9- Ya Ben Yanmak İstiyorsam

5.1K 526 1.8K
                                    

150 oy 400 yorum sınırımız var bu bölümde aşklarım
Maalesef ki böyle yapmak zorunda kaldım

İyi okumalar❤️

"Neden sessiz kalıyorsun Jimin? Yoksa izin sahibini sende mi tanımıyorsun? Ahh, tabi ya... senden de bu beklenirdi zaten-"

Minhaa'nın konuşmasını gür bir ses bozmuştu. "Benim!"

Jungkook ayağa kalkmış ve Minhaa'nın önüne eğilerek "o sesini hemen kes! Ve evet, o izin sahibi benim!"

Az öncekinin aksine bu sefer Jungkook hariç herkes "Ne?!" diye bağırmıştı ve ortalığın bir anda kıyamet meydanına dönmesini sağlayan ilk şey, Jimin'in üzerine atlayan Minhaa idi...

Jungkook o an fark etmesede çoktan Jimin ve kendisi adına bir adım atmıştı,

ya da... Yeni, yepyeni başlangıçlarına attığı ilk adım mı demeliydim?

☝️ (önceki bölümün son kısmı) ☝️

Her şey karma karışıktı. Duygular, davranışlar ve en çok da yaşadıkları hayat şu an karma karışıktı. Kim kime ne duygu besliyor belli değildi, belli olan tek tük şeyler vardı ve onlar hayatlarını düzene sokmaya yetmiyordu bile.

Hayatın getirdiği sorumluluklar bir yana, zorunluluğa tabi tutulan sınavlarla uğraşıyorlardı. Aslında hayat başlı başına bir sınavdı. Kiminin sınavı sevdikleri olurdu, kiminin sınavı ise sevmedikleri... Bazıları en yakınları için bir şeyler elde etmeye çalışırken, bazılarını hep en yakınları yaralardı.

İşte bunlardan biriydi Jimin de, en yakınlarından aldığı yaralardan dolayıydı şu anki zorlu hayat sınavı. Sürekli bir yerden toparlamaya çalışsa da yine çıkıyordu önüne bir engel.

Şu anki durumu tamamen bunu özetliyordu. Jungkook ile ilgili bir şeyleri hep düzltmeye çalışıyor fakat karşısında hep Minhaa'yı buluyordu.

Az önce saçma sapan bir an yaşanmıştı. Minhaa, Jungkook'un itirafından sonra Jimin'e resmen saldırmış ve kendinden geçmişti. Jungkook'a olan saplantısı korkunç derecedeydi, insanlara zarar verecek kadar korkunç.

İtiraftan sonra gelen kargaşa herkesi şoka uğratmıştı çünkü ne olursa olsun, kimse Minhaa'nın bu kadar ileri gidebileceğini düşünmemişti. Onu zerre sevmeyen Hoseok bile.

Minhaa, sinirden gözü dönmüş bir şekilde hızla Jimin'in üstüne yürümüş ve resmen saldırmıştı. Jimin ise kendini korumak amacıyla birkaç adım geriye kaçıp Minhaa'nın yeri boylamasına sebep olmuştu. Elbette bir kadına-bir kıza el kaldırmazdı sorun her ne olursa olsun ve bu yüzden fiziksel dokunuşlardan kaçmak zorundaydı.

"Sen- sen var ya gerçekten tam bir şeytansın! Nereden gelsiysen hayatımıza oraya geri dön şeytan herif!"

Jimin, Minhaa'nın sözlerine asla sinirlenmiyor aksine keyfi oldukça yerine geliyordu. Minhaa aciz biriydi şu an onun gözünde. Kendisi de Jungkook'a karşı duygular besliyordu fakat asla bu kadarını yapmazdı.

"Sence ben gelmeden önce senin Jungkook'la bir hayatın olsaydı benim gelmem 'siz' olmayan size etki eder miydi? Demek ki benden önce bir haltı becerememişsin, Minhaa. Bu yüzden az bir sal da biz de rahat edelim." yüzünden eksilmeyen gülümsemesiyle konuşmuştu Jimin, Minhaa'ya karşılık olarak.

Minhaa sinirden adeta domatese dönmüştü. Taehyung ve Hoseok'un oldukça hoşuna gitmişti Jimin'in konuşması, diğerleri ise gergince olan biteni kavramaya çalışıyorlardı.

HEARTBREAK ° jikookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin