподівано. Болючий удар об кам'яну підлогу розкидав їх в різні сторони. Леся скрикнула. Бажан проказав кілька слів, значення яких дівчина так і не зрозуміла, хоч по інтонації можна було вгадати приблизний зміст якогось прокльону.
– Ти в порядку? – запитав він.
– Нога болить, – відповіла, скривившись.
Бажан підійшов та акуратно доторкнувся до її щиколотки:
– Здається, вивих. Потерпи трохи.
Він стис її стопу, вмілим рухом викрутив, поставивши суглоб щиколотки на місце. З горла дівчини вирвався голосний крик, а слідом і слова, за які б мати дала їй добрячого ляпаса. Такого болю вона, здається, не відчувала ніколи. Коли він трохи вщух, не зуміла втримати сарказму:
– Знаєш, є одна дуже хороша штука. Анестезія називається. Невже в твої дрімучі часи до цього ще не додумались?
– Ш-ш-ш, – приклав він пальця до губ, – вибач. Зараз все мине.
З його рук полилось жовтувате світло, огортаючи теплом її шкіру. Біль остаточно втік, а набряк зменшувався на очах.
– У тебе є цілительські сили?
– Це природне вміння. Таке ж як твоє причарування, – він допоміг їй підвестися та зробити кілька кроків, обережно підтримуючи. – Як нога? Зможеш іти?
– Так, – усміхнулась Леся, – ти справжній чарівник. Та як розплутаємо цей клубок, обов'язково познайомлю тебе з одним ельфом. Сподіваюсь, він дасть кілька уроків сучасного цілительства.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Доля чаклунки
FantasíaКажуть, від долі не втечеш. Та навіщо тікати, коли в твоєму житті абсолютно нічого не відбувається? Втомившись чекати, Олександра вирішила сама прикликати свою долю. Тільки от вона не знала, що разом з могутнім чаклуном, якого притягнуло цим заклина...