Μόλις έφτασαν έξω από το διαμέρισμα, η Μυρτώ άνοιξε με τα κλειδιά της και μπαίνοντας μέσα έπαθαν σοκ. Ρούχα ήταν παντού πεταμένα, κουτιά πίτσας και αναψυκτικών ήταν σκορπισμένα σε όλο το σαλόνι. Το περίεργο είναι ότι τα ρούχα δεν είναι μόνο αντρικά. Υπάρχουν και κάποια γυναικεία που η Μυρτώ είναι σίγουρη σε ποια ανήκουν.
<Εγώ όλα αυτά δεν τα μαζεύω.> δήλωσε στα αγόρια πίσω της.
<Και πολύ καλά θα κάνεις. Αν αυτός θέλει να γεμίσει ποντίκια, δικό του πρόβλημα.> απάντησε ο Άρης την ώρα που έσκυψε να σηκώσει από το πάτωμα ένα γυναικείο εσώρουχο. Έκανε μία γκριμάτσα απόλυτης αηδίας και το πέταξε και πάλι στο πάτωμα. Ξαφνικά εμφανίστηκε στο οπτικό τους πεδίο ένα αντρικό πόδι που κρεμόταν από το μπράτσο του καναπέ.
<Πείτε μου ότι αυτό είναι ψεύτικο.> ρώτησε τα αγόρια η Μυρτώ δείχνοντας τους το πόδι σοκαρισμένη.
<ΗΣΥΧΙΑ!> ακούστηκε μία παραμορφωμένη φωνή από τον ύπνο που μάλλον άνηκε στο ιδιοκτήτη του ποδιού. Οι τρεις επισκέπτες έμειναν ακίνητοι από το ξάφνιασμα τους. Ήξεραν ότι ο Κοσμάς θα έλλειπε μέχρι να μαζέψουν τα πράγματα της Μυρτούς, αλλά κάτι πήγαινε λάθος.
<Μμμ καλημέρα αγάπη μου.> ακούστηκε και μία γυναικεία φωνή και μετά ήχοι φιλιών κατέκλεισαν το σαλόνι.
<Εεε όχι. Δεν θέλω να δω ζωντανά τσόντα.> είπε δυνατά ο Άκης και στο αμέσως επόμενο δευτερόλεπτο δύο αναμαλλιασμένα κεφάλια φάνηκαν πάνω από την πλάτη του καναπέ. Η στριγκλιά που έβγαλε η κοπέλα ήταν τόσο δυνατή που θα μπορούσε να είχε σπάσει όλα τα τζάμια του σπιτιού. Σηκώθηκε γρήγορα και έτρεξε μέσα στο υπνοδωμάτιο.
<Τι κάνετε εσείς εδώ;> ρώτησε άγρια ο Κοσμάς και κάλυψε το επίμαχο σημείο με ένα μαξιλάρι που βρήκε πρόχειρο.
<Το ερώτημα είναι τι κάνετε εσείς εδώ. Σου είχα στείλει μήνυμα ότι θα έρθω να πάρω τα πράγματα μου και μου απάντησες ότι θα έλειπες.> του είπε στον ίδιο τόνο η Μυρτώ.
<Μας πήρε ο ύπνος.> απάντησε ο Κοσμάς και χασμουρήθηκε. Πήγε με αργά βήματα στο δωμάτιο του για να ντυθεί προσφέροντας σε όλους το θέαμα του οπίσθιου γυμνού κόσμου του.
Μετά από λίγα λεπτά, η πόρτα της κρεβατοκάμαρας άνοιξε και εμφανίστηκε το ζευγάρι της Αγίας Παρασκευής. Η Βάσω, αν και λίγο ντροπιασμένη για το προηγούμενο συμβάν, είχε ένα βλέμμα γεμάτο υπεροψία. Από την άλλη, ο Κοσμάς δεν έκανε καμία κίνηση να φύγει από το σπίτι, αντιθέτως πήγε χαλαρός στην κουζίνα να φτιάξει τον καφέ του.
ESTÁS LEYENDO
Like Before?
RomanceΆρης & Μυρτώ Γνωρίζονται από τότε που ήταν έφηβοι. Η μία ήταν ερωτευμένη και ο άλλος την κορόιδευε. Η Μυρτώ υποχρεώνεται να μετακομίσει στη Θεσσαλονίκη με την οικογένεια της. Μετά από χρόνια, πλέον είναι και οι δύο φοιτητές και συγκεκριμένα στην ίδ...