9

75 2 0
                                    

Likus vos keliems milimetrams iki jo lūpų išgirdome aiktelėjimą ir pasisukus į garso sukėlėją pastebėjau Monika. Dabar man šakės. To neturėjo būti. Nušokusi vaikinui nuo kelių išskubėjau iš kambario. Džiaugiuosi jog manęs niekas nesivijo. Pribėgusi prie baseino įmerkiau kojas ir mėgavausi vakaro šiluma.

Man iš minčių vis neišėjo mintis jog aš vos nepasibučiavau su tamsiaplaukiu. Ar aš tikrai to norėjau? Ar to norėjo jis? O jei Monika pamanys, kad aš ta „lengvai prieinama" mergina? Kodėl turiu visada viską sugadinti?!

Išgirdau greitus žingsnius artėjančius prie manęs, pasukusi galvą į kairę pastebėjau blondiną.

- Emily eik sėsk į Zayn automobilį! Greičiau!- nieko daugiau nesakęs su savo daiktais sėdo į savo automobilį ir nurūko taku vedančiu iš miško.

- Emily į mašiną! Greit!- už savęs išgirdau ir rudakio balsą.

- Kas vyksta?- nieko nesupratusi toliau sėdėjau

- Neklausinėk ir suknistai sėsk į mašiną!!- piktas vaikino balsas nuskambėjo per mišką

Daugiau nieko nelaukusi įlipau į mašiną, dideliu greičiu palikome sodybos kiemą ir važiavome man nežinomu kelius, kuris vedė kuo toliau nuo misto.


Po maždaug 50 kilometrų (19:16)

Visą kelią tyliu, nenoriu gadinti Zayn ir taip sugadintos nuotaikos.

- Tu alkana?- ramus tamsiaplaukio balsas pasklido po mašinos saloną

- Ne,- na mano pilvas nesutiko su mano atsakymu ir išleido tikrai ne menką garsą.

Zayn pasuko mašiną į degalinės aikštelę.

- Ko tau paimti?- vaikinas atsisuko laikydamas piniginę rankoje

- Aš ne...- nebaigus sakyti buvau nutraukta juodaplaukio

- Nesvarbu,- su šiais žodžiais jis išlipo ir apėjęs mašiną atidarė mano dureles.

- Lipk tikrai nepaliksiu tavęs vienos čia,- Zayn stovėjo ištiesęs ranką į mano pusę.

Nieko nesupratusi suėmiau jo delną ir išlipau iš transporto priemonės. Nors buvo beveik vasara lauke nebuvo labai šilta, o aš tik su šortais ir maikute. Zayn pamatęs jog man šaltoka nusivilko savo megztinį ir užvilkęs man pradėjo vestis į pastato vidų.

- Laba diena, ko norėsite,- už prekystalio stovinti mergina kreipėsi į Zayn manęs net nepastebėdama.

- Man ir mano merginai duokite du dešrainius ir du dideliu kavos puodelius,- vaikinas aiškiai nekreipdamas dėmesio į merginos 'gundymą' užsakė mums maisto

Pala kodėl jis sakė jog aš jo mergina?! Pakėliau akis į juodaplaukį, bet šis tik nusišypsojo ir nieko nesakęs sumokėjo pinigus ir paėmęs mūsų užsakymą nešė į automobilį.

Įlipusi į juodą Range Rover tik tada supratau, kad noriu į tualetą. Norėjau vėl išlipti, bet mane sustabdė Zayn balsas:

- Kur eini?

- Aš noriu į tualetą

Vaikinas daugiau nieko netaręs išlipo, o aš kartu su juo.

Grįžę iš degalinės pradėjome važiuoti ir tuo pačiu 'vakarieniauti'. Pavažiavus dar maždaug trisdešimt kilometrų sustojome viešbutyje. Ten gavę dvivietį kambarį, sugulėme į savo lovas ir užmigome, nes buvome be galo pavargę...

Dingusi Be Žinios /Z.M//(BAIGTA)Where stories live. Discover now