4- Sadece 'beğeni'

5K 498 1K
                                    

Yn: diyecek bir şeyim yok bu sefer sadece iyi okumalar!


*zaman atladım, okulun ilk günü.*

Jimin okuldan çıkmış çalıştığı yere doğru gidiyordu. O gün Jungkook'la olan tartışmasından sonra onunla konuşmamıştı. Üzerinden neredeyse 3 gün geçmişti ve hiçbir şekilde muhatap olmuyordu.

Gerçi istese de olamazdı. Jungkook'un dediklerine sinirlenmiş ve iş başvuruları yapmaya başlamıştı. Birkaç yer yaşından dolayı istememişti ya da eleman aramıyorlardı. Jimin'de iş bulmak zorunda olduğu için barlara sormaya başlamıştı ve bir bar, çalışan eksiği olduğu için kabul etmişti Jimin'i.

İki üç gündür eve geç saatlerde dönüyordu Jimin. Bar oldukça lüks ve tanınan bir mekandı. Oldukça fazla insan geliyordu ve geç saatlere kadar kapanmıyordu bar, Jimin de bu yüzden geç gidiyordu eve. Normalde tam gün çalışıyordu fakat okulu olduğu için haftaiçi part time çalışacak, hafta sonu ise tam gün çalışacaktı.

Şu an her şey iyi gidiyordu. İşi maddi anlamda gayet iyiydi, tek sorun çok fazla koşturuyor olmasıydı ama şikayetçi değildi, paraya ihtiyacı vardı ve bunu yapmak zorundaydı.

Barın önüne geldiğinde gündüz olmasına rağmen içeriden gümbür gümbür şarkı ve bağırma sesleri geliyordu. İçeri girip personel odasına doğru yürüdü. Üstünü değiştirip hemen işine başlamıştı. Personel kıfayetleri klasikti; beyaz t-shirt, siyah pantolon ve siyah yarım önlük. Önlüğünü de bağlayıp, sipariş defteriyle birlikte sipariş almaya gitmişti.

Herkes klasik şeyler istiyordu, şarap, viski, bira gibi. Henüz başlayalı birkaç saat olmuştu ve oldukça yorulmuştu. Ilk gün olduğundan okulda bir şey yapmamıştı ama ilerleyen günlerde hem okul hem iş zor olacaktı. Derin bir nefes alıp soluklandı. Barmenden soğuk su istemiş ve bir dikişte içmişti. Acilen bu tempoya alışması gerekiyordu yoksa zorlanacağı kesindi.

Akşama kadar dur durak demeden çalışmıştı ve mekanın asıl işlek olduğu saatler akşam saatleri olduğu için şu an resmen koşarak iş yapıyordu. Yorulmuştu ama dinlenmeye vakti yoktu. Son siparişleri de götürüp yeni tanıştığı barmen arkadaşının yanına gitmişti.

"Yorulmuş gözüküyorsun?" çocuk gülerek konuşmuştu. "Çok yoruldum... Neden barmen olarak değil de garson olarak girdim bilmiyorum."

"İstersen barmen de olabilirsin ama birkaç haftalık eğitim alman lazım. Kokteyl veyahut özel içkiler hazırlaman için veriliyor bu eğitim, istersen patronla bi' görüş."

"Şu anlık istemiyorum ama bunu bir düşüneceğim, sağ ol."

Barmen tatlı bir gülüşün ardından konuşmaya başlamıştı. "Pek arkadaşın yok gibi burada, istersen numaramı vereyim konuşuruz?"

Jimin'in gözlerinden o an kalpler fışkırıyordu.

"Olur, mutlu olurum!"

Jimin'in telefonunu alıp kayıt etmişti kendini.

"kwan yazdım direkt"

Jimin heyecanla başını sallamıştı. Arkadaş edinmesi onu mutlu ediyordu. Birkaç sohbetin ardından ikisi de işlerine dönmüşlerdi. Diğer barmenlerden biri gelip 'Patron gelecek bu gece, dikkat edin.' diye uyarmıştı. Neden dikkat edeceklerini ya da neye dikkat edeceklerini anlamamıştı Jimin, sadece normal yaptığı işe devam ediyordu.

Birkaç saati kalmıştı ve Jungkook'un evine gidip son günleri geçirecekti sonra da bar sahibinden avans isteyip bir ev tutacaktı kendine. Aslında Taehyung, Jimin'e güzel bir teklif sunmuştu, ailesinden ayrı bir eve çıkmak istiyordu ve Jimin ile ortak bir şeyler yapmayı istemişti. Ama Jimin, Taehyung 'ortak' desede her şeyi kendinin üstleneceğini bildiği için kabul etmemişti. Belki o işte kalıcı olursa o zaman düşünebilirdi.

HEARTBREAK ° jikookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin