Cand am văzut-o lesinata în brațele nenorocitului ăluia de Francesco, imi venea să imi dau palme de unul singur. În loc să fi fost acolo lângă ea, când a avut nevoie de mine, eram la dracu în praznic discutând cu Mercedes despre un copil pe care refuz să il accept vreodată .Am adus-o pe Sofia imediat la spital și de câte ori se deschid ușile alea albe de care asistenta aia micuță și îndesata nu mi-a permis să trec, mă ia cu palpitații. Au trecut minute bune și un presentiment ciudat mă face să mă învârt ca nebunul de-a lungul culoarului ăsta îngust.
I-am mulțumit lui Francesco pentru că a împiedicat-o să urce în mașină, caci dacă nu ar fi făcut-o, sfârșea prin a fi o victima colaterala a bombei ce era destinată să îmi curme viața. Dacă ar fi murit, as fi avut-o pe conștiință și nu mi-aș fi putut ierta asta niciodată. Nu sunt pregătit să renunț la ea, mai ales acum, când am reușit să o apropii de mine, dar dacă vreau să o știu în siguranță nu am încotro . Cine îmi vrea răul, nu se va opri aici și atâta timp cât o voi tine lângă mine va fi în pericol. Nu voi permite nimănui să se atingă de ea și acum că am aflat cine e fratele ei sunt sigur că el va avea grijă de ea, poate chiar mai bine decât as face-o eu.
De-a lungul anilor Peter mi-a fost un prieten de nădejde și îl cunosc îndeajuns cât să am o încredere oarbă in el.
Voi învăța să trăiesc fără ea. Dar cum să îi explic inimii că va trebui să bată în absența ei? Nici măcar aerul pe care îl respir nu va mai fi la fel, nu după ce m-am obișnuit să o am prin preajmă . Și sincer să fiu nici nu îmi pasă ce se va alege de mine mai apoi, atâta timp cât ea nu va mai fi acolo,să îmi zâmbească așa cum numai ea știe și să îmi dea toată lumea peste cap.Pe de o parte am dușmani ascunși care încearcă să scape de mine, iar pe de alta, când Fabrizio va afla că soția lui l-a înșelat cu nepotul său preferat și acum așteaptă un copil de la el, nu voi mai putea conta nici pe sprijinul din partea familiei și nu vreau să fac cunoștință cu furia lui. Voi profita că marfa a ajuns deja la destinație și voi pleca în America înainte ca Mercedes să își dea drumul la gură. Voi acționa contrar planului inițial și îi voi oferi o pista falsă lui Peter. Am nevoie de bani pentru a deveni invisibil și nu îmi rămâne decât să negociez pretul acelor arme in favoarea mea. Odată ce voi intra în posesia sumei cerute ma voi refugia pe o insulă pustie sau îmi voi lua un apartament într-un cartier din periferie departe de văzul lumii. Nu mă preocupă reușita fiecărei acțiuni in parte , pe cât faptul că nu voi fi în stare să stau departe de ea.
-Mark, m-ai amețit dracu de tot, stânga, dreapta, stânga, dreapta. Nu poți să stai și tu jos și să aștepți în liniște ca toată lumea? ma tachinează Francesco ce sta tolanit pe unul din scaunele de plastic ce nu par a fi prea comode.
-Sa stau jos? Nu, nu pot! Până nu știu nimic de ea, nu reușesc să mă liniștesc. Tu în schimb, parcă zici că ai prins rădăcini acolo de când am ajuns și mă mir cum de încă nu ai amorțit pe scaunul ăla .
-Au trecut doar 20 de minute și sunt sigur că Sofia e bine. Nu ai de ce să te agiți atât , vei vedea că nu are nimic grav.
CITEȘTI
Destine pecetluite
RomantizmVanessa Moore este o tânără obligată să trăiască după regulile celui ce și-a pătat mâinile cu sângele părinților ei. Din dorința de a-și regăsi fratele și de a-l scoate din viața ei, odată pentru totdeauna, pe cel ce o ține prizioneră , cade în mr...