38

15 0 0
                                    


38

Kaip ir planavome, Zayn parvežė mane namo kur susirinkau daiktus ir vėl išvažiavome pas jį. Kai grįžome jau buvo vėlu todėl nusprendėme eiti miegoti. Nusiprausiau ir kritau į lovą, šalia juodaplaukio, kuris mane iš karto apsikabino ir prispaudė prie savęs.


- Zayn,- tariau nagu piešdama nematomas figūrėles ant vaikino kūno.

- Mh?- juodaplaukis sumurmėjo užsimerkęs.

- Šiandien prieš pirmą pamoką kalbėjau su Karin...- prasitariau.

- Ką tu su ja kalbėjai?- Zayn prasimerkė surauktais antakiais.

- Aš buvau ant jos pikta, kad tau siuntinėja visokias nuotraukas ir bando mus išskirti ir ji tada pasakė, kad vakar vakare.. jūs pasimylėjot ir jog tai buvo geriausia naktis jūsų gyvenime... ar tai.. na tiesa?- žvelgiau į jį su viltimi, kad pasakys jog tai nėra tiesa ir nieko panašaus nebuvo.

- Emily, aš vakar buvau labai piktas ant tavęs, nes maniau, kad mane išdavei...- vaikinas nutilo ir pirštų galais paimė mano smakrą, tada tęsė: - bet, kad ir kaip pykau aš jokiu būdu nebūčiau su ja kalbėjęs ar dar blogiau permiegojęs su ja.

- Tikrai?- tariu

- Žinoma, neklausyk ką ji tau sako ir neleisk šiem dalykams pasiekti tavo širdį, aš myliu tik tave ir niekam neleisiu mūsų išskirti,- vaikinas sujungė mūsų lūpas ilgam ir aistringam bučiniui.

- Myliu tave,- atsitraukusi tariau

- Aš tave labiau,- vaikinas nusišypsojo ir paskutinį sykį pakštelėjo man į nosį prieš man užmiegant...




240 žodžiai



Taigi... manau čia ir pabaigsiu šią nuostabią istoriją, nes nebežinau kaip galėčiau ją pratęsti ir tikiuosi, kad susitiksime mano kituose istorijuose!

Ačiū kas skaitote ir mėgaujatės mano kūriniais!

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jul 28 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Dingusi Be Žinios /Z.M//(BAIGTA)Where stories live. Discover now