Capitolul 2. Mark

312 32 4
                                    

M-am saturat de mofturile sclifositei ăsteia. Cine se crede să faca pe deșteapta și să mă umilească în fața tuturor.În plus ,din cauza ei nu am reusit să termin discuția cu unchiul meu. Nu o credeam in stare pe mironosita asta să danseze în acel fel cu un necunoscut și acum mă întreb cine dracu m-a pus să o păstrez. Cel mai probabil pentru a-mi duce răzbunarea la bun sfârșit căci voi avea liniște până nu voi distruge fiecare membru al familiei Moore, sau ce a mai ramas din ea. Știu că fratele ei o caută și abia aștept să vad cum va reacționa atunci când va afla că micuța lui surioara e în mâinile mele. Am șantajat-o pentru a-mi deveni soție, doar de dragul de a mai pune un pic de sare pe ranile ei deschise.Ce e drept îmi place atât de mult să o văd suferind.

-Vei continua așa toată noaptea? Încetează dracului cu smiorcaiala! O avertizez atunci când opresc motorul mașinii. Arunc o privire spre ea și o văd cum sta ghemuita pe scaunul din dreapta mea,plângând in hohote. E imposibilă femeia asta. Daca s-ar fi comportat cum se cuvine la petrecerea unchiului meu ,nu se ajungea la asta . Si-a căutat-o cu lumanarea ,acum va suporta consecințele.

-Cu tine vorbesc,tu, mironosita dracu'! auzi? O prind de bărbie, obligând-o sa se întoarcă înspre mine. Lacrimile îi curg siroaie pe obraji la fel ca în prima zi când am întâlnit-o și chiar și așa ,e atât de frumoasă. Felul în care își mușcă buzele pline încercând din răsputeri să își înăbușe suspinele, mă face să am gânduri necurate. Un motiv în plus pentru care am decis să îi crut viața, atunci când tatăl ei mi-a cerut să o fac în schimbul vieții lui.

-Nu vrei vorbești cu mine , eee? Coboară dracu' din mașină! Îi dau drumul impingand-o si pe când eu am ieșit deja din automobilul meu ,constat ca scumpa mea soție se mișcă cu încetinitorul ,ca de obicei . Mă gândesc că ar fi cazul să îi dau o mâna de ajutor. Îi deschid brusc portiera și pot citi în ochii ei frica ce pune stăpânire pe ea. O prind de păr și o tarai până în dormitor ,închizând ușa cu piciorul în urma mea.

-Dezbracă-te! Îi ordon pe un ton autoritar, trântind-o cu putere pe salteaua patului meu.

-Nu Mark, te rog nu, nu se va mai întâmpla... niciodată, promit, te rog...

Îmi dau jos haina , pe care o las să cadă la pământ și ma îndrept spre ținta mea precum un pradator. Îmi îndepărtez în drumul meu cravata de la gât și mă năpustesc asupra ei . Îi rup materialul subțire și scump al rochiei, ce îi acopera trupul. Cu mâini tremurande ,în încercarea ei de a mi se împotrivi face enorma greșeală de a mă zgaria pe obrazul drept și îi dau o palmă zdravănă pentru a o pune la locul ei. Fără a lua în considerare rugămințile fierbinți ce ies din gura ei al naibii de seducătoare ,îi blochez mâinile deasupra capului.

-Te voi avea mai devreme sau mai târziu, însă nu astfel. Între timp fii fata cuminte și nu mai enerva. Îi șoptesc la ureche, plimbându-mi mâna pe sânii ei goi. Aș fi putut de mult să profit pe bunul meu plac, de corpul ei firav , însă nu îmi stă în caracter să violez o femeie. Vreau să înțeleagă o dată pentru totdeauna cine comandă aici. Și asta să îi fie învățare de minte, sa nu mă mai facă de râs în vazul lumii.
Ii eliberez mâinile și ma ridic de pe ea, iar din instinct îmi duc mana spre mica zgarietura ce mi-a provocato. Schițez un mic surâs .Nu îmi va fi ușor să îmblânzesc o astfel de pisică sălbatică ca ea. Aș putea pune pariu că e încă virgină. Îmi iau haina de jos , aruncând o ultimă privire spre patul în care am lăsat-o pe sotioara mea si părăsesc satisfacut încăperea. Nu apuc a închide bine ușa că o văd pe Margaret venind spre mine.

Destine pecetluiteUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum