20

22 1 0
                                    

Jau praėjo pusvalandis kaip važiuojame nuo degalinės. Pradedu prarasti viltį, kad mane išgelbės. Užmerkiau akis ir ištryško dar kelios ašaros..

- Užsičiaupk po velniais, jau pradeda nervinti tavo pastovus žliumbimas,- moteris sušuko žiūrėdama į mane

- Aš at-sip-p-rašau..- sukūkčiojau, negalėjau to sustabdyti

- Aš tave tikrai nudėsiu,- moteris sugriebė mano plaukus ir juo patempė, taip mano galva susidūrė su priešais mane esančia sėdyne, iš nosies ir vėl pasipylė kraujas

- Užteks!- vyras, sėdintis už vairo sušuko ir moteris paleido mane užsisukdama į kelią

Bandžiau sustabdyti kraujuojančią nosį, kai išgirdau policijos sirenas. Pakėliau galvą ir pamačiau prieš mus važiuojančias dvi policijos mašinas, „tėtis" bandė staigiai apsukti automobilį, bet iš galo taip pat pasirodė policijos mašina ir dar du juodi džipai. Iš visų automobilių išlipo apsiginklavę asmenys.

- Išlipkite iš automobilio iškėlę rankas taip, kad matyčiau!- per garsiakalbį sušuko pareigūnas

- Šūdas!- vyras trenkė per vairą ir išsitraukė ginklą, buvusį po vairuotojo sėdyne, moteris padarė tą patį

Prasidėjo tikras karas, į visas puses skriejo kulkos, viena kliudė mano ranką, bet man tai dabar nerūpėjo, turėjau kuo greičiau nešdintis iš čia kol dar gyva. Pasilenkiau žemyne ir tyliai atidariau mašinos dureles, per kurias išslinkau iš mašinos...

Zayn P.O.V.:

Stovėjau už džipo atdarų durų ir rankose laikiau ginklą, kuriuo šaudžiau į tą šunsnukį, kuris pavogė mano mažutę. Visur aplink nebuvo girdėti nieko daugiau apart šūvių. Pamačiau atsidarančias mašinos dureles per kurias iškrito Emily.

- Harry! Pridenk mane!- sušukau draugui, stovėjusiam šalia

- Palauk, tave pašaus!- vaikinas bandė mane tempti atgal

- Man nesvarbu, turiu ją ištempti iš ten,- atsikračiau vaikino ir pradėjau bėgti link Emily

Pribėgau merginą ir uždengiau ją savo kūnų. Jos visas veidas ir kūnas buvo kruvinas. Ranka peršauta. Svarbiausia, kad ji sąmoninga. Pakėliau merginą ant rankų ir šūviai nutilo. Nešiau merginą link greitosios automobilio, kuris ką tik čia atvyko.

- Duokit perimsime ją,- medikas paėmė merginos kūną paguldydamas ją ant keistos lovos, kurią įkėlė į automobilį

Peržvelgiau visus ir pamačiau, kaip iš automobilio prievarta yra ištraukiami Emily „tėvai". Policininkai juos nutempė į policijos automobilį.

- Ar kas nors važiuos kartu?- paramedikė nužvelgė mus

- Zayn, važiuok, mes važiuosime iš galo,- Harry tarė ir įsėdo į automobilį.

Nieko nelaukęs įlipau į medikų autobusėlį ir durys buvo uždarytos. Mergina gulėjo prijunkta prie keistų aparatų, o moteris spaudė šautinę žaizdą esančią jos rankoje. Lėtai pakėliau ranką ir perbraukiau merginai per plaukus, kurie buvo sulipę nuo kraujo.

Emily P.O.V.:

Gulėjau ligoninės palatoje jau po operacijos, per kurią man susiuvo žaizdą, kurią man padarė kulka. Negalėjau judinti kairės rankos, nes bijojau, kad siūlai suplyš. Į palatą įsiveržė mano draugai. Pirmasis prie lovos pripuolė Harry ir stipriai mane apkabino.

- Auč,- suinkščiau

- Šūdas, atsiprašau, kur skauda? Ar reikia gydytojo? Seselės? Tuoj pakviesiu,- vaikinas sukosi eiti, bet sugriebiau jo rankovę

- Man viskas gerai,- nusijuokiau ir apsikabinau likusius draugus

Niekas nieko nesakė tik apžiūrinėjo mano veidą. Nesuprantu kas jiems.

- Harry, ar gali duoti veidrodį?- tyliai paklausiau

- O kam tau jis?- vaikinas nervingai nusijuokė

- Paduok. Man. Veidrodį,- pikta tariau ir vaikinas iš kišenės išsitraukė telefoną, įjungdamas kamerą.

Lėtai pažiūrėjau į savo atvaizdą. Akimirksniu iš akių pasipylė ašaros. Mano veidas buvo subjaurotas. Po abejomis akimis mėlynės, prakirstą lūpa, antakis, visas veidas ištinęs. Negalėjau atpažinti savęs. Atrodžiau klaikiai.

- Emily neverk,- Zayn prisėdo šalia ir nuvalė man ašaras

- Aš pabaisa, Zayn,- pakėliau ašarotas akis į vaikiną

- Nenusišnekėk, tu nesi pabaisa, visi šie sumušimai tik parodo kokia tu stipri ir užsispyrusi,- vaikinas priglaudė mano kūną prie savojo ir lėtai glostė mano plaukus

- Kas norės tokios kaip aš? Visiems bus šlykštu prie manęs prisi..,- mane nutraukė Zayn lūpos ant manųjų.

Vaikinas lėtai pajudino lūpas prašydamas atsako, kurį suteikiau jam po kelių akimirkų...

Dingusi Be Žinios /Z.M//(BAIGTA)Where stories live. Discover now