Την επόμενη μέρα ξύπνησε στο κρεβάτι της αλλά χωρίς τον Κοσμά δίπλα της. Κοίταξε το ρολόι και είδε ότι ήταν 8 το πρωί. Σχολή είχαν νωρίς το μεσημέρι αλλά αποφάσισε ότι δεν θα πήγαινε για να κάνει έκπληξη στο αγόρι της και να περάσουν την μέρα μαζί.
Σηκώθηκε και πήγε να βρει τον Κοσμά για να του πει τα σχέδια της για την σημερινή μέρα. Έψαξε σε όλο το σπίτι αλλά το αγόρι ήταν εξαφανισμένο. Που μπορεί να είχε πάει από τόσο νωρίς το πρωί; Ποτέ δεν ήταν του πρωινού ξυπνήματος και της φάνηκε περίεργο που έλλειπε. Του έστειλε μήνυμα ρωτώντας τον που είναι αλλά δεν πήρε απάντηση. Μετά από λίγα λεπτά αποφάσισε να τον πάρει τηλέφωνο και διαπίστωσε ότι το είχε ξεχάσει σπίτι. Αναστέναξε δυνατά και το αίσθημα της ανησυχίας την είχε κατακλίσει.
Πέρασαν οι ώρες και για να απασχολήσει το μυαλό της και να μην σκέφτεται ότι κάτι του έχει συμβεί, καθάρισε όλο το σπίτι και τώρα έλαμπε από καθαριότητα. Όταν τελείωσε κάθισε στον καναπέ για να ξεκουραστεί. Δεν πέρασαν πάνω από πέντε λεπτά και η πόρτα του διαμερίσματος άνοιξε και έκανε την εμφάνιση του ο Κοσμάς. Η Μυρτώ πετάχτηκε όρθια και αμέσως κλείστηκε στην αγκαλιά του.
<Κοσμά μου. Είσαι καλά. Δεν ξέρεις πόσο ανησύχησα. Είχες ξεχάσει εδώ το κινητό σου και δεν ήξερα που ήσουν. Μην μου το ξανακάνεις αυτό, σε παρακαλώ.> του είπε και του έδινε πολλά μικρά φιλάκια στα χείλη.
<Εντάξει Μυρτώ, καλά είμαι.> είπε και την έσπρωξε από πάνω του. <Έχει ζεστό νερό; Θέλω να κάνω ένα μπάνιο.> ρώτησε.
<Έχει ναι.> απάντησε λίγο απογοητευμένη. Εκείνος πήγε αμέσως στο μπάνιο και η Μυρτώ πήγε να τον περιμένει στην κρεβατοκάμαρα. Μπορεί να είχαν χάσει όλη την ημέρα αλλά σήμερα ήταν Παρασκευή και κανείς δεν τους απαγόρευε να βγουν βράδυ και να διασκεδάσουν. Ο Κοσμάς μπήκε στο δωμάτιο με την πετσέτα τυλιγμένη γύρω από τη μέση του και χωρίς να της δώσει καμία σημασία, πήγε στην ντουλάπα και έβγαλε ένα μαύρο πουκάμισο και ένα τζιν παντελόνι.
<Αχ Κοσμά στο μέσα στο μυαλό μου είσαι. Και εγώ σκεφτόμουν να βγούμε σήμερα. Που λες να πάμε;> τον ρώτησε και πήγε και εκείνη στην ντουλάπα για να διαλέξει το φόρεμα που θα έβαζε.
<Εγώ θα βγω. Εσύ δεν ξέρω τι θα κάνεις.> της είπε απότομα και ξεκίνησε να ντύνεται.
<Τι εννοείς; Δεν θα βγούμε μαζί;> ρώτησε σοκαρισμένη από την προηγούμενη απάντηση του.
STAI LEGGENDO
Like Before?
Storie d'amoreΆρης & Μυρτώ Γνωρίζονται από τότε που ήταν έφηβοι. Η μία ήταν ερωτευμένη και ο άλλος την κορόιδευε. Η Μυρτώ υποχρεώνεται να μετακομίσει στη Θεσσαλονίκη με την οικογένεια της. Μετά από χρόνια, πλέον είναι και οι δύο φοιτητές και συγκεκριμένα στην ίδ...