5 χρόνια πριν
Περίμενε έξω από το σχολείο εδώ και δέκα λεπτά και δεν είχε φανεί ακόμα. Η Μυρτώ πάντα ήταν συνεπής στις συναντήσεις της αλλά δυστυχώς υπάρχουν και κάποιοι που σου λένε ότι είναι στον δρόμο ενώ δεν έχουν φύγει καν από το σπίτι. Άλλα πέντε λεπτά θα περίμενε και μετά θα έφευγε. Προτιμούσε να κάνει μόνη της την εργασία από το να περιμένει μέσα στο κρύο.
<Καλά Χριστούγεννα!> άκουσε την υπέροχη φωνή του και ένοιωσε την ανάσα του στο σβέρκο της. Πόσο κοντά είχε έρθει;
<Καλά Χριστούγεννα.> είπε και εκείνη και γύρισε για να τον αντικρίσει. Φόραγε ένα πουλόβερ ίδιο χρώμα με τα μάτια του που τον έκανε να δείχνει ακόμα πιο όμορφος. Τα σώματα τους ήταν αρκετά κοντά και η Μυρτώ έκανε ένα βήμα πίσω από την αμηχανία της.
<Συγγνώμη που άργησα. Δεν το συνηθίζω, αλλά κάτι έτυχε.> της απολογήθηκε.
<Δεν πειράζει. Πάμε γιατί κάνει κρύο;> του ζήτησε και ξεκίνησαν να περπατάνε προς το σπίτι του Άρη.
<Πως πέρασες εχτές;> την ρώτησε για να σπάσει αυτή την αμήχανη ησυχία που επικρατούσε.
<Καλά. Πήγαμε στη θεία μου, όπως κάθε χρόνο. Εσύ;> τον ρώτησε και εκείνη με τη σειρά της.
<Πολύ καλά. Βγήκα και με τα παιδιά μετά το φαγητό και πέρασα πολύ ωραία.> της απάντησε και έμειναν για ακόμα μία φορά χωρίς να μιλάνε. Έφτασαν στο σπίτι του Άρη που ήταν μία μονοκατοικία όπως και το δικό της.
<Δεν ήξερα ότι μέναμε σχετικά κοντά. Νόμιζα ότι μόνο εγώ περπατάω τόσο για να πάω σχολείο.> είπε και στο τέλος άφησε ένα γελάκι.
<Που μένεις;> την ρώτησε αφού δεν ήξερε ότι ήταν γείτονες.
<Δύο στενά πίσω από την εκκλησία.> του είπε και εκείνος έδειξε να καταλαβαίνει.
<Δεν το ήξερα.> είπε και άνοιξε την εξώπορτα με τα κλειδιά του.
<Ναι... Πως και πας σε αυτό το σχολείο και όχι σε εκείνο εδώ κοντά;> τον ρώτησε η Μυρτώ.
<Μετακομίσαμε πρόσφατα και δεν ήθελα να χωριστώ με τους φίλους μου.> της είπε και ανέβηκαν στο δωμάτιο του.
Δεν είπαν τίποτα άλλο. Ξεκίνησαν την εργασία και η συνεργασία τους ήταν πολύ καλή. Βρήκαν όλες τις πληροφορίες που έπρεπε και την επόμενη φορά έπρεπε μόνο να συνθέσουν ένα κείμενο για να ολοκληρωθεί η εργασία.
YOU ARE READING
Like Before?
RomanceΆρης & Μυρτώ Γνωρίζονται από τότε που ήταν έφηβοι. Η μία ήταν ερωτευμένη και ο άλλος την κορόιδευε. Η Μυρτώ υποχρεώνεται να μετακομίσει στη Θεσσαλονίκη με την οικογένεια της. Μετά από χρόνια, πλέον είναι και οι δύο φοιτητές και συγκεκριμένα στην ίδ...