Praėjus dvejoms valandoms aš sėdžiu automobilyje, kuriuo vykstame į sodybą. Nežinau kaip Niall pavyko mane įkalbėti, bet aš nesigailiu sutikus. Šiame automobilyje važiuojame Zayn, aš, Louis, Jess. O kitame Harry, Monika, Liam, Sharlot, Niall.
Pas mus priekyje sėdi Louis ir Jess, o mes su Zayn gale. Na nepasakyčiau jog kelionė labai linksma. Louis kalba su Jess, Zayn žaidžia telefonu, o aš? Aš žvalgausi pro langą. Na visai gražūs vaizdai kadangi važiuojame mišku.
- Kiek laiko būsime ten?- paklausiau
- Apie dvi gal tris savaites,- paprastai atsakė Louis
- Bet gi mokykla ir...- nespėjau baigti sakinio, nes mane pertraukė piktas Zayn balsas:
- Koks tau skirtumas?! Džiaukis kad iš vis pasiėmėm tave kartu!
Na jį tokį piktą girdžiu pirmą kartą. Ir man baisu kai ant manęs yra rėkiama tad nusprendžiau daugiau nieko neklausti ir prisispaudusi prie durelių tyliai sėdėjau. Nesuprantu kaip jo nuotaikos gali pasikeisti per dvi sekundes...
Zayn P.O.V.:
Tikrai nenorėjau rėkti ant Emily, bet jai tikrai dar nereikia žinoti kas mes iš tiesų esame, taip jai bus daug saugiau. Per priekinį veidrodėlį mačiau piktą Louis žvilgsnį. Taip gal ir nereikėjo šaukti, nes, manau, aš ją išgąsdinau. Bet visa tai dėl jos pačios saugumo.
Emily P.O.V.:
Pabudau nuo nedidelio krutinimo, pramerkus akis virš savęs pastebėjau rudąsias. Bandydama staigiai atsistoti trenkiausi kakta į juodaplaukį.
- Ramiau gal truputį, gi nežadu tavęs žudyti,- Zayn nusijuokė ir pasitraukęs iškėlęs rankas lyg gindamasis.
- Aš tik... tik išsigandau...- prakalbau nuleidusi galvą
- Nereikia manęs bijoti, o dabar einam visi jau viduje
Išlipus iš automobilio nužingsniavome į vidų ir išgirdome begalinį šurmulį. Visi lyg ir rinkosi kambarius.
- Palaukit! Miegosim poromis, nes yra tik penki kambariai ir tik vienam laimingajam atiteks kambarys, kuriame jis bus vienas,- Monika bandė visus nuraminti
- Tai kaip skirstysimės?- Niall
- Merginos trauks lapelius ant kurių bus vaikinų vardai,- Monika paaiškino taisykles
Visiems sutikus ant lapelių buvo surašyti vardai ir pirmoji traukė Monika, ji ištraukė Harry. Tada traukė Sharlot, ji ištraukė lapelį su vardu Liam. Tada Jess ištraukė lapelį su Louis vardu. Na, o dabar mano eilė, aš ištrauksiu arba Niall arba Zayn.
Ir ant lapelio parašytas vardas.....
Ant lapelio didelėmis raidėmis buvo parašyta Niall....
Ha norėčiau jog taip būtų. Vardas buvo Zayn, ir kodėl man taip nesiseka?
- Na? Kas parašyta?- Monikos smalsumas liejosi per kraštus
- Niall,- tyliai tariau ir suglamžiau popierėlį
- Parodyk lapelį,- Monika ištiesė ranką laukdama
- O kam? Nepasitikit manimi?- tyliai tariau vis dar slėpdama lapelį
- Naaa... visi lapeliai buvo su Zayn vardu...- Louis nusijuokdamas tarė
- Ką? Juokaujat?- susinervinusi tariau
YOU ARE READING
Dingusi Be Žinios /Z.M//(BAIGTA)
RomancePerrie Edward ar Emily Styles? Ar ji tik apsimetelė? O gal ji ieško šilto prieglobščio? O gal būt jai reikia naudos? Skaityk ir visi klausimai bus atsakyti :)