<Μυρτώ.!> αναφώνησε σοκαρισμένος και έδιωξε από πάνω του την Βάσω. Σκέπασαν τα γυμνά του κορμιά με το σεντόνι και ο Κοσμάς σηκώθηκε όρθιος ενώ η Βάσω βολευόταν καλύτερα στο κρεβάτι. <Δεν είχες πει ότι θα έρθεις το απόγευμα; Γιατί ήρθες νωρίτερα;> ρώτησε αυτό που τον ενδιέφερε περισσότερο.
<Αυτός έχεις να ρωτήσεις; Έρχομαι σπίτι μας και σε βλέπω με αυτή να βγάζετε τα μάτια σας στο κρεβάτι μας και εσύ ρωτάς εμένα γιατί επέστεψα νωρίτερα;> είπε και η φωνή της όσο πήγαινε και δυνάμωνε.
<Αν είχες έρθει το απόγευμα όπως μου είπες δεν θα μας έβλεπες εδώ.> είπε την πιο λογική απάντησε για εκείνον.
<Σοβαρά τώρα; Αντί να προσπαθήσεις να με κάνεις να σε συγχωρήσω μου λες ότι φταίω που σας έπιασα στο κρεβάτι μας;> είπε. Ήθελε να φωνάξει και να ξεσπάσει όλη την ένταση που είχε μέσα της αλλά κατάφερε να συγκρατήσει τον εαυτό της. Πήρε μία βαθιά ανάσα και τον κοίταξε στα μάτια. <Φεύγω για να σας αφήσω να συνεχίσετε. Αύριο το πρωί θα έρθω να μαζέψω τα πράγματα μου και εσύ δεν θα είσαι εδώ. Έτσι και σε δω μπροστά μου δεν ξέρω τι θα κάνω για αυτό φρόντισε να λείπεις.> είπε όσο πιο ήρεμα μπορούσε και βγήκε από το σπίτι σαν κυρία.
Δεν ήξερε που να πάει και τι θα κάνει από εδώ και πέρα. Η μόνη λύση ήταν να επιστρέψει στο πατρικό της. Πήγε λοιπόν σε ένα κατάστημα επίπλων και παρήγγειλε ένα κρεβάτι και ένα γραφείο για το δωμάτιο της αφού όλα τα έπιπλα τα είχε μεταφέρει στη Θεσσαλονίκη. Μετά αποφάσισε να κάνει μία βόλτα στο κέντρο. Νόμιζε ότι αν πήγαινε σε κλειστό χώρο δεν θα μπορούσε να πάρει ανάσα. Επομένως δεν υπήρχε τίποτα καλύτερο από μία βόλτα στην Ερμού.
Μετά από λίγη ώρα χτύπησε το κινητό της και είδε ότι την καλούσε η μαμά της. Ήταν η καθιερωμένη ώρα που έπρεπε να μιλήσουν στο τηλέφωνο.
<Έλα μαμά μου, τι κάνεις;> της είπε μόλις αποδέχτηκε την κλήση.
<Κοριτσάκι μου όμορφο, καλά είμαι και εγώ και ο πατέρας σου. Εσύ πες μας τι κάνεις;> της είπε εκείνη.
<Καλά είμαι και εγώ. Θα σου πω κάτι αλλά δεν θέλω σε καμία περίπτωση να τα παρατήσεις και να έρθεις Αθήνα, εντάξει;> την ρώτησε και μόλις πήρε τη θετική απάντηση από τη μητέρα της ξεκίνησε να της λέει για τον χωρισμό της. <Μόλις χώρισα με τον Κοσμά και θα πάω να μείνω στο σπίτι μας. Παρήγγειλα και κρεβάτι για το δωμάτιο μου και μου είπαν ότι θα έρθει όσο πιο γρήγορα γίνεται.> της είπε και περίμενε την αντίδραση της.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Like Before?
RomanceΆρης & Μυρτώ Γνωρίζονται από τότε που ήταν έφηβοι. Η μία ήταν ερωτευμένη και ο άλλος την κορόιδευε. Η Μυρτώ υποχρεώνεται να μετακομίσει στη Θεσσαλονίκη με την οικογένεια της. Μετά από χρόνια, πλέον είναι και οι δύο φοιτητές και συγκεκριμένα στην ίδ...