Capitolul 9. Vincent

217 28 0
                                    


Un nou capitol și un nou personaj cheie al acestei povești, Mercedes pe care eu mi-am imaginat-o precum în poza de la media.
Lectură plăcută! 💋

O privesc trecând pe lângă mine val vârtej. E atât de furioasă și nu înțeleg dacă datorită faptului că am legat-o si am adus-o până aici cu forța, sau pentru că nu a reușit să îl împuște pe asasinul părinților ei atunci când a avut ocazia .

A fost un soc să aflu că Mark i-a ucis familia, să fiu sincer, chiar nu mă așteptam la așa ceva, ca să nu mai zic de numele ei adevărat , care nu e nicidecum Sofia, ci Vanessa. Încep să mă întreb dacă acestea erau informațiile ce  speram să  le fi gasit înăuntrul acelui seif. Mă gândeam că era vorba de un simplu șantaj, dar e mult mai mult decât atât. Dacă părinții ei nu mai erau în viață, a devenit soția lui Mark deoarece se temea pentru viața ei, sau a altcuiva la fel de apropiat.

-In sfârșit, a-ți ajuns! Cu siguranță sunteți obosiți, a-ți făcut drum lung până aici. Ne întâmpină o roșcată , apropiindu-se de noi cu o elegantă desăvârșită. E sofisticată și sexy, genul ăla de femeie care pare a fi desprinsă de pe copertina unei reviste renumite de modă. E îmbrăcată într-o rochie mai sus de genunchi, închisă la culoare, ce scoate în relief formele trupului ei perfect. Decolteul adânc și cât se poate de generos, ce parcă îți cere să îl atingi,   îi e împodobit cu un lănțișor de aur alb cu un pandativ în formă de lacrimă bătut cu diamante scumpe. Părul roșcat,  tuns scurt până pe umăr îi scoate în evidență ochii verzi și la fel de pătrunzători ca cei a-i Sofiei, cum sunt obisnuit să o numesc. Nu am nici cea mai vagă idee de cine e domnișoara  cu pricina, însă îmi lasă impresia că face parte din familie și știe unde se află Fabrizio în acest moment.

-Fabrizio e aici? 

-Nu încă, dar va ajunge curândSofia,dragă urmează-, îți voi da niște haine curate. Mark și tu cred ai nevoie de un duș și de puțină odihnă. Poți folosi camera pentru oaspeți, prima ușă pe stânga din capătul scărilor. Mă informează, aruncându-mi o privire cu subînțeles pe care o ignor .

-Mercedes, chiar crezi e sigur rămânem aici? Margaret da glas preocuparilor ei de undeva din spatele meu.

-Nimeni nu v-ar cauta în acest paradis, Margaret. Cu toții sunt convinși ascundeți într-o vagauna dintr-un cartier din periferie, nicidecum într-un loc ca acesta . În plus curând Fabrizio va rezolva totul. Stai liniștită! Și nu uit, camera ta e la parter, a doua ușă  pe dreapta, în capatul coridorului. mergem, Sofia! La îndemnul ei, Sofia se răsucește pe călcâie și o urmează tăcută pe scările lucioase de marmură,pierzând - o imediat din câmpul meu vizual.

Destine pecetluiteUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum