Nuo visų tų įvykių praėjo mėnesis laiko. Dabar deduosi daiktus, nes turiu grįžti pas savo „tėvus". Ir grįžtu ne dėl to, kad baigėsi mainų programa, o dėl to, kad jie pasirašytų popierius teigdama, kad atsisako mano globos ir ją galėtų perimti Harry. Kai patekau į ligoninę jiems buvo apie tai pranešta, nes aš esu nepilnametė ir už mane turi atsakyti tėvai arba globėjai. Tą kartą paskambinau jiems ir pasakiau, kad žinau tiesą ir, kad noriu likti su Harry. Jie nebuvo patenkinti, nes tai reiškė, kad jie gali sėsti į kalėjimą už mano pagrobimą ir tapatybės klastojimą.
Į Taliną grįžtu porai savaičių ir gerai, kad mokykloje šiuo metu atostogos, nes neteks aiškintis kur buvau. Žinoma, ten vykstu ne viena, o su visa mūsų grupele, nes jie nusprendė, kad tai bus neblogos atostogos ir priežastis dėl kurios jie išvažiuoja į kitą šalį.
Užtraukiau lagaminą pajausdama tvirtas rankas apsivejant mano liemenį. Apsisukau ir pabučiavau Zayn į lūpas. Su vaikinu iš po avarijos labai suartėjome. Vos ne kiekvieną dieną praleidžiame kartu.
- Pasiruošus?- vaikinas tarė patraukdamas plaukų sruogą man nuo veido
- Taip, bijau, kas manęs ten laukia,- prisipažinau
- Nesijaudink, mes visą laiką būsime šalia tavęs, jie nieko tau nepadarys,- vaikinas padrąsinamai šyptelėjo
- Pažadėk, kad nepaliksi manęs vienos,- su ašaromis akyse tariau
- Pažadu,- Zayn užtikrintas tarė
Vaikinas nuo lovos nukėlė krepšį ir susikibę rankomis išėjome iš namų. Kieme stovėjo mašina, kurioje mūsų jau laukė Harry su Monika. Juodaplaukis atidarė bagažinę ir sudėjo mūsų krepšius, o tada kartu įsėdome į automobilio galą.
Kelionė iki oro uosto neprailgo, nes visą laika pramiegojau juodaplaukiui ant kelių. Lėtai išlipau iš automobilio ir vaikinams paėmus daiktus ėjome į vidų, kur sutikome likusius draugus(Jess, Louis, Liam, Sharlot, Niall). visa mūsų grupelė kaip ir buvo susiporavusi išskyrus Niall. man jo pagailo todėl pribėgau ir apkabinau vaikiną.
- Labas,- šyptelėjau
- Sveika, kas tau čia per meilės priepuolis?- vaikinas nusijuokė laikydamas mane glėbyje
- Ai šiaip, seniai matėmės todėl pasiilgau savo geriausio draugo
- Emily, mes matėmės vakar vakare,- vaikinas nusijuokė
- Na ir kas,- iškišau liežuvį
Atlikome visus reikalus oro uoste ir už kelių minučių tūrėtų prasidėti įlaipinimas.
Sėdėjau lėktuve prie lango, o šalia manęs sėdėjo Zayn. Džiaugiausi, kad šios oro linijos lėktuvai yra suprojektuoti po dvi kėdes šalia vietoj įprastų trijų, kas reiškia, kad prie mūsų nesėdės nepažįstamasis. Į ausis įsidėjau ausinukus ir padėjau galvą Zayn ant peties taip užmigdama.
Pabudau jau Taline, prieš pat išsilaipinimą. Susirinkome daiktus ir jau po kelių minučių stovėjome už oro uosto ribų ir laukėme savo taxi. Akies krašteliu pastebėjau, kad Niall keistai laimingas todėl nuėjau iki jo.
- Kodėl toks laimingas?- smalsiai paklausiau
- Ai šiaip sau,- blondinas net nepakėlė akių nuo telefono
- Nagi Niall, ar tau gaila pasakyti?- piktoka tariau
- Kodėl tu nori viską žinoti?- vaikinas nesiteikė sakyti tiesos
- Maniau mes draugai
- Mes ir esame tik dabar aš šiek tiek užsiėmęs,- vaikinas vis dar maigė telefoną, bet neįstengiau nieko jame įžvelgti
Susinervinusi palikau jį vieną. Na ir tegul, bet kai jis ko nors prašys irgi negaus...
YOU ARE READING
Dingusi Be Žinios /Z.M//(BAIGTA)
RomancePerrie Edward ar Emily Styles? Ar ji tik apsimetelė? O gal ji ieško šilto prieglobščio? O gal būt jai reikia naudos? Skaityk ir visi klausimai bus atsakyti :)