Pabudau nuo skasmo nugaroje, pramerkusi akis pastebėjau judantį vaizdą pro langą, ir kad buvau susirangiusi Zayn glėbyje. Mes vis dar buvome automobilyje. Lėtai pasikėliau nuo vaikino nenorėdama jo pažadinti. Prisiminimai smogė į galvą. Kai Zayn įsodino mane į mašiną, jis mane ramino iki tol kol užmigau. Žaizda kojoje buvo sutvarstyta ir matėsi tik baltas bintas, kuris sunkėsi krauju.
- Kiek laiko miegojau,- užkimusiu balsu paklausiau Louis sėdinčio už vairo
- Apie valandą, netrukus pasieksime slėptuvę,- vaikinas žvilgtelėjo į mane per priekinį veidrodėlį
- Kaip jautiesi?- Jess paklausė iš keleivio sėdynės
- Viskas gerai,- dirbtinai šyptelėjau
Pajaučiau rankas, apsivejančias mano liemenį ir pritraukiančias mano kūną prie Zayn. Vaikino rudos akys priminė šokoladinius ledus. Džiaugiuosi, kad jis visą laiką yra šalia. Įsipatoginau vaikino glėbyje ir užmerkiau akis. Nenorėjau miego, norėjau ramybės, kurios mano gyvenime pastarąjį laiką labai trūksta. Išgirdau skambantį telefoną. Tai Zayn telefonas.
- Zayn, tau skambina,- sumurmėjau ir panardinau galvą jo kakle.
Vaikinas kažką sumurmėjo, bet net nesiruošė ieškoti telefono. Sumurmėjau panosėje ir įkišau ranką į jo džinsų kišenę iš jos ištraukdama telefoną. Ant ekrano švietė Lizz numeris. Kūnas nutirpo ir rankos pradėjo drebėti. Ar jie vis dar bendrauja?... kodėl ji jam skambina?...
- Po velniais Emily išjunk tą kvailą garsą,- pasigirdo piktas Zayn balsas
- Tau skambina,- sausai tariau ir numetusi telefoną ant jo, atsitraukiau
Vaikinas lėtai atsisėdo ir pažiūrėjo į telefono ekraną, o tada perbraukė link žalio mygtuko, pakeldamas ragelį.
- Klausau,- rimtai tarė
- Zy, girdėjau mokykloje buvo susišaudymas, kaip tu ar tu sveikas?- pasigirdo cypiantis merginos balsas. Taip ir žinojau, kad tarp jų kažkas vyksta.
- Lizz, ko tau reikia, puikiai žinai, kad tarp mūsų viskas baigta,- juodaplaukis suurzgė
- Mažiukai, aš tik jaudinuosi dėl tavęs, ar tai blogai?- vėl tas kvailas balsas
- Aš tau aiškiai pasakiau, kad aš dabar su Emily, aš ją myliu ir nesiruošiu jos palikt dėl tokios kaip tu, daugiau man neskambink arba prisiekiu surasiu tave ir savomis rankomis nužudysiu,- vaikinas piktai tarė ir numetė telefoną ant automobilio grindų
Ar... ar jis ką tik pasakė, kad jis mane.. myli?...
Vaikino rankos ir vėl apsivijo mano liemenį ir jis pradėjo bučiuoti mano kaklą. Negalėjau patikėti. Jis mane myli! Jis myli MANE! Jam nereikia jokių kitų nes jis mane myli. Vaikinas nenustojo manęs bučiavęs ir pati to nepajusdama sudejuoju.
- Ei ei ei! Tik ne mano mašinoje! Mes tuoj atvyksime!- Louis sušuko įsukdamas į kažkokį miško takelį
- Sugadinai visą smagumą!- Zayn piktas sušuko ir padėjo galvą ant mano krūtinės.
Tyliai sukikenau ir pradėjau glostyti vaikino juodus plaukus.
Netrukus įsukome į kažkokį sodybos kiemą. Zayn pasikėlė nuo mano krūtinės ir išlipęs apėjau automobilį, pradarė mano pusės dureles ir pakėlė mane ant rankų nuotakos stiliumi.
- Ei aš galiu ir pati,- nusivaipiau
- Tik nereikia,- vaikinas nusijuokė ir pakštelėjo man į kaktą...
440 žodžiai
YOU ARE READING
Dingusi Be Žinios /Z.M//(BAIGTA)
RomancePerrie Edward ar Emily Styles? Ar ji tik apsimetelė? O gal ji ieško šilto prieglobščio? O gal būt jai reikia naudos? Skaityk ir visi klausimai bus atsakyti :)