Oy ve yorum sınırııı!!
150 oy - 450 yorum
Bölümde küçük bir 🔞 sahnemiz var
ramazan olduğu için oruçlu olanlarınız okumak istemeyebilir bu yüzden uyarı (🔞) koyacağım
Taejin mi, Sope mu yoksa Jikook mu olacağı da sürpriz olsunnnn :)İyi okumalaaarr
☆
Aralarında bir çekişme oluşmuştu o an. Jungkook, ya ne dediğini bilmiyor ya da içinden geldiği gibi konuşuyordu. Fakat her ne olursa olsun bunun Jimin'e pek de iyi gelmediği kesindi.
"Rakiplerime tek atacağıma eminim, hodri meydan diyorum o yüzden."
Jungkook kafasını sallıyordu yavaş yavaş, meydan okuyordu resmen Jungkook'a ve bu bir hayli sinirini bozmuştu Jungkook'un. "Hodri meydan diyorsun öyle mi?"
Jongin kafa sallamasıyla onaylamıştı. Yüzünde, Jungkook'un sinirini bozacak türde bir gülümseme vardı.
"Sonuçlarına katlanabilirsin umarım, Jongin-shi. Tekrardan bol şans, ihtiyacın olacak."
Jungkook tam o an çok iyi anlamıştı içindekileri, o an dediği şeylerin anlamını ve değişen tavırlarının sebebini. Haftalardır içindeki kargaşanın sebebini düşünüyordu ve o an "dank" etmişti her şey.
Jungkook bir dönüm yaşayacaktı. Öyle bi dönümdü ki bu dönüm, dünyalar gelse elinin tersiyle itecekti.
Ve dünyalara bedel olan o dönüm de, Jimin'in taa kendisiydi.
☝️ (önceki bölümün son kısmı) ☝️
Oldukça gergin bir ortamdalardı. Jimin, birden gerilen ortamın esiri olmuştu, oturmuş ne yapacağını düşünüyordu.
Jongin ve Jungkook'un arasındaki negatif elektrik dakika dakika çoğalıyor gibiydi. Eften-püften sebeplerden dolayı sürekli birbirlerine laf söylemektem çekinmiyorlardı.
Jongin, Jimin'in eski patronuydu ve Jimin onun iş yerinden ayrıldıktan hemen sonra Jongin, işlerini ilerletmiş ve büyük işlere imza atmıştı. Yeni projesi için ise Jungkook'un ailesine ait olan şirket ile anlaşma yapmıştı.
Az önceki ufak çaplı tartışmalarının sebebi ise buradan çıkmıştı zaten. Jongin, şirketin yapacağı yatırımı az bulmuş ve yüzde payını bir miktar daha arttırmaları gerektiğini söylemişti fakat Jungkook ise bunun gereksiz olduğunu ve yeterli olduğunu savunmuştu. Yapacakları iş ortak olup bir 'Yuva' açmaktı. Kimsesiz çocuklar için açılacak bu Yuva'ya, Jongin gıda ve burs yardımı, Jungkook ise Yuva yapılırken ortaya çıkan maddi giderleri karşılayacaktı.
Jongin bunun yetersiz olduğunu ve Yuva resmi olarak açıldıktan sonra da giderleri karşılamaları gerektiğini söylemişti fakat bir türlü bu konuda anlaşamıyorlardı.
Jimin ikisini de dinliyor ve haklı buluyordu, bu yüzden sessizce, bir an önce oradan ayrılmayı bekliyordu.
"Jimin, sence de haklı değil miyim ben?" Jimin kendine yöneltilen soruyla kafasında ufak çaplı bir tartışma yarattı.
Jongin sorduğu sorunun cevabını almak için bekliyordu. Jungkook ise meraklı gözlerle bakıyordu Jimin'e, ne düşündüğünü merak ediyordu.
"Yani aslında şöyle, Jungkook'un dediği bana mantıklı geliyor çünkü Vakıf olarak açılacağı için Yuva'ya oldukça fazla bağış ve yardım gelir, üstelik Jeon'ların adı geçecek bu Yuva'da bu yüzden yardım almaması imkansız olur. Bu kadar yardım alırken de şirket ya da holding olarak, gelecek giderlerin onlar tarafından karşılanması biraz saçma olur. Aynı zamanda da kendi bünyeleri için de zarar olur."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HEARTBREAK ° jikook
FanfictionEşcinsel olduğundan dolayı ailesinden şiddet gören Jimin, bir gece yine şiddet görür. Bu onun için artık sınır olmuştur ve o gece evden kaçar. Aldığı fiziksel darbelerden dolayı daha fazla dayanamayan Jimin, karşıdan karşıya geçmek isterken yolda ba...